Gå til innhold

Noen som har vært på trafikklysfest?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært på trafikklysfest her? Hvordan erfaringer har dere med det? Var det gøy og er det lettere å komme i prat med noen og treffe noen der? Er singel så tenkte dette kanskje er en fin mulighet for å treffe noen. Pleier det å skje noe arrangerte greier utover kvelden der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skolen jeg går på, har arrangert trafikklysfest ved flere anledninger. Usikker på om det var noen suksess eller ikke men det er jo en morsom måte å bli kjent med folk på. I hvert fall hvis man er singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er trafikklysfest? *interessert*

På en trafikklysfest så går en med fargekodene:

Grønn = Tilgjengelig

Gul = Muligens

Rød = Opptatt

Det deles ut bånd og effekter i døra, slik at hver gjest kan ikle seg den ønskede farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært på en, men har hørt rykter om at det kan gå ganske heftig for seg, alle kliner med alle etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært på en, men har hørt rykter om at det kan gå ganske heftig for seg, alle kliner med alle etc...

[/quot

OMG! he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hvite bølge utlogget

Jeg har vært på trafikklysfest. Det gikk ikke så veldig vilt for seg, hehe.

Det var en helt vanlig fest, bare at de som var single hadde på seg noe grønt, de ikke var sikre hadde på seg noe gult, og de som var i et forhold hadde på seg noe rødt.

Det er vel en måte å "sortere" hvem som er tilgjengelige og ikke, uten å måtet spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skolen startet i fjor var det en slik fest andre dagen på skolen. Jeg dro på meg den grønne skjorta mi og la i veg, kom på festen og fikk se folk i alle farger. Siden jeg ikke kjente noen, hadde ingen sagt til meg at festen hadde blitt utsatt. Små-flaut!

Men kan le godt av det i ettertid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine erfaringer er at det er veldig gøy først, men så hoper det seg som regel opp med biler og andre kjøretøy. Et lite tips er å ha på refleksvest! Lykke til på festen :)

Hilsen Apekokern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine erfaringer er at det er veldig gøy først, men så hoper det seg som regel opp med biler og andre kjøretøy. Et lite tips er å ha på refleksvest! Lykke til på festen :)

Hilsen Apekokern

Hæ?? det skjønte jeg ikke helt...dro alle hjem? Ble det kjedelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på det..

Og kjæresten min var med på det for noen år siden. Og da hadde han og en kompis en konkurranse (ja helt teit), hvor de med rød t-skjorte var verdt 3 poeng, gul t-skjorte 2 poeng og grønn t-skjorte 1 poeng.

Om å kline og så oppnå flest mulig poeng. Jeg har aldri hørt at dette var vanlig å konkurrere om, men kjæresten mener at det er slik det er.. Så noen kliner jo sikkert med hva som helst for å få poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på et par trafikklysfester, ikke vært spesiellt mye klining syns nå jeg, men nå var jo jeg rød også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt poenget med trafikklysfest egentlig. Det er jo bare å kalle det single's night og samle masse single på ett sted. De som da har kjæreste og likevel hooker opp med noen, er de samme som hadde hooka opp med noen på en trafikklysfest. Så det blir det samme.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på trafikklysfest et par ganger, og det viser seg jo da at nesten ingen har på seg den fargen som stemmer! er mange som ikke har på seg rødt selvom de er i et forhold fordi da får de ikke noen oppmerksomhet, også er det de som er helt single som har på seg gult fordi de ikke vil fremstå som desperate. da blir jo hele vitsen borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tilfeldigvis den på Frokostkjelleren i morgen du skal på? Jeg var der i fjor. Artig, det, men litt vel gimmicky for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil på trafikklysfest!!!! I grønne klær..

he he du kan få bli med meg, også ber vi om grønnt bånd ved inngangen:) Der er i kveld da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...