Gå til innhold

Bursdag 21. juni, hvordan er man da?

Anbefalte innlegg

Har et menneske i familien som det har skåret seg ganske grundig med, og siden jeg er så fascinert av stjernetegn, tenkte jeg kanskje at hvis jeg visste litt om hvordan tegnet hennes tenker og føler, kunne jeg forstå henne bedre?

Så hva er man hvis man er født 21. juni, og hva motiverer ens handlinger? Noen xperter her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva som motiverer en handlinger vet jeg ikke, så det får noen andre svare på. Men stjernetegnet er iallefall Tvillingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Har søkt litt her på tvilling, nå.

Har mistanke om at tvillingen jeg kjenner er et voldsomt følelsesmenneske (og jeg er mer tankeorientert og noe tilbakeholden og at det er derfor vi ikke skjønner hverandre), men ser ut av det jeg har lest her til at tvilling skulle kunne tenke logisk, og det gjør ikke tvillingen min. Hmmm.

Hvilket tegn tar over etter tvillingen?

Kanskje søkt å bruke stjernetegn til å forstå medmennesker, men det har hjulpet meg før :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tvillingen er grenseløst nysgjerrig

hun er også en målbevisst, og litt uryddig men praktisk sliter. Hun gjør alt for å oppnå posisjoner, fornøyelser og trygghet. Pass deg, slik at du ikke blir eid av tingene du omgir deg med. Du bør også bearbeide misunnelsen din. Du er standhaftig og iherdig i handling og virksomhet, og har en evne til å holde fast ved alt du har vunnet. Du er høflig og vennskapelig, og har en praktisk natur. Du er forsiktig i det meste, og arbeider for å sikre din egen trygghet. Du tenker mindre på andre. Du er overbærende med andres feil, men blir du først sint, medfører det ofte et blindt raseri som kan forårsake "store ødeleggelser". Når ting endrer seg rundt deg, aksepterer du dette bare i små porsjone

Dette var det jeg fant på www.astrologi.as

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, her har vi det ja.

Har nemlig blitt utsatt for en tvillings blinde raseri, og det var ikke pent :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...