Gå til innhold

Intimbarbering


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har drevet på med intimbarbering med høvel i 1 år nå, men de forbanna nuppene kommer uansett. Jeg har prøvd følgende:

- Skarpe blader

- Unirens

- Varmt vann

- Balsam istedet for skum

- Aloe Vera

Like fordømt kommer nuppene.

Noen som har tips?

Jeg kan jo ikke bare barbere MED hårene, for da får jeg ikke alt bort.. Er fortvilet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har samme problemet og det er noe dritt! Vil anbefale deg å vokse (selv eller i salong) eller bruke en hårfjerningskrem. Jeg barberer med barbermaskin og det funker mye bedre enn vanlig høvel, så kanskje det kan være noe å investere i? Jeg har ingen flere nupper til nå i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri nupper, men så barberer jeg med hårene jeg da, tar det heller litt oftere, det blir da glatt nok synes jeg. (og samboeren) Har forresten best erfaring med gel og ikke skum, men det har du sikkert prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. kanskje man må investrer i en elektrisk barbermaskin.... Sliter med nupper, ja.

Kjønnsleppene går bra med høvel, resten blir nuppete. Hvis jeg barberer bare med hårene, så blir det mye igjen. Har vel for fin hårstruktur til at høvelen tar medhårs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du sparer til trekant jeg! Da slipper du nuppene, og du slipper alt styret med barbering! I tillegg setter mannfolka pris på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christabelle

Jeg fikk også nupper. Men så prøvde jeg after shave intim fra RFSU. Den er kjølende og nuppene mine ble borte. Også lukter den deilig og er drøy i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også nupper. Men så prøvde jeg after shave intim fra RFSU. Den er kjølende og nuppene mine ble borte. Også lukter den deilig og er drøy i bruk.

Helt enig! RFSUproduktene er kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også nupper. Men så prøvde jeg after shave intim fra RFSU. Den er kjølende og nuppene mine ble borte. Også lukter den deilig og er drøy i bruk.

Skal prøve denne, da!

Men egentlig ville jeg bruke en hårfjerningskrem, for lengre intervaller og mykere ettervekst, men synes ikke de vanlige virker så bra. (Bare for venusberg, ikke for kjønnsleppene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du sparer til trekant jeg! Da slipper du nuppene, og du slipper alt styret med barbering! I tillegg setter mannfolka pris på det!

første jeg har hørt som har sagt at mannfolk liker trekant.. seff er det jo noen som gjør det, men hvis de får velge så er det glatt de går for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første jeg har hørt som har sagt at mannfolk liker trekant.. seff er det jo noen som gjør det, men hvis de får velge så er det glatt de går for :)

Tror du bør utvide den undersøkelsen litt..., det er nok like mange menn som liker trekant som det er menn som liker glatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bør utvide den undersøkelsen litt..., det er nok like mange menn som liker trekant som det er menn som liker glatt ;)

'kanskje jeg burde det,he he... men den undersøkelsen jeg har gjort, så var det ihvertfall fler som likte glatt :)

men samme det... :) egentlig en teit diskusjon! min feil! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Charming

Jeg bruker KUN vann når jeg barberer meg nedentil, barberer ikke med hårene heller. Og jeg har aldri fått en eneste nupp, og barbert meg nedentil med høvel i 5 års tid nå. Bruker ikke noe skum, ikke noe etterpå, absolutt ingenting. Og jeg har aldri problemer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Christabelle
Jeg bruker KUN vann når jeg barberer meg nedentil, barberer ikke med hårene heller. Og jeg har aldri fått en eneste nupp, og barbert meg nedentil med høvel i 5 års tid nå. Bruker ikke noe skum, ikke noe etterpå, absolutt ingenting. Og jeg har aldri problemer. :)

Alle er forskjellig vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
Jeg bruker KUN vann når jeg barberer meg nedentil, barberer ikke med hårene heller. Og jeg har aldri fått en eneste nupp, og barbert meg nedentil med høvel i 5 års tid nå. Bruker ikke noe skum, ikke noe etterpå, absolutt ingenting. Og jeg har aldri problemer. :)

Fader! du må være verdens heldigste!! Jeg hater vonde nupper.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bare-Meg_*
De selges på apotek og i vanlig kolonial :)

Takk for svar :) Har sett etter det på både apotek og vanlig kolonial uten å finne det, så var derfor jeg måtte spørre. Får vel se litt nøyere da kanskje :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...