Gjest Red'nDark Skrevet 2. februar 2009 #1 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei alle sammen! Jeg er ny her og skal prøve meg på en treningsdagbok. Jeg er ei jente fra Oslo, men bor nå i Tønsberg. Jeg er vel det man vil kalle overvektig, men det synes ikke så veldig utenom på magen og litt lår&rumpe. Såå, idag var min start på et nytt og sunnere liv! Jeg slutte røyke for nå ca tre uker siden, og det går strålende, nå håper jeg bare at jeg forblir aktiv på treningssenteret og ikke bare støttemedlem! Startvekt: 105 kg. Mål: 65-70 Om noen har noen sunne oppskrifter på frokost,lunsj,middag & kvelds, sleng dem ut Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Red'nDark Skrevet 3. februar 2009 #2 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hei hei, dagbok Idag har jeg ikke spist noe enda, men skal snart spise to knekkebrød før jeg løper en time på treningssenteret! Merker treningen fra igår, men jeg er veldig innstilt på å klare dette. Jeg har en lang vei igjen, skal jo ned masse, men jeg skal forandre kostholdet drastisk også, er den småspisern av alt usunt. Så sånn var det, skriver mer ikveld regner jeg med.. ( skal se om jeg kan få lagt opp et halvt bilde av meg selv her snart ). Endret 3. februar 2009 av Red'nDark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 3. februar 2009 #3 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei! Vil bare si gratulerer med røykeslutt! Og stå på videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 3. februar 2009 #4 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med røykeslutt Er jo mange som anbefaler havregrøt til frokost, men det synes jeg er ganske kjedelig.. hehe. Men det er i allefall veldig billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Red'nDark Skrevet 3. februar 2009 #5 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei igjen dagboken! hehe Idag ble det bare litt over en times trening, men effektiv. 12 min først på en crosstrainer(?), så litt styrketrening, så et kvarter på tredemølle,så litt mer styrke og sist men ikke minst et 6(hehe) min på sykkel. Det var min trening idag.. Og mat : et halvt knekkebrød før treninga, et tre timer senere så en halv grov baguett med ost,skinke,tomat og agurk. nå for 5 min sia, middag, to sånn hvitløkspølser gratinert i ovnen. Det var alt for idag..God kveld alle som titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Red'nDark Skrevet 3. februar 2009 #6 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med røykeslutt Er jo mange som anbefaler havregrøt til frokost, men det synes jeg er ganske kjedelig.. hehe. Men det er i allefall veldig billig. Takktakk! veldig stolt av det egentlig, hadde aldri trodd jeg skulle klare det, men det gikk kjempebra! havregrøt, det har jeg ingenting til overs for egentlig, synes det smaker helt forferdelig. Hyggelig at du ville lese min dagbok forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Red'nDark Skrevet 3. februar 2009 #7 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei! Vil bare si gratulerer med røykeslutt! Og stå på videre! Tusen takk! Jeg skal prøve så godt jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Red'nDark Skrevet 4. februar 2009 #8 Del Skrevet 4. februar 2009 Heihei alle sammen! Idag lagde jeg treningsprogram sammens med veileder, og vi gikk igjenom programmet sammen. Jeg syns han satt opp litt for lite kg på noen av de styrkeøvelsene jeg skal gjøre, men det skal vi snakke mer om siden. Jeg skulle ta 3 x 12 på hvert apparat. Det er et helt basic-nybegynner program, men det vil nok funke veldig bra for meg, skal bli satt opp nytt treningsprog. om 6 uker. Han synes jeg var veldig stiv i nakken, og var veldig anspent. Så utenom treningsprog. ga han meg noen tøyingsøvelser, de funket veldig bra. Skal få satt opp en time med ernæringsfysolog, det blir nok bra tror jeg. Maten idag har gått bra.. spist kl 0800, ca 1200 og middag kl 1830 ca. Jeg føler dette går riktig vei, men har jo bare nettopp startet, så får se hvordan det blir. Noe heelt annet, jeg møtte igjen ei venninde som jeg ikke har sett på 9! år. Og det ble litt tårevått kan man si! kjempe hyggelig, så nå utveksla vi tlfnr, og skal møtes for å snakke litt om hva som har skjedd osv. Blir nok veldig koselig tror jeg. God kveld alle som titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 4. februar 2009 #9 Del Skrevet 4. februar 2009 Gratulerer med røykeslutt og en ny begynnelse! Det høres jo ut som du har startet veldig bra! Keep up the good work Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Red'nDark Skrevet 4. februar 2009 #10 Del Skrevet 4. februar 2009 Gratulerer med røykeslutt og en ny begynnelse! Det høres jo ut som du har startet veldig bra! Keep up the good work Takk takk Hyggelig at du ville titte innom min dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Red'nDark Skrevet 5. februar 2009 #11 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå er det torsdag allerede gitt, oog jeg føler meg skikkelig banka! Hver eneste krik og krok i denne kroppen er støl, så idag blir det hviledag. Skal hvertfall prøve å få tøyd ut litt, og kanskje gå en liten tur i snøen senere idag. Var ikke så mye å skrive idag. Så det får være for idag! Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 5. februar 2009 #12 Del Skrevet 5. februar 2009 Gratulerer med røykeslutt! Å bevege seg litt, selv om en er støl, kan faktisk gjøre ting bedre, så det høres ut som en god idé Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Red'nDark Skrevet 5. februar 2009 #13 Del Skrevet 5. februar 2009 Gratulerer med røykeslutt! Å bevege seg litt, selv om en er støl, kan faktisk gjøre ting bedre, så det høres ut som en god idé Heisann! Tusen takk. Så bra, da blir det tur ut ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. februar 2009 #14 Del Skrevet 8. februar 2009 Grattis med røykeslutten og den sunne livsstilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Red'nDark Skrevet 10. februar 2009 #15 Del Skrevet 10. februar 2009 Takk , Skya :-) Det har vært helt fult opp hele helgen, så har ikke blitt noe kg tid. Men nå er det tilbake til hverdag, så da er det trening for fult, men desverre ikke før på torsdag, da jeg måtte inn en tur til Oslo. Men blir å gå litt turen. Så sånn var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cienna Skrevet 10. februar 2009 #16 Del Skrevet 10. februar 2009 Grattis med røykeslutt Vet hvordan det er er for å si det sånn Dette blir nok bra...har ikke trent på 5 år eller noe, så gleder meg til å komme igang selv Lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Red'nDark Skrevet 10. februar 2009 #17 Del Skrevet 10. februar 2009 Grattis med røykeslutt Vet hvordan det er er for å si det sånn Dette blir nok bra...har ikke trent på 5 år eller noe, så gleder meg til å komme igang selv Lykke til!!!! Tusen takk! Hehe, ja, det er ikke helt enkelt med den røyken, men det gikk overraskende bra her hvertfall Det er utrolig deilig å komme igang med trening, man føler seg så bra etter en god økt. Lykke til med treningen du skal igang med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå