Gå til innhold

dumpet på msn

Gjest Gjest_Line_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Line_*

Jeg var med en gutt sist jul, vi møttes ofte og hadde det kjempe fint sammen. En helg skulle vi dra på hytta sammen, bare vi to. søndagen hadde vi det også fint, alt virket så bra. Mandag, Hei, du er for god for meg, tror ikke vi kan bli noe mer. Det der sa han over msn. jeg var knust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg også opplevd, å bli dumpet på msn. Og han var 9år eldre enn meg. Jeg ble overrasket når det skjedde, fordi jeg synes det skulle vært omvendt. Jeg burde ha gjort det slutt med han. Hehe :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri skjønt den tankegangen..

hvis jeg mener at forholdet ikke fungerer, så tar jeg det heller opp.. prøver å skape en dialog der vi kan bli enige eller ikke..

å bare ditche en du har vært sammen med, på noe mer enn en date eller litt prat på nett, er ikke bare umodent, det er direkte feigt.

Den andre personen fortjener å vite hvorfor du mener at det ikke funker.. kanskje de er enige.. kanskje de er villige til å jobbe med det...

det blir bare for dumt, og hvis det er sånn han valgte å gjøre det, så svarer jeg "hans tap, da var du faktisk for god for han, og DU fortjener bedre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende hvor mange feige folk det er der ute. Leser stadig om folk som dumpes via sms, mail og msn. Det gjelder begge kjønn, forresten. Det minste man burde kunne ofre er fem minutter ansikt til ansikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ikke så enig i at man på død og liv skal slå opp ansikt til ansikt. Når den ene parten har bestemt seg for dette, så er det lite den andre kan gjøre. Synes bare det er ydmykende.

I stedet for sluttsamtale burde vedkommende ha hatt mot nok og respekt nok til å fortelle den andre hva som mangler slik at den andre har en sjanse til å gjøre noe med det! Snakk med meg FØR det er slutt, ikke når det ER slutt.

Forøvrig synes jeg noen oppfører seg så simpelt at de fortjener å bli dumpet på sms, msn, etc Dette gjelder ikke de som har skrevet her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss

Jeg dumpet eksen min på msn, møtte han senere samme dagen da, men det var veldig greit å si det på msn. Man MÅ ikke si sånt ansikt til ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg var sammen med en fyr i to år og etter at jeg måtte flytte hjem (vi bodde sammen i et og et halvt år) til foreldrene mine fordi at jeg ikke fikk meg jobb på 1-2-3, ble det et avstandsforhold hvor jeg storpaten av hver måned var på besøk hos han. Etter noen måneder begynte han å tvile på at vi kom til å være sammen særlig lenger og plutselig ordna han jo opp i det og dumpa meg over MSN...vi var som nyforelskede helt til han bestemte seg for å være ultrafeig og dumpe meg over internett.. Jeg vurderte lenge å dra på overasskelsesbesøk og dumpe han selv face to face, men det ble aldri noe av. Har ikke sett han siden besøket før han dumpa meg heller. :sukk: Fortjener man ikke bedre? Denne fyren var altså 25 år når det skjedde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det slutt med en kjæreste etter tre år på mail. Feigt kanskje, man hva skulle jeg gjøre når han aldri gadd å ta telefonen eller snakke med meg? Vi bodde i hver sitt fylke da det skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...