Gå til innhold

Skal, skal ikke.. om kyssing etc.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest UsikreLilleMeg

Jeg er lesbisk, har alltid forelsket meg i jenter, aldri kommet noen vei med dem... Og har absolutt 0 erfaring med jenter foreløbig.

Nå har det seg sånn at jeg har fått kontakt med ei jente som riktignok er skikkelig søt og virker som om hun liker meg, MEN, i det ene øyeblikket sier hun at hun gjerne vil gjøre ting med meg, at det er bare meg hun liker etc... Og i neste øyeblikk driver hun og råkliner med venninnene sine (og skryter til meg om det) bare for å få oppmerksomhet fra guttene...

Jeg klarer rett og slett ikke å få bestemt meg for at jeg faktisk har lyst til å kysse denne jenta engang... Har så fryktelig fryktelig lyst til at den første gangen jeg kysser noen skal det være kjærlighet der...

Men samtidig kommer den tanken som sier "du er 21 år alt, om du ikke slår til nå kommer du sikkert til å gå ukysset gjennom resten av livet også"...

Huff.... Noen råd? Værsåsnill?

På forhånd mange tusen takk for alle gode idèer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig det der.

Vet ikke helt hva jeg skal svare, men du burde jo kanske snakke med henne!? - Det er kanskje ikke så lett. Det er jo enkelte jente gjenger som kliner med hverandre for "moro skyld". At det bare er slik blandt veninnene!?

Vet ikke jeg, bare prøver å hjelpe :D

Lykke til! 8) :D :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal være litt kresen. Ikke kyss noen du ikke virkelig liker, bare for å "få det overstått".

Er det ikke noen steder du kan bli kjent med andre lesbiske? Kanskje du der treffer en som setter mer pris på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun forsøker å gjøre deg sjalu ved å fortelle det der!?

Jeg vet bare at første kyss ikke alltid er så fryktelig romantisk og kanskje litt klønete.. :oops:

Kanskje du bare må ta en sjans...!? Og dersom det går dårlig denne gangen må du bare prøve igjen... :cry:

Og dersom det går bra.... :kysse:

Lykke til i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleUsikreMeg

Bare lurer på.... Om jeg hadde skrevet at det var en GUTT jeg var interessert i, men at han rotet med venninnene sine... Ville dere svart det samme da?

Har fulgt med på forumet her en stund og har følelsen av at dersom en gutt gjør noe sånt så fordømmer alle, om ei jente gjør det så er det en "medsøster" og da er det greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Det er vel ikke noe mer/mindre greit at en jente gjør det enn at en gutt gjør sånt.

Det er umodent å holde på sånn, og det sårer deg. Bortsett fra det er det ikke noe direkte galt i det hun gjør, dere er jo ikke sammen. Tror ikke jeg ville fordømt en gutt som holdt på sånn heller, men jeg ville vel sagt at han kanskje ikke er så mye å samle på, og det er kanskje ikke denne jenta heller. Men det er vanskelig for oss å si noe om.

Dersom du ikke vet om du vil kysse henne, ser jeg vel ikke heeelt vitsen med å gjøre det heller, vent heller til det føles riktig. Vet ikke helt hva annet jeg kan si... Lykke til ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Siden hun oppfører seg sånn, hadde jeg droppet å gjøre noe mer med henne. Ha henne bare som en veninne.

Sikkert ganske kjedelig og frustrerende å være ukysset som 21 åring, men jeg syns uansett ikke at du skal kysse med henne når hun gjør som hun gjør.

Det høres ut som du er intressert i mer enn et vennskap med henne, men tydeligvis er ikke hun det, siden hun forteller deg dette?

Ikke la deg tråkke på av sånt, og vent heller på den personen som virkelig vil kysse deg og som du virkelig vil kysse med.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke dette høres så bra ut jeg. Hun virker umoden og mer interessert i å sjokkere enn å være sammen med deg. Snakk gjerne med henne - og vær klar på at du ikke gidder å ha noe med henne å gjøre om hun skal flakse rundt med alle.

Gjør det klart for henne at selv om du liker henne betyr ikke det at hun kan sole seg i glansen fra din beundring og gjøre hva hun vil. Du aksepterer ikke å bli brukt :-?

Ikke kyss henne for å få det unna - det vil du angre på. Vent litt, fjern deg fra hele situasjonen og få blikket opp for andre muligheter. De finnes helt sikkert :blunke:

Suz :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UsikreLilleMeg

Takk for mange gode svar, har bare guttevenner i virkeligheten og eneste kommentaren de har er "kan jeg få se på?". Typisk...

Men det virker som om hun tar det som en selvfølge at jeg er med på alt hun foreslår, og jeg liker henne så har ikke lyst til å såre henne heller.. Vanskelig dette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg liker henne så har ikke lyst til å såre henne heller.. Vanskelig dette :(

Men hun sårer jo deg med sin oppførsel???? :-?

På tide å ta den oppvasken nå tenker jeg... ikke la deg bruke uansett hvor hjelpeløs du føler deg innvendig.

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...