Gå til innhold

Gode forslag?

Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Har lyst til å overraske min kjære med en virkelig spesiell seksuell opplevelse. Hva ville være den optimale opplevelsen for dere?, noen gode forslag? Tenker at det skal være hennes kveld......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pisken passet liksom ikke inn.... :-?

åjoda........ passer veldig fint med stearin som blir dryppet over det hele! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert lurt å avklare noen detaljer, før du hopper på 10na's ide...

Hva med å få henne til å skrive ned en av fantasiene hennes, en hun vil dele med deg, og så legge opp til en seanse hvor hun får den gjennomført? Jeg ville likt en sånn overraskelse. Ville likt å skrive den ned også.

Folk liker forskjellige ting. Men en massasje er vel en variant de fleste synes er deilig. En laaang, deilig oljemassasje *sukk*. Men vær litt tålmodig da. Ikke fei over kroppen med litt knaing som en hastegreie før du rører de strategiske plassene. Fort gjort å føle litt sånn forventningspress der man egentlig har mest lyst å bare bli ordentlig, grundig bortskjemt.

Også kan du lage noe deilig småknask som du fingermater henne med, mens hun ligger og ql'ern, sittende mellom bena dine med ryggen vendt mot deg. Hørtes ikke det koselig ut da?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Stikkord.......

silkeskjerf

velduftende oljer

pisk

stearinlys

Og så legger vi til ei fjør til å kile/stryke med, en bolle med isbiter og noe som smaker deilig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor i huleste får man kjøpt sånne fjær? Har kikket etter de (skal selvsagt brukes til å tørke støv med :rodme: ) men uten å lykkes (digresjon...men kanskje relevant for noen)

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hihi...

Hvis du kan leve med den syntetiske varianten kan du prøve på -nille.

Hvis du må ha ekte saker må du lete videre og fortelle meg hvor du fant dem.... *hint, hint*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

åjoda........ passer veldig fint med stearin som blir dryppet over det hele! :sjarmor:

Som i dryppe stearin på huden hennes :o Eh, blir ikke det litt..varmt :o Syns ikke du burde gjøre det sånn uten videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du må ha ekte saker må du lete videre og fortelle meg hvor du fant dem.... *hint, hint*

Hobbybutikker har ofte fjær - sjekk på Panduro i bunnen av Karl Johan om du bor i Oslo. Interiørbutikker/gavebutikker som selger småtteri og krimskrams kan ha det og blomsterbutikker som selger materiell til dekorasjoner. Ellers kan strå gjøre samme nytten. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg nytter det ikke ene og alene med fjær og slikt dill... Jeg elsker å bli slikket og sugd.. lenge... så om du konsenterer energien på dette feltet etter ei fin innledning, og er tålmodig og innsatsvillig, kan det godt tenkes at hun blir brakt til nye høyder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så legger vi til ei fjør til å kile/stryke med, en bolle med isbiter og noe som smaker deilig....

:enig::enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere ha tak i ekte fjær, så anbefaler jeg at dere går innom en sportsbutikk som selger utstyr for fluebinding. Der finner dere fjær i alle varianter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hobbybutikker har ofte fjær - sjekk på Panduro i bunnen av Karl Johan om du bor i Oslo. Interiørbutikker/gavebutikker som selger småtteri og krimskrams kan ha det og blomsterbutikker som selger materiell til dekorasjoner. Ellers kan strå gjøre samme nytten. :-)

Eller du kan gå inn i en sportsfiske/fluefiskeforretning. Fluebinderutstyr er stikkordet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...