Livets datter Skrevet 4. juli 2003 #21 Skrevet 4. juli 2003 fra og med i dag er sommeren 2003 avlyst!!!! Neeheeeei!!! :evil:
Irka Skrevet 4. juli 2003 #22 Skrevet 4. juli 2003 Fy så slem du er Lavendel! En ting er sikkert.. Du bor ikke i Lofoten eller Vesterålen for der er det BARE koselige folk! :cry: _________________________________--
*Lavendel* Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #23 Skrevet 4. juli 2003 :cry: Jeg er ikke slem :cry: Jeg bare HATER sommeren, fordi det får meg til å føle meg ekstra mislykket siden jeg ikke skal NOE av de alle andre skal..... :cry: Nei, jeg bor ikke i Lofoten eller Vesterålen, jeg bor på et mye koseligere sted.... Litt skadefro, det er jeg, det må jeg innrømme.... :oops:
Tusenfryd Skrevet 5. juli 2003 #24 Skrevet 5. juli 2003 Jeg elsker sommeren. Da kan jeg være på hytta og sommerhuset og kose meg. De ligger plassert slik i dette landet at jeg alltid har med meg ullgenser og slagstøvler. Men det er hyggelig å møte slekt og venner. Spise god mat - ha late morgener. Utenom ferien liker jeg å rulle ned markisen, ikke se på tv, men sitte ute og lese en bok - når det er fint vær. Når det ikke er fint vær, liker jeg å se på tv, trene og hygge meg. Etter sommeren kommer høsten. Tidlighøsten hvor luften er så klar at man aldri opplever det ellers. Soppturer i skogen og en liten tur på fjellet. Gå i skog og mark... og så den morgenen den første snøen ligger der... litt kaldt, litt deilig å kle på seg litt mer klær - det er kosetid, med kakao og te og man finner frem stearinlysene igjen. Tusenfryd er høstbarn. Så kommer vinteren. Jeg elsker julen, lysene, innevarmen - besøke venner og ikke minst få besøk. Lange middager med en flaske vin - bare fordi det er onsdag. Jeg elsker å bruke tid på julekoert, skrive personlige hilsner, kjøpe gjennomtenkte gaver - og bake. Det er lov å gå opp i vekt i julen. Det liker jeg egentlig ikke, emn når det er sånn så må man jo bare avfinne seg med sin skjebne la være å spise julekonfekt er ikke et tema. Etter jul går det mot lysere tider, og man kan gå på ski hvis man vil, eller sitte inne og se tv hvis man vil. I hvert fall er det slik i mitt hjem! Jeg liker vinteren jeg - som alltid krones med en fjelltur på hytta i påsken. Så kommer man hjem fra påskeferie - og det er vår. man finner litt tørr asfalt å sette småskoene på, man kler seg litt for tynt, og de første hvitveisene er plutselig der. Denne våren forsvant bare for meg, jeg rakk aldri å se andungene ved vannet eller plukke med meg gåsunger. Plutselig bel det bare sommer. Jeg soler meg ikke på stranden eller noe, men koser meg i skyggen - og lar årstidene og tiden gå sin gang. Prøver å ta det beste av hver av dem, men allerede nå gleder jeg meg til høsten... selv om jeg skal nyte sommeren.
Ugla Skrevet 5. juli 2003 #25 Skrevet 5. juli 2003 DENNE sommerdagen går det ikke ann å hate!!! Jobber i helgen (ikke ALLE som har ferie), men like vell!! Blir i godt humør av fine sommerdager!! Skal koooose meg på fridagene (men de er det ikke mange av heretter... ).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå