Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dypt og inderlig. Jeg virkelig HATER sommeren. Hater, hater, hater, hater. Det må være værste tidspunktet på hele året. Jeg forakter sommeren, virkelig.

Jeg bare....grrrr....blir så sinna..... :evil: Hater, hater, hater

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såda, såda...*trøste*

Nå er vi faktisk over St. Hans, og sola har snudd. Det er snart vinter igjen...

Skrevet

Elsker, elsker, elsker sommeren!

:provoserer:

Skrevet

Jaaa, Kong Vinter kom å ta meg....Hater, hater, hater, hater sommeren. Avskyr sommeren, møkkasommer :evil: :evil: :evil:

Skrevet

Det var da voldsomt da ... :ler:

... er det i orden for deg at vi andre synes den er OK???? :briller:

Skrevet

Nei, men huff da!

Hva har skjedd med deg da, stakkars *Lavendel*?

Dakar.. :cry:

Skrevet

Ja da, bare syns det er ok!

Sommeren er sånn tid på året da alle er så perfekte, alle skal på ferie, alle er så glade, alle er så sunne, alle drar på tur, alle koser seg med venner, alle koser seg ute i det fine været, alle har det gøy hele tiden, alle slapper av, alle skal ditt og datt, alle skal noe og alle forventer at alle er blide og fornøyde hele tiden, det er jo sommer!

Hater sommeren! :evil:

Skrevet

Ja, jeg vil heller ha vinter og jævelskap. Snø oppetter husveggen, måke ditt og måte datt. Holde meg inne, fryse i hjel.

Jaa! Komme vinter!

Gjest Hilde K S
Skrevet

Næh !

På vinteren skal :

- alle gå på ski

- alle kose seg inne med kakao

- alle skal til syden eller på fjellet

- alle koser seg med venner

- alle koser seg ute i sneen ( og slapset )

- alle forventer at alle skal være glade og fornøyde i desember

Gleder meg til den dagen jeg kan kjøpe mee en leilighet i Spania. Jeg liiiiker sommer, og når jeg får råd til sommer hele året er jeg blitt så gammel at jeg slipper å bekymre meg for å få rynker av solen.

Skrevet
Næh !

På vinteren skal :

- alle gå på ski

- alle kose seg inne med kakao

- alle skal til syden eller på fjellet

- alle koser seg med venner

- alle koser seg ute i sneen ( og slapset )

- alle forventer at alle skal være glade og fornøyde i desember

Hva med den deilig klissete appelsinen alle må spise på skituren ??

Og når man skreller den, så merker man det, dersom et og annet neglbånd ikke er helt i orden :x

Og får og gjøre turen helt perfekt, så har man selvfølgelig ikke med seg våtservietter, slik at man får tørket av seg det gule klissete greiene.

Det er "lykke det" :hoho:

Gjest Candyfloss
Skrevet

Går det an å ikke like SOMMER? :o :ler:

Skrevet

... det er jo ingen fare - for det er ikke antydning til sommer her jeg er ... bare regn og kaldt... :evil:

Skrevet

Ja, det går ann å hate sommeren....Dessuten....her er det sommer både værmessig og begrepsmessig. Jeg HATER sommeren, kan ikke fordra at det er sommer, avskaffer herved sommeren. fra og med i dag er sommeren 2003 avlyst!!!!

Kong Vinter! Ta meg med...!

Skrevet

Hva med å flytte til grønland og la oss frysepinner få lov til å ha den lille sommeren vi har her i norge alene?

Skrevet

Sommeren er HÆÆÆLIG!!!

Vinter er noe dritt! Pakke seg inn i et tonn klær for å kunne bevege seg utendørs.

20 til 25 grader hele året. Helt tOPP!! :briller:

Skrevet

Om du haaater sommer så inderlig kan du gjerne bytte bosted med meg. Jeg er nemlig møkka lei de tragiske " somrene" vi har på østlandet...Og i nord er det knall- vær for i hvertfall 3. sommeren på rad. Her regner ,det er kaldt og shortsen har jeg jammen ikke brukt mer enn tre- fire ganger..., men jeg trosser været og går med sandaler og capri i hvertfall!!

Velkommen ned til kulda.. :sjarmor:

Skrevet
Skjønner ikke hvorfor alle syter!! Her er ikke noe regn! Her er masse sol, masse grader varmt, deilig vær!!!

Har vært og badet i dag sammen med ungene, kjempestas!

Ha, ha, ha.....Skadefro er jeg, over søringer som får for lite sol.... :D

Du hater lissom sommeren ja? Virker ikke slik på dette innlegget!

Tenk å mobbe oss søringer med regnværet vårt :fy:

:ler:

Skrevet

Det er faktisk det eneste som kan kalles bra med sommeren. Jeg har sol, dere har regn..... :ler::ler::ler:

Skrevet

Med andre ord .. det er ikke sommeren du hater .. men du er skadefro du :fy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...