Gå til innhold

Dårlig match på sukker

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud...matchtallene sier primært noe om hvor like dere er på en del ting. Jeg ville absolutt ikke stirret meg blind på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud...matchtallene sier primært noe om hvor like dere er på en del ting. Jeg ville absolutt ikke stirret meg blind på dem.

Var det den hyggeligste tonen du klarte å svare i, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det den hyggeligste tonen du klarte å svare i, eller?

Det var en generell kommentar om at folk legger for mye vekt på matchtall....beklager om TS tok seg nær av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ikke matchtallet så seriøst, ser mer på matchtreet på hva vi matcher mindre godt på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ikke matchtallet så seriøst, ser mer på matchtreet på hva vi matcher mindre godt på..

Det blir jo fort en del rødt med en såpass lav match, da. Men likevel, det er ikke nødvendigvis stor forskjell på det en mener er viktigst! F.eks kan man mene det samme om å ha barn, men ha helt rødt blad på om man er glad i å lese.. Så det kan jo være håp, men jeg lurer på hvor ulike man egentlig er da, siden det er så lav "score"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jo fort en del rødt med en såpass lav match, da. Men likevel, det er ikke nødvendigvis stor forskjell på det en mener er viktigst! F.eks kan man mene det samme om å ha barn, men ha helt rødt blad på om man er glad i å lese.. Så det kan jo være håp, men jeg lurer på hvor ulike man egentlig er da, siden det er så lav "score"..

Det jeg mente var at det er noen ting som er totalt uvesentlige og ting som jeg absolutt vil henge meg opp i, og dette får man en liten pekepinn på når man ser på matchtreet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke brydd meg, om jeg hadde fått kontakt med mannen og vi hadde en god kommunikasjon og det virket som vi hadde god kjemi på nettet ihvertfall, ville jeg ikke latt matchtall stoppet meg.

men jeg ville nok sjekket på treet hvilke punkter vi var veldig forskjellige på, slik at det var noe å være litt bevisst på.

Ønsker man seg feks barn veldig sterkt, og det er ett veldig rødt blad, ville jeg hatt det i bakhodet, og antagelig pratet med ham om det dersom det virket som det kunne bli noe mer etterhvert (ville ikke latt det spille noen rolle for første daten uansett.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...