Gjest Trulselinemor Skrevet 29. juni 2003 #1 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg synes det er veldig kjekt å legge puslespill, det har jeg alltid likt. Er det noen her ute som vet om det går an å få sitt eget motiv på puslespillene? Eventuelt hvor da? Hadde vært kjekt å finne et fint bilde og få det som motiv på et puslespill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. juni 2003 #2 Del Skrevet 29. juni 2003 Ja det går, har sett reklame for det et eller annet sted på nett. En avis? Fotobutikk? Sorry, husker ikke hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 29. juni 2003 #3 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg fikk lagd puslespill av et bilde av nevøen min sammen med min kjære som vi gav til nevøen i julegave fra pus. Dette fikk jeg gjort på kopisenteret her i Porsgrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 29. juni 2003 #4 Del Skrevet 29. juni 2003 Det kan du bestille på www.eurofoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 29. juni 2003 #5 Del Skrevet 29. juni 2003 Takk skal dere ha, dette skal jeg prøve ut. Tenkte på julegaver til søskene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå