Gjest Gjest_Jente18_* Skrevet 1. februar 2009 #1 Del Skrevet 1. februar 2009 Han er bestekompisen til typen til bestevenninnen min. Dette har gjort slik at vi har blitt en gjeng som har hengt sammen flere helger på rad, og alle har det kjempehyggelig! Jeg merket med en gang at det var noe spesielt med han, han er rolig og annerledes enn mange andre på min alder... Men jeg har en del erfaring med gutter. Han har tydeligvis ikke noe erfaring overhodet med jenter! Hvordan skal jeg gå frem uten å skremme han vekk? Har fått høre at han aldri tar initiativ når det kommer til jenter. Vil ikke risikere å dumme meg ut! Men er skikkelig betatt :rødme: Noen tips til hvordan jeg kan gå fram uten at han vil føle seg voldtatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ty_pennington Skrevet 1. februar 2009 #2 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg var nok litt som ham da jeg var 18, og hadde syntes det var kjempekoselig om en jente tok litt initiativ! Bare vær deg selv, gjør det du føler for. Vær borti ham litt eller prøv å holde hender. Grunnen til at han ikke tar initiativ er ikke det at han er redd for jenter! Det er at han er redd for å bli avvist. Sånn var det ihvertfall med meg. Men du har jo ikke tenkt å avvise ham, så da går det jo fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jente18_* Skrevet 1. februar 2009 #3 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg var nok litt som ham da jeg var 18, og hadde syntes det var kjempekoselig om en jente tok litt initiativ! Bare vær deg selv, gjør det du føler for. Vær borti ham litt eller prøv å holde hender. Grunnen til at han ikke tar initiativ er ikke det at han er redd for jenter! Det er at han er redd for å bli avvist. Sånn var det ihvertfall med meg. Men du har jo ikke tenkt å avvise ham, så da går det jo fint Men da tar jeg det jo for gitt at han er interessert i meg, og det vet jeg ikke helt om han er! Ikke på den måten i hvertfall. Har gjort den tabben før å trodd at siden jeg ligger høyere "sosialt" enn gutten (nå høres jeg skrekkelig sjarmerende ut), så tar jeg det for gitt at han vil ha meg. Jeg vil ikke ødelegge denne sjansen, siden jeg faktisk liker han utrolig godt som han er og ikke bryr meg om hva andre sier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ty_pennington Skrevet 1. februar 2009 #4 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvis du starter litt forsiktig, er borti armen hans litt når dere snakker etc., så kanskje han kommer etter, selv om han er sjenert? Men gi ham tid isåfall. Og det kan jo hende at han blir mer interessert i deg hvis du faktisk viser interesse for ham. At han nå ser på deg (eller jenter generelt) som uoppnåelig. Som sagt, så var jeg sånn før, og har lært at sjenanse og det å ikke ta sjanser fører ihvertfall ikke til noe. Så jeg mener du skal ta sjansen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå