Gå til innhold

Match/nettdating

ty_pennington

Anbefalte innlegg

Skjønner det kan være fustrerendes å ikke få noe svar tilbake når du faktisk har gjort en seriøs jobb bak det. Jeg sender ikke brev tilbake med avslag. Har igrunn regnet med at en mann forstår at ingen respons er det samme som ikke interessert. Men etter å ha lest innleggene dine så lurer jeg nå på om jeg kanskje bør sende et brev i retur. Litt av grunnen til at jeg ikke sender brev tilbake med avslag er at jeg faktisk ikke vet helt hvordan jeg skal si ikke interessert. En annen grunn er at når jeg får god kontakt med en så skriver jeg ikke med flere av gangen.

Det var meg som skrev det over. Nå har jeg skrevet svar til alle brev, må innrømme det er litt copy/paste svar, men med noen tilpasninger til mottakeren, men uansett, samtlige menn har satt veldig pris på min ærlige tilbakemelding. De virker takknemlig for at jeg i det hele tatt har giddi å svart. Koster meg jo egentlig ingenting og han i andre enden viser at ha setter pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei gjest! Det var en hyggelig ting å gjøre, synes jeg :) Det er selvsagt greit med et litt standardisert svar, for man ser uansett at du har tatt deg tid til å ihvertfall si at du ikke er interessert.

Samtidig, etter denne tråden skjønner jeg at ikke alle jenter svarer på henvendelsene de får. Det virker som alle jenter er forskjellige når det gjelder hva de vil ha i første melding. Men da er det jo bra at jeg skriver individuell melding til alle!

Samtidig litt trist å logge seg på match og se at profilen har hatt 0 nye visninger... Var litt mer i starten (sikkert fordi profilen kom opp på "nye medlemmer")

Endret av ty_pennington
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forskjell verdt å merke seg på match er vel at menn må betale for å være der mens det er gratis for kvinner.

Ikke rart kvinner ikke legger den samme anstrengelsen i det.

Men sånn er det ellers i livet også, hele parringsleken mellom menn og kvinner er i sin helhet påspandert og betalt av menn.

Kvinner nyter godt av livets gratise goder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig sånn? Det er jo endel jenter som skriver "er ikke medlem ennå, så kan ikke motta meldinger"... Og så har de ofte prøvd å skrive epostadressen sin, men den har blitt sensurert. Hvorfor kan de ikke bare bli medlem, hvis det er gratis for dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
En forskjell verdt å merke seg på match er vel at menn må betale for å være der mens det er gratis for kvinner.

Ikke rart kvinner ikke legger den samme anstrengelsen i det.

Men sånn er det ellers i livet også, hele parringsleken mellom menn og kvinner er i sin helhet påspandert og betalt av menn.

Kvinner nyter godt av livets gratise goder.

Det er bare tull. Jeg er der nå og betaler for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det jeg vil si jeg har gjort. Tipper det er mange menn som bare uhemmet sender meldinger til alle jenter. For meg skal det ganske mye til for at det virkelig skal klaffe med en jente, og det er kun de jentene som jeg virkelig tror dette kan skje med, jeg kontakter. Da skjønner jeg jo at sjansen for svar er desto mindre (siden jeg ikke kontakter så mange jenter), men på den annen side burde jo sjansen for svar være større, siden det er jenter som sier de ser etter en som meg, og som jeg har ting til felles med... Ikke lett dette her.

Men til dere som ikke svarer, så synes jeg dere gjerne kunne gjøre det selv om dere ikke er interesserte. Det blir litt som om jeg skulle gå opp til en jente i "real life" og si hei og fortelle litt om meg selv, og så bare sto hun der. Og de samme reglene gjelder jo på nett som i samfunnet ellers ;)

hei:)

Jeg svarte uansett på alle mail jeg fikk:) ( untatt de der som var 30+)

vil bare si at det er fryktelig mange useriøse mannfolk på match

jeg datet en fyr som jeg hadde snakket med i noen uker. virket veldig lik meg og vi fikk god kjemi.

når vi skulle på denne daten da så var det ikke han som var på bildet en gang, men en kompis sine bilder:S+ han så ut som et skrukketroll for å si det mildt :fnise: +++

uff nei så mange som lyver der ute. så jeg har ikke troen på nettdating mer. det var ikke den eneste daten jeg har vært uheldig med for å si det sånn.

har profil på sukker.no nå da og får avbsolutt ingen mail, men alle venninne mine som er der får mange mail per dag. haha føler meg skikkelig uinterresang og stygg:p

når jeg var medlem på match.no og fikk jeg mye,mye mer mail. sikkert endel forskjell på de sidene.

Endret av mari4ever
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare tull. Jeg er der nå og betaler for det.

samme her. koster like mye for begge kjønn

Endret av mari4ever
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare si at det er fryktelig mange useriøse mannfolk på match

jeg datet en fyr som jeg hadde snakket med i noen uker. virket veldig lik meg og vi fikk god kjemi.

når vi skulle på denne daten da så var det ikke han som var på bildet en gang, men en kompis sine bilder:S+ han så ut som et skrukketroll for å si det mildt :fnise: +++

uff nei så mange som lyver der ute. så jeg har ikke troen på nettdating mer. det var ikke den eneste daten jeg har vært uheldig med for å si det sånn.

har profil på sukker.no nå da og får avbsolutt ingen mail, men alle venninne mine som er der får mange mail per dag. haha føler meg skikkelig uinterresang og stygg:p

når jeg var medlem på match.no og fikk jeg mye,mye mer mail. sikkert endel forskjell på de sidene.

Du har ikke mistet motet helt da, hvis du fremdeles har profil på sukker ;) Men der er det kanskje gratis å ha profil, men man må betale for å sende mail? Tenker litt på å melde meg inn der istedet for/i tillegg til Match selv, men regner med jeg kanskje blir nødt til å betale, siden det (etter mitt inntrykk) er menn som må sende den første mailen... Men vil du si at jeg (som ikke er en av disse useriøse) har større eller mindre sjanse for å få svar på Sukker? Og hva slags jenter finner man der? Deg tydeligvis. Hehe.

Ser ikke ut som et skrukketroll forresten :gjeiper:

Endret av ty_pennington
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...