Gå til innhold

"Angstanfall" etter orgasme


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Gjest jeansgutt21

Jeg velger å være anonym i dette tilfellet :P

Fra jeg var en liten jente har jeg innimellom fått en spesiell følelse. Den har ikke dukket opp når jeg har vært lei meg eller noe, men nesten helt ut av det blå.

Har etterhvert tenkt at det kan ha vært et svakt angstanfall, for den er ikke noe behagelig. En følelse av ekstrem tørste eller noe, ubehag i brystet liksom.

Kanskje litt av samme greie som deja vu, bare en helt annet følelse! :fnise:

Ikke lett å forklare!

Men uansett.. De siste mnd har jeg fått denne følelsen etter sex med samboeren. Altså; etter orgasme. Vi har det kjempe bra og har ingen negative følelser rundt sexen.

Men når vi er ferdige og jeg har lagt meg til rette for å sove kommer følelsen.

Ikke noe moro :sukk:

Det varer ikke kjempe lenge da, kanskje 2-4 min.

Har tenkt på å teste ut å ha litt vann ved sengen så jeg kan prøve å drikke bort følelsen, men husker det aldri.

Noen som har opplevd noe lignende? (Tviler jeg sterkt på men :fnise: )

Jeg er gutt, men det hender jeg også får denne følelsen etter at det går for meg, spesielt hvis jeg har hatt veldig sterk serieorgasmeorgasme. Den kommer også etter at vi har holdt på leeenge og jeg har fått flere veldig sterke orgasmer samme natt! Vet ikke helt hva det er, føler en sterk tørste og en følelse av å bli veldig varm og rar følelse i bryst og mage, sånn rar bli redd av ingenting lissom! Hender at jeg svetter veldig, får hetetokter før alt svarner for meg, av og til mister jeg bevistheten og besvimer et øyeblikk! Blir litt engstelig da, dama blir også skremt av det, tenker seriøst å gå til legen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...