Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest-jente
Skrevet

Var bra, men vinner jo aldri med alle østblokk landene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kven song for Noreg i fjor? :klø: Eg syns å hugse at heile greia (bortsatt frå Noreg) var betre i fjor...

Skrevet

:dåne:

ukraina

Skrevet

Sangen til Ukraina er litt stilig, men dama ser for billig ut, og det og filmingen og lyset trekker mye ned!

Gjest Gjest
Skrevet

Skjønne aleksander Rybakk! Du gjør Norge stolt! Var nok litt nervøs i dag, men skitt au- Du Vinner på sjarmen!!

Merker jeg får en morsfølelse, mer som at han kunne vært sønnen min..kjempestolt!:):)

Gjest Gjest
Skrevet

Utrolig skuffet over bakgrunnseffektene. De ødela mye av stemningen som kom frem i Spektrum, synes jeg. Og hvorfor skulle damene komme frem og vifte med kjolene sine på slutten?

Skrevet

Synes han gjorde det kjempebra!! Og jeg liker ikke den masekråka som kom etterpå....toooooo much!

Skrevet

Aleksander gjorde det mye bedre i dag enn under semifinalen! Konge!

Og nå til hovedbidrag til Silicon Valley som Synnøve kalte de fleste deltagerene...

Skrevet

Maria Haukaas Storeng som sang for Norge i fjor. 5. plass, fror jeg.

Ukrania sitt sceneshow er virkelig forferdelig!

Skrevet
Kven song for Noreg i fjor? :klø: Eg syns å hugse at heile greia (bortsatt frå Noreg) var betre i fjor...

Maria Haukås

Skrevet

Synes hun kommentatoren sa virkelig riktig om hun ukrainske damen.. 'midlivskrise på heler'

Det er helt voldsomt forferdelig.

Skrevet

Tenker litt på pussycat dolls når jeg ser det?! Flere?

Skrevet

Maria Haukaas Storeng med Hold on be strong.

Skrevet

Hun fra Idol.

Skrevet
Sangen til Ukraina er litt stilig, men dama ser for billig ut, og det og filmingen og lyset trekker mye ned!

filminga og lyset er problem for alle da. Neste gang burde de få tak i kameramenn som ikke vil danse med

Skrevet

40-årskrise på høye hæler! :ler:

Skrevet
Tenker litt på pussycat dolls når jeg ser det?! Flere?

:5:

Skrevet

Ja, Maria var det ja! Takk takk :) Det sto nemleg heilt stille!

Skrevet (endret)

Norge var jo dritbra, jeg fikk frysninger av Rybak! : D

Ukraina prøvde litt FOR hardt..

Endret av Helen
Gjest Grafica
Skrevet

Estland og Tyskland er mine favoritter så langt. Bortsett fra Norge, såklart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...