Tyren Skrevet 8. juli 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 8. juli 2003 :D :D :D :D :D Imorra kommer gullet hjem!!! Gjett om hun skal få all den tunfisken hun bare vil ha....? Og kanskje litt ekstra blodig roastbeaf som dessert...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juli 2003 #22 Del Skrevet 8. juli 2003 *puster lettet ut* Godt og lese at alt har gått bra! Fryktelig når slikt skjer med dyra våre! Har heldigvis alle mine dyr inne og i god behold akkurat nå, jeg. Mor og barn Katt som leker oppi senga vår. Nesten skremmende hvor glad man blir i slike små...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 8. juli 2003 #23 Del Skrevet 8. juli 2003 Henger meg på denne jeg også, har opplevd akkurat det samme med min pus, bare at han ble påkjørt! Bilisten stakk av uten å se seg tilbake, og naboene som så det gadd ikke å se om han levde engang.. han så visst død ut der han lå... stakkar pusen min, får helt vondt når jeg tenker på det!!! men mirakuløst så hadde han klart å komme seg hjem, en lang bratt skråning opp til huset vårt. Mamma hørte han utenfor inngangsdøren og fikk helt sjokk da hun åpnet døren! Pusen hadde knust begge bakbein og bekkenet....Au!!! han hadde da slept de etter seg i flere timer for å komme seg hjem.... Snille mammaen min tok han med til veterinæren med en gang og han ble operert umiddelbart. en ukes opphold på dyresykehuset ble det, men han ble 99% frisk, vi kan fortsatt se at han "drar" bakbena etter seg. Kos deg masse med pusen din når den kommer hjem! Gi den et lite nuss fra meg og cappo <--------- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 8. juli 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 8. juli 2003 Kos deg med pusene dine du MarianneE, jeg var på nippet til å nekte lillepusen Gizmo å gå ut og leke, men det hadde vært for ille... Man blir jo bare så glad i disse dyra, nesten helt ufattelig...! Cappo: Blei helt på gråten jeg når jeg leste innlegget ditt!! Og så så sinna, tenk bare å la katten ligge sånn! (mange ufine tanker til sjåffissen.... :evil: :x :evil: :x :evil: ) Godt å høre at den er nesten helt bra igjen! Katten min gjorde noe av det samme, slepte seg hjem fra skogen og datt om inne på soverommet vårt med de fæleste mjau jeg har hørt.... Tårene er ikke langt unna når jeg tenker på hvor j**** vondt hu har hatt det! (kjenner smertene.. er nemlig veldig plaga med prolaps...) Vi gleder oss sinnsykt til gullet vårt kommer hjem imorra, selv om vi har ei igjen hjemme, så savner man vanene til den som er borte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 9. juli 2003 #25 Del Skrevet 9. juli 2003 Har gullet kommet hjem enda, eller???????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 9. juli 2003 Nei.... :cry: Det har blitt utsatt enda en dag.... Imorra henter jeg gullet selv om vet'en nekter.... Det blir nok ett lite referat på fredag tenker jeg, må jo fortelle ALLE hvordan det er å få gullet hjem igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 9. juli 2003 #27 Del Skrevet 9. juli 2003 Tenk så godt det blir å se pusen igjen da Gleder meg sammen med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #28 Del Skrevet 9. juli 2003 Ååååå som jeg gle'r meg!!!! Tunfisk og roastbeaf er kjøpt inn allerede... Det er så kos å høre at dere gleder dere sammen med meg!! Må vel starte en ny tråd på fredag som heter noe sånt som "Jeg er såååå glad, så glad....." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 9. juli 2003 #29 Del Skrevet 9. juli 2003 Heldig pus som skal få så mye godt når han kommer hjem Fikk veldig dårlige nyheter nå om at familiehunden vår måtte avlives igår kveld :cry: Han var gammel og syk men jeg trodde jeg skulle se han til helgen når jeg kom hjem til mamma.... Nå er det min tur til å være lei meg Uff *snufs* Jeg kan trøste meg med at jeg har en liten en <-----------hjemme som jeg kan kose meg masse med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 10. juli 2003 Så leit!!!! Gråter og trøster sammen med deg!!! Godt du har en å trøste deg med hjemme, hjelper littebittegrann.... Mange trøsteklemmer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #31 Del Skrevet 10. juli 2003 Hvor mye har det kostet å berge katta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #32 Del Skrevet 11. juli 2003 5000,- penger...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 11. juli 2003 #33 Del Skrevet 11. juli 2003 Har pusen kommet hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #34 Del Skrevet 11. juli 2003 Ja, har lagt inn ett eget innlegg om hjemkomsten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå