'Lilly' Skrevet 29. juni 2003 #1 Del Skrevet 29. juni 2003 Oi, oi,oi,oi!!! Til lørdag skjer det vi alle har ventet på!! Og jeg gleder meg kjempemye. Har ingen nerver og er faktisk helt rolig. Jeg og min kjære kooooser oss mye disse dagene, og jeg er kjempeglad for at jeg var såpass tidlig ute som jeg var med å planlegge ting og tang. Har ikke noen stresselementer hengende over meg, så jeg kan bare konsentrere meg om de aller siste tingene. Gleder meg til dagen før, hvor vi skal pynte etc Gleder meg til DAGEN Gleder meg til vår første dag som nygifte. Da skal vi koooose oss!!!!!!!! Hvordan går det med dere andre????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 29. juni 2003 #2 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg skal i ilden 4 juli, men jeg slenger meg på her allikevel. Jeg gleder meg noe helt vanvittig! Alt er klappet og klart, holder på å pakke kofferten ferdig. Deretter skal jeg gjøre de siste forberedelsene med kjolen - gaffateipe den fast til hengeren (den henger i to stropper på hengeren, og jeg vil at den skal holde seg på hengeren i kjoleposen), samt sy inn en liten blå sløyfe på undertøyet (hvis jeg tar meg tid - jeg har fått låne et lyseblått strømpebånd av en venninne!). Min tilkommende foreslo at jeg jo kunne knytte sløyfen i ringen jeg har i underlivet - da slipper jeg å sy også Sminke er pakket ned.....seremoni, blomster, styling+makeup-time, hotell samt middag er reservert........må bare pakke ned resten av bryllupsutstyret mitt, så er jeg klar! Min tilkommende har pakket ringene og papirene vi trenger. Lykke til alle 5 juli (og 4 juli!)-bruder! Håper dere får en uforglemmelig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 29. juni 2003 #3 Del Skrevet 29. juni 2003 Holder faktisk på med siste innspurt på bordkortene nå. Ellers begynner ting å flaske seg. Men den som har fulgt med vår historie framover her, husker kanskje at ikke alt har gått på skinner, så det blir nok en del ordning også til uka. Nå håper vi bare på fint vær, i og med at vi gifter oss på et område som er friluftsmuseum.... værvarselet fram til torsdag så ikke oppløftende ut! Men vi gleder oss og krysser fingrene for at alt går bra! Lykke til alle sammen!!! Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avenodite Skrevet 30. juni 2003 #4 Del Skrevet 30. juni 2003 Her i huset begynner nervene å komme for fullt. Det er endel tilng som gjenstår, og det stresser meg litt.Men jeg håper at vi bare kan kose oss og slappe av på fredag i hvert fall..Gleder meg masse til dagen, men er kjempenervøs også, spesielt for vielsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Meta Skrevet 30. juni 2003 #5 Del Skrevet 30. juni 2003 Ville bare ønske dere alle lykke til. Håper dere får en kjempeflott dag! Husk bare å slappe av litt sånn at dere får mest mulig ut av dagen også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli2003 Skrevet 30. juni 2003 #6 Del Skrevet 30. juni 2003 Ja, nå er det ikke lenge igjen... Tenk, denne dagen vi har planlagt i 1 1/2 år - nå er den snart over! Jeg gleder meg så! Men er ganske stressa, fortsatt en del ting igjen å ordne. Må handle inn resten av drikkevarene, servietter, lys og andre småting, pluss at jeg må gjøre ferdig omslagene til sangheftene. Bordkortene ble ferdige i helgen, fy f.. så mange timer jeg har brukt på å lage de hersens invitasjonene, bordkortene og sangheftene! Arg... Neste gang blir det ferdigkjøpte! Talen er forresten heller ikke i boks enda...ikke valsen heller. Gulp...Veldig så fort tiden gikk nå da! For et par uker siden var det jo leeenge igjen enda... :blunke: Lykke til alle "med"-bruder, dette skal gå så bra så... (Prøver å berolige meg selv litt nå, fikk nesten ikke sove i går kveld ) Gleder meg til å utveksle referater og bilder etterpå! Reiser ikke på bryllupsreise før mandag, skal prøve å ta meg tid til å fortelle litt på søndag. Klem, Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå