grafenberg Skrevet 31. januar 2009 #1 Del Skrevet 31. januar 2009 Heisann alle! For ca en uke siden tok jeg meg en kjapp tur nedi karl johan for å sjekke om det var no bra tilbud der. så kom jeg innom Leatherman, og der har de hva jeg mener er noe av det råeste jeg har sett av skinnjakker. Den var ikke sånn lang og cowboyaktig hvis dere skjønner? Men den satt skikkelig godt inntil kroppen min og den hadde en helt vanlig krage. Lurer på om jeg skal kjøpe den, men har alltid trodd at skinnjakker er harry. Hva tror dere? og hva ser bra ut sammen med en skinnjakke? Kroppsbygningen min er vel grov...jeg er jo ikke feit. har jo litt muskler, hvis det har no å si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 31. januar 2009 #2 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg syns ikke skinnjakke trenger å være harry i det hele tatt. Mannen min har akkurat kjøpt ny skinnjakke, en slags bikerinspirert modell. Den brukes sammen med alt mulig rart, men av bukser blir det fort mørke olabukser av forskjellige typer, siden han bruker den mest på fritiden. Jeg syns kombinasjonsmulighetene er mange med en fin skinnjakke. Men jeg syns det er viktig at den sitter bra, og at den ikke er for stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 31. januar 2009 #3 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) åja du er MANN, nei da passer det kanskje ikke så bra med kjole under tihi måtte endre inlegget mitt litt her.. Endret 31. januar 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 31. januar 2009 #4 Del Skrevet 31. januar 2009 uansett jeg syns skinnjake på menn er fint så lenge den er ikke for stor, men ikke for liten heller! ikke sånn kort modell. den bør være som en helt vanlig jakke. da er det veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grafenberg Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 31. januar 2009 åja du er MANN, nei da passer det kanskje ikke så bra med kjole under tihi måtte endre inlegget mitt litt her.. Jeg tror kanskje jeg dropper kjolen ja. haha! Men nå har ikke jeg spesielt god peil på skinnjakker og sånn. er det noe jeg burde se etter hvis jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 31. januar 2009 #6 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg tror kanskje jeg dropper kjolen ja. haha! Men nå har ikke jeg spesielt god peil på skinnjakker og sånn. er det noe jeg burde se etter hvis jeg skal kjøpe? hmm alså folk har jo forskjellig smak, men jeg syns det bare er viktigst at den passer riktig til kroppsformen men sånne helt enkle svarte er jo fine da? er vel ikke noe spesielt å se etter, bare en i riktig str sefølglig :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #7 Del Skrevet 31. januar 2009 Ikke harry, men kansakje litt umennskelig? Med forbehold om at det er ekte skinn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 31. januar 2009 #8 Del Skrevet 31. januar 2009 http://www.klikk.no/mote/formenn/article374253.ece Ellers er jeg litt skeptisk til det som selges på Leatherman.. Men de kan vel ha noe fint de også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 31. januar 2009 #9 Del Skrevet 31. januar 2009 Ikke harry, men kansakje litt umennskelig? Med forbehold om at det er ekte skinn.. umennskelig er vel å ta litt i:-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaarin Skrevet 31. januar 2009 #10 Del Skrevet 31. januar 2009 Råstilig, og absolutt ikke harry! Selv har jeg mest sansen for de som selges på Hotrod. De er ganske like den jakken som han i midten på bildet har på. Kommer litt an på hvordan du kler deg ellers, men .jeg. synes det er kjempefint med en sånn jakke og et par tøffe, mørke dongeribukser til. Tøøft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 31. januar 2009 #11 Del Skrevet 31. januar 2009 http://www.klikk.no/mote/formenn/article374253.ece nr 2 hadde vært fin, helst i svart! formen var helt perfekt syns jeg, en sånn syns jeg du skal kjøpe! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 31. januar 2009 #12 Del Skrevet 31. januar 2009 Uff, både skinn og Leatherman er harry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 31. januar 2009 #13 Del Skrevet 31. januar 2009 http://www.klikk.no/mote/formenn/article374253.ece nr 2 hadde vært fin, helst i svart! formen var helt perfekt syns jeg, en sånn syns jeg du skal kjøpe! :-) Helt enig! Var passformen på den jeg også falt for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #14 Del Skrevet 31. januar 2009 *HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!!!!* IKKE KJØP NOE FRA LEATHERMAN!! Det er den verste butikken i manns minne!!! Fy så harry klær der!!! EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK Sorry meg, men ... *SPY* Men for å være seriøs - de har virkelig ikke fine klær der, jeg ser med en gang hva det er for noe! http://www.leatherman.no/ <-- bare sjekk her! Eller, forresten, bare gå med de, da har jeg noe å le av ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #15 Del Skrevet 1. februar 2009 Letherman er en ordentlig harry butikk, og jeg stiller meg tvilende til det aller meste som selges der. Det er vel mulig at det går ann å finne en grei jakke der, men det meste er relativt grelle saker. Skinn derimot synes jeg kan være skikkelig flott. Skinnjakker i dressjakke-fasong, lange frakker osv. synes jeg ikke noe særlig om. Men i ett biker-fasong, eller andre korte modeller (ikke kort-kort, men kort i forhold til dressjakke og frakker) synes jeg er flott. Den bør være litt kroppsnær og ikke altfor posete. Sambo har nettopp kjøpt seg en skinnjakke, og den er skikkelig stilig. Og kan både dresses opp og ned og passer til omtrent alt. Et kjempekjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 1. februar 2009 #16 Del Skrevet 1. februar 2009 Sorry, jeg er skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 1. februar 2009 #17 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg syns ikke noe om å bruke ordentlig skinn, pels eller noe som inkluderer å drepe et uskyldig dyr bare så man skal se "bra" ut. Uansett hvor fin jakka er da, så blir det bare harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 1. februar 2009 #18 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg syns ikke noe om å bruke ordentlig skinn, pels eller noe som inkluderer å drepe et uskyldig dyr bare så man skal se "bra" ut. Uansett hvor fin jakka er da, så blir det bare harry. for det første det er ikke alltid man dreper dyret for å få skinn, men dyr og mennesker dævver til slutt de å, bedre å bruke pelsen, skinn osv enn å bare la det ligge der. er SEFØLGELIG i mot å flå dyr levende og dyreplaging. for det andre folk kjøper ikke bare skinn og pels for å se ''bra'' ut, noen bruker det også for å ikke fryse i hjel. selv har jeg coyotepels på hetten min og den varmer langt mer en fuskepels. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå