Gå til innhold

hvor mye av fortiden?....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvor mye av fortiden...

Skrevet av 'Anonym', 28.jun.2003, kl.13:09

...har dere fortalt hverandre? Hvem dere har vært sammen med, hva dere gjorde osv...?

Kjæresten min har en tendens til å fortelle, eller kanskje mer hinte til, det spennende han har vært med på før. Sex i bakgate osv...

For det første synes jeg det er vondt å tenke på, og for det andre får det meg til å føle meg utrolig kjedelig i og med at jeg har mye mindre erfaring enn han og så vidt tør å suge han nå. Resultatet blir at jeg føler meg tvungen til å gjøre ting jeg ikke vil. Ikke det at han tvinger meg, men jeg føler jeg MÅ suge han fordi "alle de andre gjorde det, og jeg kan jo ikke være dårligere enn dem".. Dette synes jeg blir litt feil.

Hva har du å si om dette..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har aldri fortalt hverandre om intime detaljer. Kunne ikke falt meg inn.

Min forrige samboer sa heller ikke noe. Han før det igjen - da var jeg atten - tjue - fortalte ingenting, unntatt om sitt første nyp, men ikke detaljert.

Så jeg er ikke vant til å høre om eksers sengevaner. Og takk og pris for det. Tror nok ikke det hadde blitt noe forhold om jeg måtte forholde meg til hva eksen gjorde i sengehalmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

For å si det sånn: Jeg skulle på det sterkeste ønske at jeg ikke visste.

Dessverre vet jeg om det aller meste. Feilgrep i begynnelsen av forholdet, da vi enda bare var veldig gode venner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet begge hvem den andre har hatt faste forhold til....men har ikke fortalt hverandre intime detaljer...ser ikke hensikten med det... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet endel, endel har jeg ikke spurt om - et par andre ting har jeg bare sagt at "jeg regner med at... men vil ikke vite"... og fått et lurt smil til svar... da regner jeg med at jeg har rett. Javisst. Men så da?

Vi har ingenting å skjule, det er vi enige om, vi skal få vite hva vi lurer på, men vi skal ikke fortelles ting vi ikke vil vite.

Dog er det sanntiden som teller - og fremtiden - ikke fortiden. Selv om den ikke skal undervurderes, siden det er den som har gjort oss til den vi er i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke behov for å vite intime detaljer om hans tidligere "utskeielser". Han har heller ikke behov for å vite noe om mine. Og det synes jeg er helt greit - er ikke noe jeg går rundt og lurer på heller. Jeg vet hvem han har hatt faste forhold til, og noe mer enn det trenger jeg ikke å vite. Hvis jeg absolutt ville vite, hadde jeg nok fått svar om jeg spurte :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest the imp

Vi vet det meste om hverandre, ettersom vi var venner og pratet masse om alt og ingenting før vi ble sammen. Selvfølgelig ikke intime detaljer, men hva begge har gjort osv vet vi.

Synes vel kjæresten din opptrer litt uklokt. Husk, du skal ikke gjøre ting du ikke ønsker, ikke gjør noe bare fordi du føler deg presset til det. Dersom han ikke synes du er spennende nok fordi du ikke gjør alt det de andre visstnok gjorde så er han ikke verdt å ta vare på. Har du foresten prøvd å ta det opp med kjæresten din? Da tenker jeg ikke på å anklage han for ditt og datt, men at du kanskje kan ymte frampå at du får litt prestasjonsangst osv. Er jo ikke sikkert han gjør det med vilje heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen spurte jeg han hvor mange han hadde hatt sex med. :roll:

Og angret- ikke fordi det var så mange, men jeg fant ut at jeg ikke ville vite det (man trenger ikke å vite det heller). Så nå spør jeg ikke om ting jeg vet jeg kommer til å angre på at jeg spurte om.

Jeg har ikke fortalt om min og eks sitt sexliv( ikke det at det var så spennende. :o

Jeg har det mye bedre nå så da er det ikke så mye mer å si. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortid er fortid.

Hva jeg har gjort, og hvor mange jeg har hatt sex med, er, og blir min sak. Det har han ingenting med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med hva man har gjort og ikke gjort før er ikke så lett!

Kjæresten min har spurt veldig mye og jeg har vært ærlig, noe han sliter med... :(

Men som jeg mener og flere her har skrevet:

Det er NÅ som gjelder!!! Hvilke følelser man har for hverandre og fremtiden man går i møte.... SAMMEN! :D

Jeg lar være å spørre og velger å tro og håpe at det blir han og meg for evig og alltid!!!

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...