Bente Skrevet 29. juni 2003 #1 Del Skrevet 29. juni 2003 Det var en flott bryllup, det var gjordt enkelt og greit Det var ingen sang under middagen og i det hele tatt på hele bryllupsfesten, bare 3 taler, og det var faktisk ganske greit. Savna IKKE sangene i det hele tatt, selv og jeg har tenkt at sanger må iallefall VI ha...nå lurer jeg på om vi skal skippe dem. Sambo syntes oxo det var greit, men det er vel noen som vil protestere kan jeg tenke meg.... Musikken var oxo fantastisk :D Skikkelig ungdomsmusikk...blir vanskelig å finne noen som lever opp til disse...forøvrig heter de BADEKARRAN og kommer fra Hamar. Jeg fikk iallefall en masse flotte tips som jeg kommer til å ta med meg til vårt bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 29. juni 2003 #2 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg var også i bryllup i helga eller rettere sagt bryllupsfest. De giftet seg i Mars, og holdt festen nå i helga. De hadde laget til et hefte med sanger, etter min mening syntes jeg det ble for mye mas, "å nei, skal vi synge nå igjen!" Greit med sanger men ikke sa mange. De serverte snitter og kaker (17 kaker!!, ble ikke akkurat tomt nei...) Baren åpnet 3 timer etter ankomst, og det kunne ikke vært bedre planlagt, passet akkurat inn i skjemaet deres. De hadde leid inn proff bartender som serverte likører, drinker, øl (fra tappetårn) og cognac. Alt var lagd på hjemmebrent, men det er den beste spriten jeg noen gang har drukket. Man kunne ikke kjenne forskjell på orginal og hjemmelagd!! Helt sykt! De hadde leid inn et band som spilte all slags musikk, og i pausene ble det satt på ei cd-plate for å holde liv i festen. Til nattmat fikk vi lappskaus og flatbrød, god mat for en sulten skrott. At festen var vellykket er det ingen tvil om...De siste dro hjem klokken 7 om morningen.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 29. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 29. juni 2003 Thi-hi, artig at Camie og meg skal gifte oss på samme dag og har vært gjest i bryllup i helga Men ikke samme bryllup da... WEEEEE, VI SKAL GIFTE OSS :D :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå