Gå til innhold

Min dagbok!


Looop

Anbefalte innlegg

Nu ska jag också försöka skriva dagbok. Skönt att få ut lite tankar man får i huvudet under dagen.

Går väldigt upp och ner känslomässigt för mej för tiden.

Har tränat styrka idag, känner mej stark och pigg idag.

Sambo varit uppe med baby inatt. Jag har sovit hela natten!!

Helt till klockan 10!!!!!

Oj ojojojoj lyxigt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inatt sov lillen till 5. Var sen vaken till 7.. Då fick han välling och vi somnade bägge i nästan 3 timmar till. HUr ska jag få han att sova längre på natten? Har hoppas över eftermiddagsluren idag vartfall så får vi se.

Drack ett par glas vin med sambo igår, var väldigt trevligt att göra nåt annat än att bara glo på tv.

Idag har vi varit ute på cafe och sen haft besök av några vänner. Mysigt.

Hon hade heller inte blivit inviterad på fest på fredagen av en gemensam (ex ) väninna.

Var faktiskt skönt att höra att det inte bara var mej..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag är det iskallt! Har varit ute en lång tur med vagnen. Köpt lite oljefärg och printat sjablonger. Ska försöka måla lite ikväll. :-)

Gick upp kl 7 med lillkillen efter en väldigt jobbig och vaken natt.. Han var vaken från 1 till 3. sen vakna han redan halv 5 igen. Då tog jag in han i våran säg. Sov 2 timmar till då.

Han fick ingen förmiddagslur idag. bare den mitt på dagen. Får se om det hjälper på nattsömnen.

Håller alla tummar som finns..

Ska på step kl 6, längtar redan!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blev ingen step igår. Fick 3 Malm byråer av en väninna som jag var och hämtade! Blev jättefint på vårat sovrum.

Lillkillen vakna redan klockan 1 inatt. Tog han in i våran säng med en gång.. Han vill uppenbarligen inte vara ensam. Han är såååå trött när han ligger i sin säng men så fort jag går ut ur rummet bärjar han illskrika...

Han sov gott hela natten bredvid mej! :-D

Tänker kanske han får en del tänder nu och har ont. Förstår om han har närbehov då..

Har vart och kollat var kurslokalerna ligger till kursen som börjar på måndag!

Var inte svårt att hitta, men himla långt till t banan härifrån..

Både glädjer mej och gruer mej till kursstart.

Tror jag behöver det för jag har varit hemma i ett år nu. Har gott av att göra nåt och träffa lite folk..

Å andra sidan så e det just det. har varit hemma så länge och nu plötsligt ska jag upp tidigt och iväg hela dagen. Tänk om jag inte får sova!!

:-O

Blir ju alltid så himla nervös för allt tyvärr..

Blir step ikväll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hallo, titter innom hos deg en tur jeg.

Det høres så slitsomt ut med barn, jeg er absolutt ikke klar for å gi opp nattesøvnen min ennå :dry: Jeg vet at det går over, og at barn gir mange gleder, men også veldig store forandringer.

Jeg kan godt passe tante-ungene mine en helg da, for de er jo så søte og snille. Så lysten på barn kommer nok etterhvert hos meg også.

Hvor gammel er gutten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Å heeej!!

Så skoj men besök i dagboken!!

Har varit så himla mycket i det sista att jag inte haft tid att skriva någonting..

Lillen är snart 1 år! :-)

Ojojoj vilka veckor det varit.. först så fick jag och lillemann magsjuka.. en sak är att ha det själv men det är en heelt annan sak att ta hand som en magsjuk baby samtidigt.. phu..

Ett par dagar efter vi blivit friska åkte sambo bort över helgen och då var det ilfart till legevakta.. lillen kunde knappt andas :-/

Herregud, har aldrig känt sånn panik i hela mitt liv.. visa sej att det var barneastma. förhoppningsvis växer han av sej det efter ett par år.

Några dagar efter bar det av till legevakta igen. Hans höga feber var inne på 4e dagen.. de sa vi måste komma för koll.

De tog blodprøver och allt möjligt men hitta inget fel. Phu"!!

Dagen efter gick febern ned. Hurra!!!!!

Min kurs har börjat och det är fantastiskt kul, men mycket mer jobb än jag förväntat.

Har varit 3 dagar så är det pause i en och en halv vecka till nästa gång.

Perfekt.

natten efter sista dagen på kursen fick jag magsjuka.... IGEN!!!!

Det e bara helt otroligt...

Nu sitter jag här och näsan bara rinner och rinner och är så tung i huvudet.

Hoppas verkligen det bara blir en lätt förkylning..

Va i all världen är det som händer???

Sjuk hela tiden ju!

Nej nu hoppas jag på att alla får vara friska i min familj.

nu måste jag gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...