Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #1 Del Skrevet 29. juni 2003 Hvor får man kjøpt den første Charlies Angels-filmen på DVD? Jeg digget den, og nå vil jeg ha den i samlingen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 30. juni 2003 #2 Del Skrevet 30. juni 2003 Prøv www.play.com de er stort sett billigere enn de andre, der kan du finne både sone 1 og sone 2 filmer. Porto er inkludert i prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 30. juni 2003 #3 Del Skrevet 30. juni 2003 Oi, den var fin- orakel, vet du hva som er forskjellen på sone 1 og sone 2 filmer? Kanskje jeg skal bestille noe etterhvert jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 30. juni 2003 #4 Del Skrevet 30. juni 2003 sone 1 er USA og sone 2 er Europa. Har du sonefri dvdspiller er det stort sett hipp som happ hvilken sone du velger. Men vær obs på at noen sone 1 filmer har ekstra sperrer som ikke alle sonefrie dvdspillere takler (det sjekker du i bruksanvisningen til spilleren. Men Play.com oppgir dette på de aktuelle filmene). Stort sett er sone 2 filmer billigere enn sone 1 filmer (på play.com). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå