Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #21 Del Skrevet 31. januar 2009 Synes du virkelig det? Jeg ble litt flau på hennes vegne flere ganger i løpet av Grosvold. Jeg likte henne i Nytt på nytt - men hun egner seg ikke som deltager i vanlige talkshows. Jeg syntes hun er morsom, men har aldri vært av hennes største fan. Liker Linn Skåber bedre på nytt på nytt, men det er jo rett og slett en smaksak. Anne Kat. har en flott figur, men må ha gjort noe med ansiktet sitt, jeg nekter å tro at man blir så stram i maska av å slanke seg. (alternativt får NRKs sminkeavdeling ta skylden, men i så fall vil jeg råde dem til å legge vekk sparkelboksen og heller sminke folk litt mer menneskelig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #22 Del Skrevet 31. januar 2009 Er ganske sikker på at Jan Thomas gikk ut med at hun hadde tatt botox. Synes hun var litt for stram i maska jeg.. Så litt nifs ut. Likte henne bedre før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_guro_* Skrevet 31. januar 2009 #23 Del Skrevet 31. januar 2009 Synes du virkelig det? Jeg ble litt flau på hennes vegne flere ganger i løpet av Grosvold. Jeg likte henne i Nytt på nytt - men hun egner seg ikke som deltager i vanlige talkshows. hun må ha gjort noe me nesa i tillegg til å miste halve kroppen, hun va mye søtere i ansiktet før!!! hun har jo forsvønne :(hun var direkte nifs i tryne nå jo! og helt eni, hun funka ikke i grosvold setting værtfall.. lo ikke en gang av henne og da er jeg gammel fan av henne fra nytt på nytt.. skjedde me anne katt ???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 1. februar 2009 #24 Del Skrevet 1. februar 2009 Herregud! La henne være tynn, la henne være feit! Samme det vel? Hvem bryr seg egentlig? Og hva er poenget med sånne tullete spekulasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #25 Del Skrevet 1. februar 2009 Herregud! La henne være tynn, la henne være feit! Samme det vel? Hvem bryr seg egentlig? Og hva er poenget med sånne tullete spekulasjoner? Hadde jeg linket til et bilde av min helt anonyme og ukjente nabo, for så å uttrykke meninger om hvorvidt hun hadde puttet i seg botox eller ei, så hadde det vært feil av meg. Å diskutere en kjent persons forandring i ansiktet mener jeg derimot er helt ok, så lenge denne personen gjør store penger på å kommentere andre mennesker både utseendemessig og annet, og særskilt når bruker ubevegelig ansikt-kommentarer mot Jan Thomas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 1. februar 2009 #26 Del Skrevet 1. februar 2009 Hadde jeg linket til et bilde av min helt anonyme og ukjente nabo, for så å uttrykke meninger om hvorvidt hun hadde puttet i seg botox eller ei, så hadde det vært feil av meg. Å diskutere en kjent persons forandring i ansiktet mener jeg derimot er helt ok, så lenge denne personen gjør store penger på å kommentere andre mennesker både utseendemessig og annet, og særskilt når bruker ubevegelig ansikt-kommentarer mot Jan Thomas. Jeg forstår poenget ditt, men forstår ikke hvorfor det er interessant å diskutere det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #27 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg forstår poenget ditt, men forstår ikke hvorfor det er interessant å diskutere det Har jeg sagt at dette er en interessant diskusjon da? Jeg kan komme til å slenge inn et svar i Gullruten-diskusjonen også, uten at det nødvendigvis sier så mye om interessant diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå