Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #1 Del Skrevet 30. januar 2009 Sitter å ser på anne kat på tv. Hun er gjest hos Grosvold. Hva i alle dager har skjedd med henne? Hun må da ha gått ned halve kroppsvekten og ser skikkelig fresh og nydelig ut....? Noen som har sett det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 30. januar 2009 #2 Del Skrevet 30. januar 2009 Jepp, hun så fantastisk godt ut! Så ikke godt ut på bildet i VG i går, men mulig det var et uheldig bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 30. januar 2009 #3 Del Skrevet 30. januar 2009 Hva har hun gjort? Så nok ikke VG i går...... Nå ble jeg nyskjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 30. januar 2009 #4 Del Skrevet 30. januar 2009 Hun har vel slanket seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #5 Del Skrevet 30. januar 2009 Syntes hun så rar ut i ansiktet, skikkelig Jan Thomas look. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 30. januar 2009 #6 Del Skrevet 30. januar 2009 Hun må ha gjort noe mer enn å slanke seg? Veldig stram og fin i ansikt og spesielt hals.... Litt misunnelig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 30. januar 2009 #7 Del Skrevet 30. januar 2009 Hun må ha gjort noe mer enn å slanke seg? Veldig stram og fin i ansikt og spesielt hals.... Litt misunnelig..... Ikke nødvendigvis, men hvem vet. Isåfall vet jeg ikke hva hun har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 30. januar 2009 #8 Del Skrevet 30. januar 2009 Tipper det stramme ansiktet kommer av masse trening og sunn livsstil.. Masse vann og sunn mat og mindre røyk og alkohol! Masse sminke før TV-opptak gjør jo også sitt til at huden ser glatt ut vil jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #9 Del Skrevet 30. januar 2009 Hun så veldig flott ut. Synes imidlertid hun bør farge håret, for den lyse gulaktige hårfargen er svært lite flatterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest h Skrevet 30. januar 2009 #10 Del Skrevet 30. januar 2009 Kjærlighet kan gjøre underverker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 30. januar 2009 #11 Del Skrevet 30. januar 2009 Syns hun var litt vel tynn jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #12 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg lurte på om hun hadde fått kreft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest h Skrevet 30. januar 2009 #13 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg lurte på om hun hadde fått kreft. Jeeez... hysterisk much? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 30. januar 2009 #14 Del Skrevet 30. januar 2009 Hun har bare jobbet veldig mye i det siste. Over 200 forestillinger på 3 måneder tror jeg det stod i avisen. I tillegg så "treningsstudio med vekter og kollektiv svetting med andre var dønn uaktuelt, det er jeg ferdig med. Og jeg ville ikke slutte med verken røyk eller vin. Altså fant jeg det treningsopplegget jeg kunne klare å leve med, og som er blitt en god vane. Så nå er jeg i bassenget hver eneste morgen før frokost." Så svømming har gjort underverker, og det er jo ikke så rart heller. Svømming er vel noe av den beste treningen det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 30. januar 2009 #15 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg lurte på om hun hadde fått kreft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 30. januar 2009 #16 Del Skrevet 30. januar 2009 Hun så bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 30. januar 2009 #17 Del Skrevet 30. januar 2009 Hun så rett og slett bra ut! Ei morsom, klok og nydelig dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trulte_* Skrevet 30. januar 2009 #18 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg synes ærlig talt at hun var mye finere før .. hun så rett og slett litt nifs ut nå etter mine begreper. Mannen min syntes hun så direkte stygg ut og at alt det søte og fine med henne var borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 30. januar 2009 #19 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg synes ærlig talt at hun var mye finere før .. hun så rett og slett litt nifs ut nå etter mine begreper. Mannen min syntes hun så direkte stygg ut og at alt det søte og fine med henne var borte. Jeg syns hu ser sunn og flott ut, og det så ut som hun følte seg bra også. Alt det søte og fine med henne - personligheten hennes - still there Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trulte_* Skrevet 30. januar 2009 #20 Del Skrevet 30. januar 2009 Hun så rett og slett bra ut! Ei morsom, klok og nydelig dame! Synes du virkelig det? Jeg ble litt flau på hennes vegne flere ganger i løpet av Grosvold. Jeg likte henne i Nytt på nytt - men hun egner seg ikke som deltager i vanlige talkshows. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå