Gjest Janna Skrevet 29. juni 2003 #1 Del Skrevet 29. juni 2003 Hvem er din favoritthelt? (tv-helter, tegneseriehelter osv) Jeg tror min er Sinbad Sjøfareren.... :oops: En mann som virkelig kan å svinge sverdet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. juni 2003 #2 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg har alltid hatt en svakhet for Fantomet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. juni 2003 #3 Del Skrevet 29. juni 2003 Supermann!! (Spesielt han som spiller Clark i Smallville ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. juni 2003 #4 Del Skrevet 29. juni 2003 Lucky Luke :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 29. juni 2003 #5 Del Skrevet 29. juni 2003 Slettet. Jeg vet rett og slett ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 29. juni 2003 #6 Del Skrevet 29. juni 2003 Har ingen på tv eller i tegneserier, men i en bok... (og film....), og det er Legolas.... Vil han skal komme å redde meg på en hvit hest... :oops: (er forferdelig svak for alvemenn..... "rødme dypt") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #7 Del Skrevet 29. juni 2003 Supermann!! (Spesielt han som spiller Clark i Smallville ) Næmmen Arwen dah!!! Jeg trodde du var programforplikta til å svare Aragorn??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 29. juni 2003 #8 Del Skrevet 29. juni 2003 Donald!! Han er i hvert fall helten min..................................................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #9 Del Skrevet 29. juni 2003 Tiger'n!!! Og noen ganger Tommy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 29. juni 2003 #10 Del Skrevet 29. juni 2003 Vanskelig å si... men Donald og Daffy Duck ligger godt an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #11 Del Skrevet 29. juni 2003 Harry Potter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. juni 2003 #12 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg trodde du var programforplikta til å svare Aragorn??? :oops: glemte han helt jeg.. men er bare så stor fan av Clark i Smalville at jeg ikke klarer å ikke si han.. Hmm.. hvordan løse dette? *tenke tenke* Hva hvis Arwen svarer Aragorn (ikke så ille han heller da ) og så kan jeg (Lena) svare Supermann.. Er det OK da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #13 Del Skrevet 29. juni 2003 Glupt Arwen/Lena!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. juni 2003 #14 Del Skrevet 30. juni 2003 Glupt Arwen/Lena!! Er ikke så dum som jeg ser ut som nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 30. juni 2003 #15 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg klarer aldri og bestemme meg mellom Aragon og Legolas, så jeg tar da begge to. det går så fint, de kan redde med annenhver gang da vet dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå