Jentepusen Skrevet 29. januar 2009 #1 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har møtt 2 forskjellige på en dating nettside. Har chattet litt med begge på msn, og hatt en hyggelig tone. Jeg har ikke møtt noen av dem enda. Er en del på nett når jeg er hjemme, og msn står på. Jeg ser på nettsiden at begge er pålogget men ikke på msn. Hvordan ville dere tolket dette? Jeg får en følelse at dem ikke vil ha noe med meg å gjøre når det er slikt. Tar det ikke så tungt da jeg ikke kjenner dem, men kjipt når begge kunne være aktuelle i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fløtepia Skrevet 29. januar 2009 #2 Del Skrevet 29. januar 2009 det er jo ikke alle som alltid er på msn selv om de er på nett da =P trenger ikke å være på grunn av at de unngår deg at de lar være å logge seg på ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentepusen Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 29. januar 2009 Gikk inn på den ene profilen og skulle sende en melding, men ble møtt av at: Personen har merket din profil som uinterresant og vil ikke kunne motta mail fra deg..... svelge,,, he he, Ja nå vet jeg det gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #4 Del Skrevet 30. januar 2009 Hørtes ut som Sukker, det der. Bare så du er klar over det: De som 'logger ut' ved å bare lukke nettleservinduet istedet for å logge ut ordenlig først vil synes som pålogget en god stund etter at de har vært inne der. Har sett opptil en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 30. januar 2009 #5 Del Skrevet 30. januar 2009 Gikk inn på den ene profilen og skulle sende en melding, men ble møtt av at: Personen har merket din profil som uinterresant og vil ikke kunne motta mail fra deg..... svelge,,, he he, Ja nå vet jeg det gitt! Jøss, litt teit at man får den beskjeden når noen merker deg som uinteressant. Det er jo ikke alt man trenger å vite da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #6 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg dropper ofte å logge meg på MSN når jeg er på nett. Da er det jo forventet at man svarer alle og enhver (ikke bare deg) med én gang, og det er det ikke alltid jeg føler for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malibulita Skrevet 30. januar 2009 #7 Del Skrevet 30. januar 2009 Det kan hende de har slettet deg fra msn, du kan jo bare gå inn og sjekke det. Hvis de ikke har deg på lista er det også ganske sannsynlig at de har blokkert deg, så du ikke ser når de er pålogget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #8 Del Skrevet 30. januar 2009 Gikk inn på den ene profilen og skulle sende en melding, men ble møtt av at: Personen har merket din profil som uinterresant og vil ikke kunne motta mail fra deg..... svelge,,, he he, Ja nå vet jeg det gitt! Så stygt gjort. Så lenge dere har skrevet til hverandre før, og du ikke har vært ubehagelig mot han, er jo det helt unødvendig. Han kunne bare latt være å svare på meldingen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofia83 Skrevet 30. januar 2009 #9 Del Skrevet 30. januar 2009 Eg har alltid pcen på når eg e hjemme, som regel pålogget på facebook, men sjelden på msn, logger meg på i ny og ned, men då må en passe på å svare folk osv, så då må eg ha tid og føle for å skrive. så eg hadde ikkje tatt d negativt, og e alle mannfolk så opptatt av msn og chatte me alle som ?! føler dei e noen enkle vesen eg.. for det e vel som regel bare tørr prat og tull det går i på msn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentepusen Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 30. januar 2009 Har faste mennesker jeg chatter med på msn, så tørt blir det nok ikke :D Ja litt kjip beskjed, men livet går nå videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 4. februar 2009 #11 Del Skrevet 4. februar 2009 Så stygt gjort. Så lenge dere har skrevet til hverandre før, og du ikke har vært ubehagelig mot han, er jo det helt unødvendig. Han kunne bare latt være å svare på meldingen din. Da ville hun gått og lurt på hvorfor han ikke svarte i lang tid. Vet ikke hva som er verst, men dette er i det minste mest ærlig. Selv om han kunne sagt ifra på en grei måte, og ikke bare "markert som uinteressant". Uff. Du slapp i det minste å bruke mer tid på ham. Håper det går bedre med han andre. Du finner nok noen der ute skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå