Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Deilig vær for tiden til litt rydding og vasking :)

I dag har det egentlig vært veldig fint vær her da, men jeg orker ikke så gå langt...får kynnere og stikkinger og det er ikke noe særlig :sukk:

Gleder meg til jeg kan sitte på verandaen med en kopp kaffe i :sol:

Jeg lå til lading i går jeg også, men nå er alt oppbrukt på jobb :gjeiper: Skal ha meg en ny ladning nå!

Sikkert ikke dumt å ta det litt med ro og samle krefter til det som kommer når som helst nå :strix:

Trenger å lades litt innimellom :Nikke:

Er nok greit å passe på å få den hvilen man trenger før en evt fødsel....men kan jo også plutselig skje om 5 uker... Merkelige ventetiden :fnise:

Tenk at han kan komme når som helst nå! Det er så koselig å følge med hos deg nå :rodmer:

Ja tenk! Hvor har ukene blitt av? Veldig koselig at du følger med her inne da :klemmer:

:kaffekopp: Blir nok hyppig visitter i dagboka di fremover.

:fnise: Ja plutselig så er han her, men så kan det jo også gå 5 uker :sukk: Håper i allefall han venter en ukes tid for mamma og pappa er på ferie og er ikke hjemme før på fredag :) Vil gjerne at de skal være hjemme jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma og pappa er på ferie om dagen og kommer hjem igjen på fredag. Mamma har vært så usikker på å dra pga hun var redd for å ikke få med seg lillegutt :fnise: Så jeg får daglige mld om hvordan det går med oss og at jeg må huske på å slappe av og ikke stresse med noe :fnise:

Håper han holder seg inne til de er hjemme igjen i allefall :pls:

Har fått vasket og ryddet en del i 2.etg, så nå gjenstår bare badet, men det får vi ta en annen dag....nå skal jeg slappe av resten av kvelden :)

I morgen skal jeg å klippe å farge håret, det skal bli godt :)

Og på ettermiddagen skal vi å hente nybilen :strix: De som kjøpte vår gamle hentet den i sta, så nå er jeg billøs... ;)

Mannen kommer snart hjem med pizza :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en effektiv søndag, men husk å slappe av også da :)

Ja har jo fått gjort litt, men skulle så gjerne gjort mer....Liker ikke å være "funksjonshemmet" :sjenert:

Men godt kroppen gir signaler på at jeg må slappe av også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har jo fått gjort litt, men skulle så gjerne gjort mer....Liker ikke å være "funksjonshemmet" :sjenert:

Men godt kroppen gir signaler på at jeg må slappe av også ;)

Du må jo ha noe å gjøre på i morgen også... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet det er flere som har sagt det allerede, men bruk tiden godt til å slappe av, gjøre akkurat det du har lyst til og for all del, ikke stress med noe. Jeg synes de siste ukene før M kom var lange, men er glad jeg tok det med ro og samlet krefter, for det kommer du til å trenge. Åh, tenk at han er her snart :rodmer: Vi skal på UL i morgen, tror kanskje det går enda litt mer opp for meg hva som skal skje da, enda vi har sett h*n to ganger allerede. Ha en deilig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig slo det meg at det kan skje ting her når som helst nå! Jeg vil heller ikke gå glipp av prinsen:)

Nyyyt hver dusj, hvert dobesøk, hver varme middag, hver dupp og nattesøvn:) Plutselig går du rundt i koma, løper gjennom dusjen, stresser på do og spiser kald middag alene når de andre er ferdige...:) Sånn er mine dager nå..!

Høres litt verre ut enn det egentlig er for jeg måtte jo overdrive litt, hehe:) Men den delen med middagen er helt sant!

Tenk at dere snart har han på utsiden<3 Du skal føde<3 Det er så fantastisk!! Håper du får en fin fødselsopplevelse sammen med mannen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er flere som har sagt det allerede, men bruk tiden godt til å slappe av, gjøre akkurat det du har lyst til og for all del, ikke stress med noe. Jeg synes de siste ukene før M kom var lange, men er glad jeg tok det med ro og samlet krefter, for det kommer du til å trenge. Åh, tenk at han er her snart :rodmer: Vi skal på UL i morgen, tror kanskje det går enda litt mer opp for meg hva som skal skje da, enda vi har sett h*n to ganger allerede. Ha en deilig kveld!

Ja prøver å bruke dagene godt til å slappe av og gjøre det JEG vil ;) Synes fremdeles dagene går fort jeg da, så får håpe de fortsetter sånn... Litt kjedelig går det jo ann å ha det innimellom da, for når lillegutt kommer er det vel ikke tid til å kjede seg tenker jeg :fnise:

Lykke til på ul i dag, spennende :strix:

Plutselig slo det meg at det kan skje ting her når som helst nå! Jeg vil heller ikke gå glipp av prinsen:)

Nyyyt hver dusj, hvert dobesøk, hver varme middag, hver dupp og nattesøvn:) Plutselig går du rundt i koma, løper gjennom dusjen, stresser på do og spiser kald middag alene når de andre er ferdige...:) Sånn er mine dager nå..!

Høres litt verre ut enn det egentlig er for jeg måtte jo overdrive litt, hehe:) Men den delen med middagen er helt sant!

Tenk at dere snart har han på utsiden<3 Du skal føde<3 Det er så fantastisk!! Håper du får en fin fødselsopplevelse sammen med mannen:)

Ja tenk det, han er klar for å komme snart han nå :sjokk:

Får nok ikke gjort så mye de første tiden med baby i hus nei... har tenkt på det noen ganger :) Bare det å bade....tar jo ett år å fylle badekaret og så vil jeg jo gjerne være oppi der leeeenge, det er ikke lett å planlegge med en liten ;)

Veldig rart å tenke på at han kommer snart, men jeg synes han skal vente i allefall til helgen. Mamma og pappa er i syden frem til fredag og bror med familie er på fjellet....vil jo gjerne ha besøk av min familie også :fnise:

Da bærer det i vei til frisøren snart, bare en kjapp dusj :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med frisørtime da! Håper du ble fornøyd! Er i alle fall sikker på at du blir dreven på multitasking når lillegutt kommer! Hvis du tapper i badevann mens du hebger opp klesvask så har du jo spart deg litt tid! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jammen falt ut av mine innlegg! Nå nærmer det seg med stormskritt for oss begge, så må nesten følge litt med ;)

Kos deg med permisjon! Første dagen min i dag, og merker at jeg nok trenger et par dager å roe meg ned på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med frisørtime da! Håper du ble fornøyd! Er i alle fall sikker på at du blir dreven på multitasking når lillegutt kommer! Hvis du tapper i badevann mens du hebger opp klesvask så har du jo spart deg litt tid! ;)

Veldig deilig å få klipt og farget håret nå, vet jo ikke når jeg får tid til det neste gang :fnise:

Blir nok ekspert på multitasking ja :Nikke:

Du har jammen falt ut av mine innlegg! Nå nærmer det seg med stormskritt for oss begge, så må nesten følge litt med ;)

Kos deg med permisjon! Første dagen min i dag, og merker at jeg nok trenger et par dager å roe meg ned på.

Ja blir spennende å se hvem av oss som føder først :) Har jo termin på samme dag, så kan jo hende vi ender på samme dag også ;)

Pga litt avspaseringer så begynte jeg permisjonen forrige uke, så jeg har vel landet litt iallefall...men føler meg ikke helt klar for at lillegutt skal komme alikevel :sjenert: Man blir vel aldri helt klar for det kanskje :vetikke:

Grattis med ny bil! :reise:

Takk, hentet den i loffebyen i går :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i går bare fløy i vei :) Først frisøren noen timer, deilig å få klippet, stripet og farget :strix: Ble fornøyd egentlig, men alltid litt rart å se seg i speilet etter man har farget håret :fnise:

Etter frisøren dro vi for å hente nybilen :) Svigers kjørte oss, så da ble det middag med dem før vi kjørte hjem igjen. Lot mannen kjøre i går, så jeg har ennå ikke kjørt den, bare sittet ved rattet når mannen i butikken gikk gjennom de ulike fasilitetene :fnise: Men jeg skal jo ut å kjøre i dag og det er jo jeg som skal bruke de hver dag, så gjør jo ingenting ;)

Og så endelig etter 4 måneder! I dag ska jeg hente pc'en min som har vært på verksted siden oktober! Har ringt å plaga han som har ansvarn for det ganske jevlig i det siste, og i går hadde han ordnet en ny pc til meg og satt å la inn programmer på den når jeg ringte :tommelsmil:

Enda en koselig ting :) Hvis alt går fint, skal lillegutt få en fetter ellerl kusine i september :) Vi er så og si naboer, så at det kommer en han kan leke med her ute er jo helt topp! Hadde jo vært koselig om det også er en gutt, men uansett blir det nok bra :Nikke:

Nå en tur i dusjen før jeg skal på omvisning på føden :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny farge og bil og en fetter/kusine på vei...

Lykke til på føden, det blir jo spennende :) Og mer spennende skal det bli om litt..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har det veldig koselig for tiden! Ny bil, frisyre, middag med svigers, ny liten i nabolaget, og bare noen dager igjen å vente! Kjenner jeg blir veldig glad av å lese her inne! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg har lest et tips et sted om at man kan bruke litt tid før fødsel til å bake kaker som kan fryses ned! Sikkert kjekt å ha hvis man får besøk etter lillegutt har kommet, men ikke orker å lage noe der og da..! (Og tenk så overrasket besøket blir når de får "nystekte" muffins en uke etter du har født! :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...