Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God helg, vennen. :strix:

Godt at formen er bedre, men nå må du være flink å slappe litt av og ta var på deg selv i helgen, så du blir helt frisk. :Nikke:

:kose:

Takk for det :) Har fått slappet litt av i helgen i allefall og formen er god igjen nå, så det er deilig :)

:klemmer:

Godt at du er bedre Lucky !! :)

Håper du får en strålende helg !

:hug:

Takk for det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt ei fin helg, og at formen har vært bra :kose:

Helgen har rast i vei, men vært fin :) Og formen er på plass igjen, så det er deilig!

Ønsker deg en fin mandag :klemmer:

Takk :klemmer: Vært fin så langt i allefall ;)

Da var mandagen her allerede :) Full fart på jobben i dag, så timene har bare flydd i vei :tommelsmil:

Kost meg masse med tanteunge i helgen, så koselig å ha han her :hjerter: Han sa "snart får du baby i magen din også tante og da blir magen din stooor" :fnise: Håper han har rett :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kost meg masse med tanteunge i helgen, så koselig å ha han her :hjerter: Han sa "snart får du baby i magen din også tante og da blir magen din stooor" :fnise: Håper han har rett :rødme:

Søte nevøen! :rødme:

Godt å lesa at formen din er på veg opp. Det er fryktelig kjipt å vera sjuk. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rødme: Så søt! Klart han har rett! :jepp:

Bra at formen din er bedre, vennen. :klem:

Ha en fin kveld! :)

Ja vi får håpe han har rett :hjerte:

Søte nevøen! :rødme:

Godt å lesa at formen din er på veg opp. Det er fryktelig kjipt å vera sjuk. :klemmer:

Ja han sier mye morsomt om dagen :rødme:

Elendig å være i dårlig form, så deilig at den er bedre nå :)

Gode nevøen din :rødme:

Ja han er søt :hjerte:

God morgen :kaffekopp:

Kvelden i går ble brukt til rydding, strikking, avslappning og boklesning :) Deilig :)

I dag er det full fart med jobb og så fire timer personalmøte etter jobben :sukk: Tenkte kanskje prøve å få handlet litt julegaver mellom jobb og pers møte, trenger virkelig å komme i gang ;)

Ellers kjennes det ut som om det er en urinveisinfeksjon på gang...kan ikke huske sist jeg hadde det, men må tisse med en gang jeg har tisset...så er jo noe som ikke stemmer.... Får se det ann til i morgen :)

Ha en fin dag jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å for en søt nevø :rødme:

Høres ut som en veldig fin kveld i går kveld :Nikke:

Får håpe det ikke er urinveisinfeksjon på gang... Høres ikke noe særs ut.

Lykke til med julegaveshopping om du får tid i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisse med en gang du har tisset?? Gravid.....?? :)

Håper lille nevø har rett! Hadde vært så koselig! :) Får håpe denne syklusen blir bedre, vennen, og at dere kommer inn på riktig spor igjen!

Over til noe helt annet; hva ønsker du deg til jul? Ikke lov å si "vet ikke"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En klem er jo koselig da, KI, men det kan hun få når som helst!!!!! Og gjerne i tillegg til julegaven :)

(du kan også få....)

Tar altid imot gode :klemmer:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Å for en søt nevø :rødme:

Høres ut som en veldig fin kveld i går kveld :Nikke:

Får håpe det ikke er urinveisinfeksjon på gang... Høres ikke noe særs ut.

Lykke til med julegaveshopping om du får tid i dag :klemmer:

Ja han er skjønn :hjerte:

Tror ikke det er urinveisinfek alikevel...ikke vært så mye tissing utover dagen i dag, så skjønner ikke hvorfor det holdt på sånn i morges :klø:

Fikk kjøpt to julegaver og to bursdagsgaver så jeg er fornøyd :tommelsmil:

Søte nevøen :)

Ha en flott dag lucky!

Ja han er vakker :hjerte:

Håper du har hatt en fin dag også :klemmer:

Drikk masse! Gjerne tranebærjuice. :Nikke:

Ja...drukket vann og kaffe i allefall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisse med en gang du har tisset?? Gravid.....?? :)

Håper lille nevø har rett! Hadde vært så koselig! :) Får håpe denne syklusen blir bedre, vennen, og at dere kommer inn på riktig spor igjen!

Over til noe helt annet; hva ønsker du deg til jul? Ikke lov å si "vet ikke"

Nei tror nok ikke jeg er gravid, er nok bare noe tull i kanalen :fnise: Ikke vært så ille på jobben i dag, så vet ikke hva som gikk av kroppen min på morgenen jeg :klø:

Tja...hva ønsker jeg meg til jul? Tenkte faktisk på noe fra jobben din her om dagen, men nå er det glemt :sjenert: Skal si ifra når jeg kommer på det jeg ;)

En god :klemmer:

Klemmer tar jeg alltid i mot :klemmer:

Heisann!

Koselig å lese om nevøen din :hjerte:

Ha en fin uke og masse god bedring :klem:

Ja han sier mye morsomt ;) Han har nok tenkt mye på det om jeg og sambo skal få barn. Han er liksom gutten til sambo, så blir nok litt rart for han :) Han sa også " tenk om jeg hadde vært født her a" :fnise: Kunne nok ønske han bodde her til tider tror jeg ;)

Ha en fin og spennende uke du også! Krysser alt jeg har for deg vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen :) Vært en lang dag med to timers personalmøte og to timer til å rydde og ordne på jobben :) Deilig å få tatt et tak der innimellom :)

Mellom jobb og møte var jeg en tur innom byen og fikk handlet et par julegaver og bursdagsgave til kusine og fetter :) Så da er jeg i allefall i gang med julegavene :bolledeig:

I morgen er det båtførerkurs igjen, så blir lang dag i morgen også!

Ser ikke ut som om det var noe urinveisinfeksjon alikevel :klø: Ikke vært mer tissing enn vanlig i dag...så vet ikke hva som gikk av kroppen min på morgenen i dag jeg...

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...