honning Skrevet 15. november 2009 #2241 Del Skrevet 15. november 2009 Håper du har hatt ei fin helg, og at formen har vært bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. november 2009 #2242 Del Skrevet 15. november 2009 Ønsker deg en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. november 2009 Forfatter #2243 Del Skrevet 16. november 2009 God helg, vennen. Godt at formen er bedre, men nå må du være flink å slappe litt av og ta var på deg selv i helgen, så du blir helt frisk. Takk for det Har fått slappet litt av i helgen i allefall og formen er god igjen nå, så det er deilig Godt at du er bedre Lucky !! Håper du får en strålende helg ! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. november 2009 Forfatter #2244 Del Skrevet 16. november 2009 Håper du har hatt ei fin helg, og at formen har vært bra Helgen har rast i vei, men vært fin Og formen er på plass igjen, så det er deilig! Ønsker deg en fin mandag Takk Vært fin så langt i allefall Da var mandagen her allerede Full fart på jobben i dag, så timene har bare flydd i vei Kost meg masse med tanteunge i helgen, så koselig å ha han her Han sa "snart får du baby i magen din også tante og da blir magen din stooor" Håper han har rett :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. november 2009 #2245 Del Skrevet 16. november 2009 :rødme: Så søt! Klart han har rett! Bra at formen din er bedre, vennen. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 16. november 2009 #2246 Del Skrevet 16. november 2009 Kost meg masse med tanteunge i helgen, så koselig å ha han her Han sa "snart får du baby i magen din også tante og da blir magen din stooor" Håper han har rett :rødme: Søte nevøen! :rødme: Godt å lesa at formen din er på veg opp. Det er fryktelig kjipt å vera sjuk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. november 2009 #2247 Del Skrevet 16. november 2009 Gode nevøen din :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. november 2009 Forfatter #2248 Del Skrevet 17. november 2009 :rødme: Så søt! Klart han har rett! Bra at formen din er bedre, vennen. Ha en fin kveld! Ja vi får håpe han har rett Søte nevøen! :rødme: Godt å lesa at formen din er på veg opp. Det er fryktelig kjipt å vera sjuk. Ja han sier mye morsomt om dagen :rødme: Elendig å være i dårlig form, så deilig at den er bedre nå Gode nevøen din :rødme: Ja han er søt God morgen Kvelden i går ble brukt til rydding, strikking, avslappning og boklesning Deilig I dag er det full fart med jobb og så fire timer personalmøte etter jobben Tenkte kanskje prøve å få handlet litt julegaver mellom jobb og pers møte, trenger virkelig å komme i gang Ellers kjennes det ut som om det er en urinveisinfeksjon på gang...kan ikke huske sist jeg hadde det, men må tisse med en gang jeg har tisset...så er jo noe som ikke stemmer.... Får se det ann til i morgen Ha en fin dag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. november 2009 #2249 Del Skrevet 17. november 2009 Å for en søt nevø :rødme: Høres ut som en veldig fin kveld i går kveld Får håpe det ikke er urinveisinfeksjon på gang... Høres ikke noe særs ut. Lykke til med julegaveshopping om du får tid i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 17. november 2009 #2250 Del Skrevet 17. november 2009 Søte nevøen Ha en flott dag lucky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. november 2009 #2251 Del Skrevet 17. november 2009 Drikk masse! Gjerne tranebærjuice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 17. november 2009 #2252 Del Skrevet 17. november 2009 Tisse med en gang du har tisset?? Gravid.....?? Håper lille nevø har rett! Hadde vært så koselig! Får håpe denne syklusen blir bedre, vennen, og at dere kommer inn på riktig spor igjen! Over til noe helt annet; hva ønsker du deg til jul? Ikke lov å si "vet ikke" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 17. november 2009 #2253 Del Skrevet 17. november 2009 Over til noe helt annet; hva ønsker du deg til jul? Ikke lov å si "vet ikke" En god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 17. november 2009 #2254 Del Skrevet 17. november 2009 En klem er jo koselig da, KI, men det kan hun få når som helst!!!!! Og gjerne i tillegg til julegaven (du kan også få....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 17. november 2009 #2255 Del Skrevet 17. november 2009 Heisann! Koselig å lese om nevøen din Ha en fin uke og masse god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 17. november 2009 #2256 Del Skrevet 17. november 2009 En klem er jo koselig da, KI, men det kan hun få når som helst!!!!! Og gjerne i tillegg til julegaven (du kan også få....) Tar altid imot gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. november 2009 Forfatter #2257 Del Skrevet 17. november 2009 Å for en søt nevø :rødme: Høres ut som en veldig fin kveld i går kveld Får håpe det ikke er urinveisinfeksjon på gang... Høres ikke noe særs ut. Lykke til med julegaveshopping om du får tid i dag Ja han er skjønn Tror ikke det er urinveisinfek alikevel...ikke vært så mye tissing utover dagen i dag, så skjønner ikke hvorfor det holdt på sånn i morges :klø: Fikk kjøpt to julegaver og to bursdagsgaver så jeg er fornøyd Søte nevøen Ha en flott dag lucky! Ja han er vakker Håper du har hatt en fin dag også Drikk masse! Gjerne tranebærjuice. Ja...drukket vann og kaffe i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. november 2009 Forfatter #2258 Del Skrevet 17. november 2009 Tisse med en gang du har tisset?? Gravid.....?? Håper lille nevø har rett! Hadde vært så koselig! Får håpe denne syklusen blir bedre, vennen, og at dere kommer inn på riktig spor igjen! Over til noe helt annet; hva ønsker du deg til jul? Ikke lov å si "vet ikke" Nei tror nok ikke jeg er gravid, er nok bare noe tull i kanalen Ikke vært så ille på jobben i dag, så vet ikke hva som gikk av kroppen min på morgenen jeg :klø: Tja...hva ønsker jeg meg til jul? Tenkte faktisk på noe fra jobben din her om dagen, men nå er det glemt Skal si ifra når jeg kommer på det jeg En god Klemmer tar jeg alltid i mot Heisann! Koselig å lese om nevøen din Ha en fin uke og masse god bedring Ja han sier mye morsomt Han har nok tenkt mye på det om jeg og sambo skal få barn. Han er liksom gutten til sambo, så blir nok litt rart for han Han sa også " tenk om jeg hadde vært født her a" Kunne nok ønske han bodde her til tider tror jeg Ha en fin og spennende uke du også! Krysser alt jeg har for deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. november 2009 Forfatter #2259 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Da var jeg hjemme igjen Vært en lang dag med to timers personalmøte og to timer til å rydde og ordne på jobben Deilig å få tatt et tak der innimellom Mellom jobb og møte var jeg en tur innom byen og fikk handlet et par julegaver og bursdagsgave til kusine og fetter Så da er jeg i allefall i gang med julegavene I morgen er det båtførerkurs igjen, så blir lang dag i morgen også! Ser ikke ut som om det var noe urinveisinfeksjon alikevel :klø: Ikke vært mer tissing enn vanlig i dag...så vet ikke hva som gikk av kroppen min på morgenen i dag jeg... Endret 17. november 2009 av Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. november 2009 #2260 Del Skrevet 17. november 2009 Så godt å være i gang med jule innkjøpene. Kos deg på kurs i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå