Lucky? Skrevet 7. november 2009 Forfatter #2181 Del Skrevet 7. november 2009 Hvorfor skal fridager fly så fort?? Har vært en tur i byen i dag sammen med mamma og handlet litt småtteri og spist lunsj Koselig! Har en sånn alt er dritt dag i dag....sur, grinete og vondt i hodet Mange tanker i hodet og pms er ingen god sammensetning I kveld skal jeg og iss ut å spise og så på show, så det blir koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. november 2009 #2182 Del Skrevet 7. november 2009 Vet ikke hvorfor fridagene bare flyr avgårde jeg Kos deg masse med iss i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 7. november 2009 #2183 Del Skrevet 7. november 2009 Kos dere i kveld! Håper kvelden blir fin! hils iss Klem og kos! PS. Hvorfor er middagen i morra så forferdelig? Lei av familieselskaper? Dere jar jo endel familieselskaper på en siden dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. november 2009 Forfatter #2184 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Vet ikke hvorfor fridagene bare flyr avgårde jeg Kos deg masse med iss i kveld En arbeidsdag går forsåvidt ganske fort den også da, men det er liksom det at når man først har fri så vil man få gjort mest mulig og da går i allefall tiden fort tenker jeg Vi skal kose oss i kveld ja, gleder meg Kos dere i kveld! Håper kvelden blir fin! hils iss Klem og kos! PS. Hvorfor er middagen i morra så forferdelig? Lei av familieselskaper? Dere jar jo endel familieselskaper på en siden dere Vi skal på humorgalla med gjertsen, eckbo og antonsen, så det blir nok toppers I morgen er det farsdagsmiddag og ikke akkurat en lystig dag for oss Endret 7. november 2009 av Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 7. november 2009 #2185 Del Skrevet 7. november 2009 Uff, trist å høre at du gruer deg til morgendagen og at du antakeligvis ikke kommer til å få en fin dag. Derimot ønsker jeg deg en strålende lørdagskveld, kos deg MASSE med middag og show, det blir nok knall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. november 2009 Forfatter #2186 Del Skrevet 7. november 2009 Uff, trist å høre at du gruer deg til morgendagen og at du antakeligvis ikke kommer til å få en fin dag. Derimot ønsker jeg deg en strålende lørdagskveld, kos deg MASSE med middag og show, det blir nok knall! Slike dager blir liksom en ekstra påminnelse om vår barnløshet Familien til sambo tar liksom helt av med gaver og kaker og sånt på den dagen, så ja... Men kvelden i kveld blir nok super Da er det og å hente iss Ha en fin kveld jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. november 2009 #2187 Del Skrevet 8. november 2009 Håper dere har hatt en super kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 8. november 2009 #2188 Del Skrevet 8. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. november 2009 Forfatter #2189 Del Skrevet 8. november 2009 Håper dere har hatt en super kveld! Det hadde vi Hadde en superkoselig kveld med iss i går Var først ute å spiste deilig mat og så var det show. Lo godt av de guttene altså Sov helt til halv tolv i dag, deilig Så nå har jeg dusjet og er klar for middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. november 2009 #2190 Del Skrevet 8. november 2009 Håper det går bedre med besøket enn du frykter Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. november 2009 Forfatter #2191 Del Skrevet 8. november 2009 Håper det går bedre med besøket enn du frykter Tenker på deg Da er jeg hjemme igjen etter middagen Har vært hjemme en liten time da, men hadde så mye engergi at jeg måtte sette igang med litt rydding og støvsuging Gikk mye bedre enn fryktet, men alle var ikke der så var kanskje noe med det Hørte ikke ordet farsdag en eneste gang, så det var godt Nå er det videre opprydning før energien forsvinner igjen....har en lei tendens til å plutselig bli borte nemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 8. november 2009 #2192 Del Skrevet 8. november 2009 Så godt det ikke gikk så ille som fryktet. Kos deg med resten av søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. november 2009 #2193 Del Skrevet 8. november 2009 Så godt Håper energien holder en stund Her leter jeg etter den i alle kroker og kriker, men tror den har blitt igjen en annen plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. november 2009 Forfatter #2194 Del Skrevet 8. november 2009 Så godt det ikke gikk så ille som fryktet. Kos deg med resten av søndagen Ja det var deilig Søndagen er super! Så godt Håper energien holder en stund Her leter jeg etter den i alle kroker og kriker, men tror den har blitt igjen en annen plass Energien er her fremdeles, så har fått gjort masse nyttig her i kveld Så har jeg sett på en dokumenter og strikket litt Deilig søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 9. november 2009 #2195 Del Skrevet 9. november 2009 Søndager er som regel deilige Så bra at middagen ble bedre enn forventet! Ny uke, nye muligheter, og jammen er det ikke bare fire dager igjen til helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 9. november 2009 #2196 Del Skrevet 9. november 2009 Ha en fin kveld Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. november 2009 Forfatter #2197 Del Skrevet 9. november 2009 Søndager er som regel deilige Så bra at middagen ble bedre enn forventet! Ny uke, nye muligheter, og jammen er det ikke bare fire dager igjen til helg! Ja så lenge man ikke er fyllesyk, så er søndagen veldig deilig Veldig glad for at middagen gikk så fint, hadde liksom forberedt meg på det værste, så var lettet når jeg kjørte derfra 4 dager igjen til helg ja! Deilig Ha en fin kveld Klem Takk for det vennen Dro på skravlingbesøk til en venninne i går og hun hadde ryddet i klesskapet sitt Hun har lagt på seg mye i det siste, så da var det en hel søplesekk med klær til meg Masse fint Deilig! Hatt en veldig effektiv dag på jobben i dag, det var godt Mye som måtte ordnes og sjeldent jeg får tid til det, men i dag hadde jeg masse tid! Nå får jeg snart skravlebesøk av en venninne Koselig! Stua er fyllt opp med levende lys, høsten er så koselig inne :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. november 2009 #2198 Del Skrevet 9. november 2009 Ha en fin skravlekveld. Det er så kos med masse levende lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. november 2009 Forfatter #2199 Del Skrevet 9. november 2009 Ha en fin skravlekveld. Det er så kos med masse levende lys Takk Ble et kort og koselig besøk da Hun skulle hente sønnen sin hos en kamerat, så kunne ikke la han være der til langt på natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. november 2009 Forfatter #2200 Del Skrevet 10. november 2009 Hjemme igjen fra jobb med tett nese og hoste Så blir ingen trening på meg i dag... Men heller et godt pledd og sofaen kjennes det ut som Tror ikke dette er svineinfluensa, men bare en forskjølelse heldigvis Ingen feber ennå i allefall, så krysser alt jeg har for at det holder seg til nese og hals... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå