Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Litt godt at det blir snakka litt om slike problem også, vil eg tru. At det ikkje berre er snakk om kor lett det er å få barn. :jepp:

Kos deg på båtførarkurset. Spennande! :hoppe:

Ja det har også vært et tema om hvor lett det er å få barn på pauserommet :sukk: Men godt å vite at noen tenker at det ikke er en selvfølge også da :) Har en kollega som har fått ett barn med icsi, og tre nagative prøverørsforsøk, så de har gitt opp å få fler enn hun ene :)

Båtførerkurset var ok det :) Lærte en del nytt og en del kunne jeg fra før, neste gang skal vi jobbe med kart...det kan jo bli spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det heter kart det også nå? Heter det ikke draft? :vetikke:

Trodde også det het draft, men læreren snakket bare om kart og sjøkart...nevnte ikke ordet draft en eneste gang :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er "godt" å høre at det er mulig med diskusjoner om at det er vanskelig å få barn, og ikke alle historiene om alle som får det til på første forsøk hvertfall :fnise:

Morro med båtførerprøven da. Den har jeg faktisk tatt engang, og nå hadde jeg egentlig ikke trengt den ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror draft er gammeldags. Det har nok blitt byttet ut med sjøkart..

*gammel*

:fnise:

Ja helt sikkert ;) Vi har bare kartplotter i båten vår vi da :sjenert: Kjempesmart dersom elektronikken skulle klikke :fnise:

Er "godt" å høre at det er mulig med diskusjoner om at det er vanskelig å få barn, og ikke alle historiene om alle som får det til på første forsøk hvertfall :fnise:

Morro med båtførerprøven da. Den har jeg faktisk tatt engang, og nå hadde jeg egentlig ikke trengt den ;)

Ja "godt" å høre at det ikke bare er meg som sliter og at alle tror det er gjort i en fei å få barn...

Moro med båtførerprøven ja :) Må ta den jeg hvis jeg skal kunne kjøre båt til sommeren...er født 13 dager for seint :fnise:

I dag begynner jeg ikke før 10.15 og det er deilig :) Sovet lenge og skal ordne litt her hjemme før jeg kjører :)

Sambo holder på ute i gården, har hjelp til å stenlegge og det blir sååå fint :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er energien i dag da?? Jeg som hadde planer om å få gjort så mye når jeg kom hjem... Har ikke vært hjemme mer enn en time da, så får håpe arbeidslysten melder seg snart ;)

Fått satt på en maskin med klær i allefall :filer:

Kom plutselig på at jeg skal å ta blodprøve på sykehuset i morgen...de åpner halv åtte og jeg MÅ være på jobben til kl 8! Får bare satse på at det ikke er så mange morgenfugler der i morgen tidlig og at jeg kommer kjapt inn :) Pleier ikke være noe problem å komme litt seinere på jobben, men akkurat i morgen er vi få på jobb så da må jeg være der i tide... jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk du jobb i dag?

Her er fredagsroen i ferd med å innta heimen, det blir tv- og tacokveld på oss i dag, deilig.

Skal du noe spennende i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, vennen :klemmer:

Takk :) God helg til deg også vennen :klemmer:

Rakk du jobb i dag?

Her er fredagsroen i ferd med å innta heimen, det blir tv- og tacokveld på oss i dag, deilig.

Skal du noe spennende i helgen?

Jeg rakk jobben akkurat :tommelsmil:

Deilig med fredagskveld nå, har ikke inntatt sofaen ennå, men er nok ikke lenge igjen heller ;)

I helgen skjer det ikke stort tror jeg...skal på middag til et vennepar i morgen kveld, ellers ingen store planer :) Deilig!

Da er det endelig helg :bolledeig:

Var på sykehuset rett før halv åtte på morgenen og måtte vente et kvarters tid før det ble min tur. Så var det full gass til jobben og var der rett før åtte :) Gikk så fint atte! Så da blir det spennende å se om gyn kan se noe ut av blodprøven da....

I kveld blir det biff og tv kos her hjemme :) Og selvfølgelig gullrekken!

Har tatt meg en liten time på øyet etter jeg kom hjem, så nå er jeg klar for en deilig kveld!

I morgen kveld skal vi på middag til et vennepar :) Koselig! Kunne tenkt meg en tur på ikea i morgen egentlig jeg da...men får se ann litt...

Ha en fin kveld jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten ett prosjekt i helgen da...vaske og rydde vaskerommet så det blir plass til den nye vaskemaskinen som har stått i kjelleren i flere måneder :sjenert:

Den gamle bråker noe helt forferdelig og det høres ut som om hele huset skal lette når den sentrifugerer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med den vaskemaskinen da :fnise: Slik lyder tørketrommelen vår også når vaskemaskinen sentrifugerer, den står nemlig oppå vaskemaskinen. Herregud som jeg gleder meg til å få et hus med vaskerom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktisk å kunna ta i bruk ei ny vaskemaskin når du nå likevel har den i hus. :fnise:

God helg! Det høyrtest ut som du har planlagt ein koselig fredag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mams og paps hadde en slik vaskemaskin før. Det hørtes ikke bare ut som den var på vei til å ta av, men det kjentes på hele huset :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med den vaskemaskinen da :fnise: Slik lyder tørketrommelen vår også når vaskemaskinen sentrifugerer, den står nemlig oppå vaskemaskinen. Herregud som jeg gleder meg til å få et hus med vaskerom!

Ja den er fantastisk :fnise: Veldig glad vi har vaskerom i kjelleren ellers tror jeg det hadde klikket for meg for lengst ;)

Praktisk å kunna ta i bruk ei ny vaskemaskin når du nå likevel har den i hus. :fnise:

God helg! Det høyrtest ut som du har planlagt ein koselig fredag. :klem:

Ja synes virkelig det er på tide å ta den i bruk nå... Var julegave fra mamma og pappa da :sjenert: Tok litt tid før vi fikk bestilt den og slikt da, men har stått i kjelleren i mange mnd..

Hatt en deilig kveld ;)

Mams og paps hadde en slik vaskemaskin før. Det hørtes ikke bare ut som den var på vei til å ta av, men det kjentes på hele huset :ler:

Ja det virker som om hele huset er på vei til å fly avsted når sentrifugeringen setter igang her også :fnise:

Jaja....det var den fredagskvelden :) Sambo har sovnet på sofaen og her sitter jeg :sjenert: Sambo har jobbet veldig mye de siste dagene, så skjønner godt at han er sliten da :) Fikk i allefall spist deilig mat og sett deler av gullrekken sammen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har forresten ett prosjekt i helgen da...vaske og rydde vaskerommet så det blir plass til den nye vaskemaskinen som har stått i kjelleren i flere måneder :sjenert:

Den gamle bråker noe helt forferdelig og det høres ut som om hele huset skal lette når den sentrifugerer :fnise:

Det gjør ikke den nye, det er jeg sikker på! :jepp:

Vi har vaskerom, men der står tørketrommelen oppå vaskemaskinen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ikke den nye, det er jeg sikker på! :jepp:

Nei bråker den nye like mye, så må det være noe galt med den....den skal jo være superstillegående ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei bråker den nye like mye, så må det være noe galt med den....den skal jo være superstillegående ;)

Godt å få prøvd den ut før reklamasjonstida er over, då. :fnise:

Ha ein super lørdag, Lucky?! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...