Lucky? Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #2061 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja, jeg fikk noen syke tanker. Skjønte det Men det var god helg jeg skulle si! Kos dere i kveld! Takk for det, og god helg til deg også loffen God helg, Lucky!! Kos dere i kveld, hva dere enn finner på Takk for det honning Får besøk av iss, kipa og en annen venninne i kveld, så blir god mat og skravlings her i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #2062 Del Skrevet 23. oktober 2009 Da er det endelig helg Dagen har gått veldig fort på jobben i dag, deilig! Nå kommer snart iss, kipa og en venninne til på mat og skravlings Koselig I morgen skal vi ut å se på brudekjole Gleder meg Ha en fin helg jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 23. oktober 2009 #2063 Del Skrevet 23. oktober 2009 Innom og oppdaterer meg etter nesten en uke uten KG og jammen er det ikke noen sider å lese! Ønsker deg en super helg og håper dere koser dere med jentekveld i kveld. Så moro at dere skal se på brudekjole i morgen! Ps, den Lucky?-senga hørtes fantastisk deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 24. oktober 2009 #2064 Del Skrevet 24. oktober 2009 Lykke til med brudekjole-prøvingen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #2065 Del Skrevet 24. oktober 2009 Innom og oppdaterer meg etter nesten en uke uten KG og jammen er det ikke noen sider å lese! Ønsker deg en super helg og håper dere koser dere med jentekveld i kveld. Så moro at dere skal se på brudekjole i morgen! Ps, den Lucky?-senga hørtes fantastisk deilig ut! Ja sidene flyr i vei Veldig koselig med jentekveld i går og kjoleprøving i dag Lykke til med brudekjole-prøvingen i dag! Takk for det Ikke lett å velge akkurat, men fant i allefall en favoritt, så får titte litt mer før jeg bestemmer meg Hadde en super skravlekveld med jentene i går Koselig! To av jentene sov over til i dag og så var det frokost og brudekjoleprøving nå på formiddagen Heldige meg som fikk ha med meg tre gode venninner på kjoleprøving altså Nå har besøket dratt igjen, så da blir det litt sløving her på kg og så får vi se hva som skjer i kveld Har ingen veldig store planer, så det er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. oktober 2009 #2066 Del Skrevet 24. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. oktober 2009 #2067 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det hørtes ut som et kjempehyggelig døgn, Lucky! Hadde en sånn kveld/dag i sommer med to venninner som kom til oss, vi spiste, skravlet, drakk vin og dro ut, og så frokost ute og shopping etterpå, etterfulgt av lunsj og jordbær på balkongen. Sånne dager er herlige! Håper kvelden i dag er like fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #2068 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ja bryllypet ble brått litt nærmere nå Det hørtes ut som et kjempehyggelig døgn, Lucky! Hadde en sånn kveld/dag i sommer med to venninner som kom til oss, vi spiste, skravlet, drakk vin og dro ut, og så frokost ute og shopping etterpå, etterfulgt av lunsj og jordbær på balkongen. Sånne dager er herlige! Håper kvelden i dag er like fin Slike venninnekvelder/døgn skull vært i allefall en gang i måneden Veldig koselig Kvelden blir nok bra den, blir nok meg, sambo og sofaen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 24. oktober 2009 #2069 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hørtes så absolutt ut som et koselig døgn, ja. Først herlig venninnekveld og så brudekjoleprøving. Så moro! Håper resten av helga blir like fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #2070 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hørtes så absolutt ut som et koselig døgn, ja. Først herlig venninnekveld og så brudekjoleprøving. Så moro! Håper resten av helga blir like fin! Ja kjempekoselig Moro å prøve kjole også, blir jo helt prinsesse i slike kjoler Holder jo på plass midjen så det holder Da har jeg vært på butikken og handlet litt snadder til i kveld Blir indrefilet av svin, broccoli, baconsnurret asparges, pommes og bernaise :silke: Nå vurderer jeg et lite varmt bad og en liten høneblund før kvelden setter inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 24. oktober 2009 #2071 Del Skrevet 24. oktober 2009 Bad og høneblund hørtes fantastisk deilig ut... Bryllupsdagen er en av de mest fantastiske dagene... ps... tjaaaaaaaa, sex imorgen, og el muligens onsd,torsd, det blir vel garantert jente. Blir glad uansett men vil heeelst ha gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #2072 Del Skrevet 24. oktober 2009 Bad og høneblund hørtes fantastisk deilig ut... Bryllupsdagen er en av de mest fantastiske dagene... ps... tjaaaaaaaa, sex imorgen, og el muligens onsd,torsd, det blir vel garantert jente. Blir glad uansett men vil heeelst ha gutt Var veldig deilig med bad og høneblund ja Ble nesten to timers søvn da Men jeg elsker jo å sove, så det er ikke noe problem Gleder meg veldig til bryllupsdagen ja! Lenge igjen, men kommer nok til å gå fort også Jaja...da ble det middag, tv og syk sambo Han spiste mat og gikk å la seg, så her sitter jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. oktober 2009 #2073 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ønsker deg en fin søndag. Håper formen til sambo er bedre i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #2074 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ønsker deg en fin søndag. Håper formen til sambo er bedre i dag! Takk for det Sambos form er bedre i dag, så det er supert Søndag og regn Har sovet lenge i dag da, deilig! Sambo er ute å graver i gården, skal legge steiner på gårdsplassen i løpet av uken Skal jo ha bryllupet her på gården, så da må vi pynte opp litt Ellers blir det en stille og rolig søndag regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. oktober 2009 #2075 Del Skrevet 25. oktober 2009 Høres ut som du har ei flott helg, Lucky. Ja man føler seg virkelig som en prinsesse i sånne kjoler :rødme: Bryllup hjemme på gården blir nok veldig flott! Bryllupet vårt var i hagen til foreldrene mine, og det var kjempekos Og så er det jo en god unnskyldning til å få pynta litt opp ute hjemme hos dere også da Kos deg inne i regnværet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #2076 Del Skrevet 25. oktober 2009 Høres ut som du har ei flott helg, Lucky. Ja man føler seg virkelig som en prinsesse i sånne kjoler :rødme: Bryllup hjemme på gården blir nok veldig flott! Bryllupet vårt var i hagen til foreldrene mine, og det var kjempekos Og så er det jo en god unnskyldning til å få pynta litt opp ute hjemme hos dere også da Kos deg inne i regnværet i dag Ja blir jo helt prinsesse med slike kjoler og de strammer jo inn det som er å strammes inn Koselig med utebryllup ja, skal være inne i låven, men håper på fint vær slik at vi kan være litt utenfor også Veldig kjekt med en anledning til å bli ferdig utenfor huset også! Er ikke ferdig rundt hele huset heller, men det må vi jo bli nå, så det gleder jeg meg til Da har jeg hatt besøk av tanteunge :rødme: Han kom en tur å ville kose seg med tante, koselig Så nå har vi spist is, potetgull og drukket kakao og sett sabeltann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #2077 Del Skrevet 25. oktober 2009 Snakk om lat søndag :dåne: Egentlig ikke gjort noen nyttige ting i dag, bare surret rundt her hjemme, deilig også da Hatt kaffebesøk av en av mine svigerinner da, så ble sittende å skravle et par timer... Nå er det fotballkamp på tv'en og strikking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 25. oktober 2009 #2078 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nå er mi sendt i din retning. Og med kvitt damasksengetøy kjem ho nok når du minst ventar det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #2079 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nå er mi sendt i din retning. Og med kvitt damasksengetøy kjem ho nok når du minst ventar det. Hadde vært typisk det ja...Men med el funn i helgen, drøyer hun nok to uker til skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 25. oktober 2009 #2080 Del Skrevet 25. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå