Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 måneder til vi gifter oss i dag :rødme: Kjenner bridezillaen begynner å ta form inni meg om dagen :fnise:

Hatt koselig telefonsamtale med kipa i kveld :) Alltid koselig å skravle litt ;)

Så har svigermor vært her på kaffe, sjokoladefondant og vaniljeis :sikle: Skulle egentlig være dessert i dag, men siden sambo ikke har kommet hjem ennå så stekte jeg først et par små til meg selv...så kom svigermor og da fikk hun smake også :fnise: Ikke veldig sunt da, men jeg eeelsker sjokolade :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladefondant med vaniljeis er bare fantastisk :sikle:

La merke til tidligere i dag at det er 10 mnd til dere gifter dere :strix: Det nærmer seg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladefondant med vaniljeis er bare fantastisk :sikle:

La merke til tidligere i dag at det er 10 mnd til dere gifter dere :strix: Det nærmer seg :nigo:

Ja det er kjempegodt :) Har aldri laget det før jeg da, men spist det ute og sånt da.. men så var vi på middag hos et vennepar på lørdag og fikk servert det og det var jo helt nydelig :rødme: Så da måtte jeg prøve meg også :fnise:

Nærmer seg bryllup nå ja! Er jo fortsatt leeenge igjen da, men mye som skal planlegges, så er vel greit å sette igang snart :fnise:

God morgen :kaffekopp:

2 dager igjen til helg nå :bolledeig: Skal bli deilig!

Spent på hvordan det skal gå å sette på seg linsene i dag jeg...gikk jo fint hos optikeren i går da, men kommer nok til å slite litt mer her hjemme.... Synes det var vanskelig å få de ut i allefall :)

Jaja...får hoppe i dusjen å gjøre meg klar for en deilig torsdag på jobb ;)

I kveld blir det pakking :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Fikk lyst på noe søtt nå :)

Ja det var veldig godt, og ikke minst har jeg mer igjen i dag ;) Så blir nok en aldri så liten dessert etter middagen i dag også :fnise:

:fryser: kaldt i dag....var minus 1 grad på morgenen og 7,5 og regn nå på ettermiddagen...brrr...

Gikk kjempebra å sette inn linsene på morgenen i dag :tommelsmil: Veldig behagelig å bruke, så kommer nok til å bruke de mer enn brillene ja :)

Nå blir det litt avslapning på sofaen før middag og pakking for helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sikle: *sukkersjuk*

Under 10 månader til bryllupet! :hoppe: Tida går fortare enn me får med oss. ;)

Og ikkje minst - snaaaaaart heeeeelg! :hoppe: :hoppe: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladefondant! NAM! Det har du fått her og! Skikkelig digg!

Ja det er skikkelig nam :sikle: Har fått det hos deg også jeg ja, stemmer det ;)

:sikle: *sukkersjuk*

Under 10 månader til bryllupet! :hoppe: Tida går fortare enn me får med oss. ;)

Og ikkje minst - snaaaaaart heeeeelg! :hoppe: :hoppe: :ler:

Tiden kommer til å gå veldig fort :) Masse å planlegge, så det blir moro håper jeg ;)

Bare en dag igjen til helg nå :bolledeig:

Skulle bare slappe av litt jeg da, men sovnet og sov i to timer :sjenert: Ikke akkurat noen energibombe når jeg våknet, men har fått ryddet 1.etg så det ser bra ut her så de som skal gi pusen mat mens vi er borte slipper å bruke snøskuffen for å komme frem til kjøkkenet :fnise:

Så har sambo og jeg besøkt et vennepar nå i kveldingen, koselig :) Planen var egentlig å pakke meg ferdig i kveld, men orker rett og slett ikke...så da blir det heller å stå opp litt tidligere i morgen å gjøre ferdig pakkingen da istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en super helg! :)

Takk for det :klemmer: Helgen har vært super :tommelsmil:

Hjemme igjen etter en super helg! Tar virkelig tid å oppdatere seg her inne etter noen dager uten kg ja :fnise:

Lite søvn i helgen, så ikke lenge før det er nattan her i dag kjenner jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Snart er det bryllup!

Ja det går virkelig unna nå :) Er jo lenge igjen også da, men tror nok tiden kommer til å gå veldig fort alikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem igjen!

Håper dere har hatt det kjempefint! :klem:

Takk for det :) Hatt det kjempebra! Deilig å komme seg bort et par dager :tommelsmil:

Vil bare si at jeg tenker på deg, håper du har det bra :klem:

Takk for det vennen :klemmer:

Da er jeg hjemme fra jobb igjen :) Kjenner jeg er litt trøtt etter helgen, men kunne tenkt meg en liten tur til byen egentlig :sjenert: Har sendt sms til iss og spurt om hun vil være med, så venter på svar fra henne :) Trenger et par nye støvletter og kunne tenkt meg en ny topp...skal ta bilde på jobben i morgen, så vil ha en topp som jeg har sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du har hatt en super helg! Vært inne og tittet i bloggen din nå. ;) Jeg glemmer jo stadig vekk å oppdater meg på bloggene (jeg må bli flinkere til det, altså!), så jammen bra du fortsetter med dagbok her inntil videre. Forhåpentligvis er du snart i gang igjen. Tida flyr avsted vet du og svisj, så er dere der. :tommelsmil:

Hurra for under 10 måneder til bryllup! :hoppe: Det kommer til å gå fort framover. Svisj, så er det snart bryllup også. :fnise: Fælt så svisje-humør jeg var i dag, da! :ler:

Svisj, svisj, svisj. :fnise:

Ha en fin kveld, vennen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det ikke shopping i Gøteborg da? :fnise:

Jo ble jo litt da, men blir liksom aldri lei av å handle :fnise:

Trodde også du just hadde handlet :fnise:

:fnise: Ble litt i helgen også ja, men hadde liksom sett meg ut en topp jeg ville ha og trenger nye støvletter og det fant jeg ikke i helgen :sjenert:

Høres ut som du har hatt en super helg! Vært inne og tittet i bloggen din nå. ;) Jeg glemmer jo stadig vekk å oppdater meg på bloggene (jeg må bli flinkere til det, altså!), så jammen bra du fortsetter med dagbok her inntil videre. Forhåpentligvis er du snart i gang igjen. Tida flyr avsted vet du og svisj, så er dere der. :tommelsmil:

Hurra for under 10 måneder til bryllup! :hoppe: Det kommer til å gå fort framover. Svisj, så er det snart bryllup også. :fnise: Fælt så svisje-humør jeg var i dag, da! :ler:

Svisj, svisj, svisj. :fnise:

Ha en fin kveld, vennen! :klemmer:

Fort gjort å glemme de bloggene når man ikke har blogg selv ja... mye flinkere til å oppdatere meg der nå enn før jeg fikk bloggen min :)

Svisj, svisj, svisj ja :fnise: Tiden går veldig fort, så brått er bryllup og babyproduksjon rett rundt hjørnet ;)

Ha en fin kveld du også vennen :klemmer:

Ble shopping med iss :bolledeig: Møtte henne på et senter i nærheten, så da ble det middag og litt shopping på oss :)Fikk meg to tunikabluser og to topper og så litt garn og strikkepinner ;) Støvletter fant jeg ikke :(

Nå er det avslapning resten av kvelden kjenner jeg og i kveld er det Valen på tv :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...