Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Hvis du trykker på valg øverst på siden, der kan du velge last ned emnet.

Jeg har mine tre tidligere dagbøker på dataen i alle fall. Moro og ha og lese tilbake på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du trykker på valg øverst på siden, der kan du velge last ned emnet.

Jeg har mine tre tidligere dagbøker på dataen i alle fall. Moro og ha og lese tilbake på.

Det er så enkelt ja :fnise: Takk for hjelpen Tussi! :klemmer:

En deilig kose fredag i går :)

Nå er det snart i vei til frisøren for en klipp :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy som dagene flyr når man har fri...

Etter frisøren hadde jeg tenkt meg en tur innom et par interiørbutikker som ligger på veien til frisørvenninnen min, men idet jeg kjører fra henne ringer sambo å sier at vi har fått besøk av et vennepar, så da var det bare å kjøre rett hjem :( Koselig med besøk altså, men hadde liksom andre planer :fnise:

Sambo har tatt opp båten i dag, så nå er vaskerommet fullt av pledd, dyner, puter og sengetøy som skal vaskes klart til neste sesong :) Kjelleren er full av båtputer og kalesje og en gjeng med fendere står klare i gangen til å bli vasket....jaja er vel bare å brette opp armene å sette igang ;)

Skal på middag til et vennepar i kveld, så hadde jo vært godt å slappet av litt også da.. hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin dag i dag, selv om den ikke ble helt sånn som planlagt ;) Forstår godt hva du mener. Det er koselig med besøk, men iblant har man planlagt hva man skal gjøre, og da hadde det vært best å følge sin egen plan :fnise:

Når skal du i samtale med gynekologen din? Du skal dit en gang i høst før du skal få lap/begynne med ivf, stemmer ikke det tro?

Kos deg på middag i kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin dag i dag, selv om den ikke ble helt sånn som planlagt ;) Forstår godt hva du mener. Det er koselig med besøk, men iblant har man planlagt hva man skal gjøre, og da hadde det vært best å følge sin egen plan :fnise:

Når skal du i samtale med gynekologen din? Du skal dit en gang i høst før du skal få lap/begynne med ivf, stemmer ikke det tro?

Kos deg på middag i kveld! :klem:

Ja veldig koselig med besøk, selvom det ikke var det som var planen på fridagen min :fnise:

Har ingen time hos gyn ennå. Avtalen var at jeg skulle ta kontakt etter siste pergokur og så skulle hun sende oss videre... men så har jo vi endret planene våre litt da, så tenker at vi prøver å få til en time i februar for henvisning da :) Men tenkte ringe å høre med henne om hun tenker å utrede oss mer før hun sender oss i vei eller om de på fertilitetsklinikken skal gjøre det. Står jo på sidene dems at det lønner seg å være mest mulig utredet før man kommer dit... Så får manne meg opp å ringe en dag :)

Har lyst til å prøve metformin for å se om det gir noe resultat da, har lest mye positivt om det og pcos i det siste. Skal til fastlegen i morgen for å ta noen sting, så kan jo hende han kan gi meg resept på det også da...men kanskje dumt å blande han inn i dette også? hmm...

:klemmer:

Hadde det kjempekoselig på middag hos vennepar i går :) De har leilighet på brygga, så endte med en liten tur på byen :) Endte opp med nachspeil her hjemme sammen med to av mine svigerinner, hadde det kjempemoro og endte ikke i senga før kl 5 :fnise:

Formen i dag er sånn passe grei, men kunne absolutt vært bedre :sjenert: Skal i bursdag til tanta mi etterpå, så ligger på sofaen å samler krefter nå...

Ha en fin fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har også lagra forrige dagboka mi som HTML-fil. Fungerte som berre det. :jepp: Litt greit å sjå kva ein har tenkt, kva ein har vore gjennom og ikkje minst alle dei koselige kommentarane frå KG-jentene sine. :yvonne:

Håpar du har ei flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har også lagra forrige dagboka mi som HTML-fil. Fungerte som berre det. :jepp: Litt greit å sjå kva ein har tenkt, kva ein har vore gjennom og ikkje minst alle dei koselige kommentarane frå KG-jentene sine. :yvonne:

Håpar du har ei flott helg! :klem:

Ja ikke minst de fine kommentarene fra dere kg jentene :) De er gode å ta vare på :rødme:

Helga har vært super egentlig :)

Håper du har hatt en fin helg! :klem:

Helgen har vært super :klemmer:

Da var jeg hjemme igjen etter bursdagsfeiring :) Koselig å treffe tanter, onkler, søskenbarn og resten av familien :)

Ble lite søvn i natt, så trøtt nå ja... Blir ikke seine kvelden i dag kjenner jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid koselig å treffe slekten :)

Ønsker deg en fin mandagskveld :klemmer:

Takk :klemmer:

Alltid koselig å treffe dem ja :) Har vokst opp i nabogata til tante og onkel, så er vant med å treffe de veldig ofte...men nå går det altfor lang tid mellom hver gang jeg ser dem :( Søskenbarna mine holder jeg koll på via facebook :fnise:

Denne dagen har flydd i vei :) Først hos legen på morgenen for å ta stingene etter føflekken, så jobb og så hjem :) Har akkurat hatt besøk av svigerinne og tanteunge. Koselig :)

Fikk ikke spurt legen ang metforminen da, var liksom ikke en ordentlig time jeg hadde, var bare opp på benken og ut med stingene :fnise: Fikk tatt noen blodprøver også når jeg første var der. Har noen dager hvor jeg rett og slett ikke orker annet enn å sove, så greit å sjekke ut litt om det er noen grunn til det :)

Nå er det rydding av hus som står på planen! Gleder meg.... eller ikke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo nydelig da Happy Feet :rødme: Blitt veldig nettglad i deg også, så kommer jo fortsatt til å være her og følge med på deg og de andre, men føler at sånn det er nå så er ikke prøverdagbok så relevant... men en skravletråd i bloggen fungerer jo nesten på samme måte som en dagbok da, så får være flinke til å oppdatere der :)

Tenkte også at det kan være morsomt å ta vare på dagboken :) De to forrige har jeg slettet da :( Men hadde vært morsomt å hatt de fremdeles og kunne lest litt om hvordan jeg tenkte den gang :sjenert:

Søta! :klemmer: Husker da jeg måtte ha opphold, så var jeg heller ikke helt fortrolig med å ha prøverdagbok. Det å ha en sånn dagbok blir nesten en påminnelse om at man ikke kunne prøve. Hadde veldig mange diskusjoner med meg selv om hva jeg skulle gjøre med den, men siden oppholdet forhåpentligvis ikke skulle bli så langt, så ble jeg enig med meg selv om å ha den. Hadde det blitt enda mer venting, så tror jeg at den hadde vært slettet nå. Med kopi lagret for meg selv. :)

Ha en fin kveld, vennen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her og leser, følger med og heier på dere så om du flytter inn i lukket blog så håper jeg å få være med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søta! :klemmer: Husker da jeg måtte ha opphold, så var jeg heller ikke helt fortrolig med å ha prøverdagbok. Det å ha en sånn dagbok blir nesten en påminnelse om at man ikke kunne prøve. Hadde veldig mange diskusjoner med meg selv om hva jeg skulle gjøre med den, men siden oppholdet forhåpentligvis ikke skulle bli så langt, så ble jeg enig med meg selv om å ha den. Hadde det blitt enda mer venting, så tror jeg at den hadde vært slettet nå. Med kopi lagret for meg selv. :)

Ha en fin kveld, vennen! :klemmer:

Ja det er ikke lett :) Er jo bare et opphold i prøvingen dette her også liksom, men det blir jo opphold en stund da liksom....får ikke bestemt meg jeg....liker å ha denne boken også da :) Vinglepetter her ja... .;)

Jeg er her og leser, følger med og heier på dere så om du flytter inn i lukket blog så håper jeg å få være med :)

Det skal jeg ordne vet du ;)

Da er jeg hjemme fra jobben igjen :) Vært på kurs deler av dagen i dag, så akkurat kommet hjem nå :)

Klarte å forsove meg litt i dag da....våknet 20min før jeg begynte på jobb og har ca 20 min kjøring til jobben, så ble litt forsinket i dag... men men...gikk bra alikevel ;) Men ble liksom en skikkelig pangstart på dagen for meg som pleier å ha en god time for meg selv på morgenen :fnise:

Kvelden blir vel til å vaske litt mer klær og prøve å begynne på den digre strykehaugen som ligger å venter på meg :sjenert:

Dag 60 i dag faktisk....jaja :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viss du er like Vingle-Petter som meg, er du prøvar igjen før du har bestemt deg for kva du vil gjera med boka. Eg har fremdeles prøvardagbok sjølv, og det er faktisk ca. 8 månader sidan eg faktisk var prøvar (og ikkje gravid eller prøvepause). Og fleire skal det bli, utan at eg rikkar meg herifrå. :ler: Det er jo så koselig her inne. Og det er jo ikkje slik at de lar vera å prøva heller. ;)

:rope: Opprop

Eg vil at Lucky? skal behalda boka si!

*dreia

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 60 ja! Uff, been there done that... Tanta kan ikke være langt unna nå da.

Dreia er jo søt som holder opprop for deg :fnise: Jeg er veldig enig at det er koselig å lese inni her, så jeg henger meg på oppropet ;) Beholder du dagboka di, så skal hvertfall jeg også beholde mi. Deal?

Ha en fin kveld, Lucky!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dreia

*pusilus

Selv er vi vel egentlig på pause til mars :sjenert: Men boken min den kommer til å være der den er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Viss du er like Vingle-Petter som meg, er du prøvar igjen før du har bestemt deg for kva du vil gjera med boka. Eg har fremdeles prøvardagbok sjølv, og det er faktisk ca. 8 månader sidan eg faktisk var prøvar (og ikkje gravid eller prøvepause). Og fleire skal det bli, utan at eg rikkar meg herifrå. :ler: Det er jo så koselig her inne. Og det er jo ikkje slik at de lar vera å prøva heller. ;)

*dreia

:fnise: godt at det er fler vinglepettere her ute :) Trives veldig godt her inne da, men føler liksom det er lite som minner om prøving her om dagen....men som sagt kommer det til å bli det og kanskje før man aner også :sjenert: *lov å håpe i allefall*

Takk for opprop søta :klemmer:

Dag 60 ja! Uff, been there done that... Tanta kan ikke være langt unna nå da.

Dreia er jo søt som holder opprop for deg :fnise: Jeg er veldig enig at det er koselig å lese inni her, så jeg henger meg på oppropet ;) Beholder du dagboka di, så skal hvertfall jeg også beholde mi. Deal?

Ha en fin kveld, Lucky!

Deal ;) Får prøve meg litt til i allefall :) Deilig å ha et sted å skrive ned litt da og ikke minst kunne følge med på så mange flotte jenter ;)

Håper virkelig ikke tanta er langt unna nå nei....har jo hatt lengre sykluser enn dette, men fryktelig kjedelig å gå slik å vente... Ikke det at jeg venter så veldig da, men liker ikke at kroppen min er slik på bærtur :sukk:

Selv er vi vel egentlig på pause til mars :sjenert: Men boken min den kommer til å være der den er ;)

Godt at det er fler som er her selvom de ikke prøvere for fullt akkurat nå :) Hadde jo ikke tenkt å stikke så langt da, men tror jeg går for å holde liv i denne boken litt til da :)

Takk for motivasjon søte jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig at du skal holde liv i denne boka ;)

Ja veldig greit å ha et sted å skrive ned litt tanker selvom det til tider ikke skjer veldig mye spennende i denne heimen...

Da er jeg hjemme fra jobb :) Var å prøvde linser etter jobben og det gikk veldig bra! Brukte vel ett kvarter på introduksjon, ta av og på et par ganger og så var jeg ferdig :) Damen var veldig imponert over hvor lett det gikk, og ikke minst er jeg imponert over hvor lett det egentlig var :) Så nå har jeg fått meg linser også! Deilig :)

Ingen store planer i kveld, bare en venninne som kommer innom for å hente noen hun la igjen her forrige helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...