Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Høres ut som du har hatt en flott helg! :) Gratulerer med tre poeng i går! :tommelsmil: Jeg sitter og ser mitt lag spille nå, og det ser ikke akkurat lovende ut. :sukk:

:troest:

Var det ikk nå lagene deres skulle spille mot hverandre da :klø: Tror jeg surrer fælt nå :sjenert: PM ønskes om hvilke lag det var :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det ikk nå lagene deres skulle spille mot hverandre da :klø: Tror jeg surrer fælt nå :sjenert: PM ønskes om hvilke lag det var :pls:

Lagene våres skal møtes neste helg, men jeg skrev om 14 dager for 14 dager siden, så det er ikke du som surrer. Jeg glemte at det var opphold forrige helg pga landskamp. Men neste helg, DA braker det løs med lagene våre. Og det skiller bare 2 poeng langt nede på tabellen, så det spilles om viktige poeng og for overlevelse i tippeligaen. Måtte det beste laget vinne og jeg håper selvfølgelig det blir mitt! :sjarmor::duskedame:

Men, sender deg en PM jeg, så er det ikke tvil om hvilke lag det er snakk om. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en flott helg! :) Gratulerer med tre poeng i går! :tommelsmil: Jeg sitter og ser mitt lag spille nå, og det ser ikke akkurat lovende ut. :sukk:

:troest:

__

Ha en fortsatt fin dag, den har jo nesten akkurat begynt for ditt vedkommende. :fnise:

:klemmer:

Takk for det :) Synes virkelig det var på tide at vi tok tre poeng nå altså ;)

Ble en kort dag for meg i går ja :fnise:

Ikke lett å følge med så lenge du får feil info da :fnise:

Lagene våres skal møtes neste helg, men jeg skrev om 14 dager for 14 dager siden, så det er ikke du som surrer. Jeg glemte at det var opphold forrige helg pga landskamp. Men neste helg, DA braker det løs med lagene våre. Og det skiller bare 2 poeng langt nede på tabellen, så det spilles om viktige poeng og for overlevelse i tippeligaen. Måtte det beste laget vinne og jeg håper selvfølgelig det blir mitt! :sjarmor::duskedame:

Men, sender deg en PM jeg, så er det ikke tvil om hvilke lag det er snakk om. ;)

Måtte det beste laget vinne ja :lur: Ligger jo ganske likt, så blir spennende å følge med til helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen:

Ikke lett å følge med så lenge du får feil info da :fnise:

:riste: Jeg fikk det liksom ikke til å stemme med det laget du skulle holde med jeg da :ler: Føler jeg har en viss peiling på hvilke landsdel du befinner deg i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:riste: Jeg fikk det liksom ikke til å stemme med det laget du skulle holde med jeg da :ler: Føler jeg har en viss peiling på hvilke landsdel du befinner deg i ;)

:fnise:

Da har jeg gjort min plikt å vært å stemt :) Så da får vi bare vente til opptellingen er ferdig å håpe på det beste ;)

Leter etter en bok som jeg vet ligger her hjemme, men kan ikke finne den :mur: Er en bok jeg skal bruke i forbindelse med jobben, så må finne den så jeg får begynt å lest i den... BOOOOk hvor er du??

Irriterende å ikke finne noe når man vet det er innenfor husets fire vegger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... det der med å finne ting er en typisk mor-ting... kanskje dette er en pekepinn på hvorfor vi ikke har blitt mødre enda? Vi må rett og slett øve på å finne ting?! Min mor finner i alle fall ting som ikke er der hver gang jeg har mistet noe...

Trivelig å kikke innom her igjen, skal prøve å bli flinkere til det i fremtiden... :sjenert: Føler at jeg gjentar meg selv her.... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 3 poeng. Eg måtte sjekka kva lag du og Happy Feet held med, og eg trur eg har funne det ut. :lur: Ingen fotballentusiasme overhodet her i huset. ;)

Fann du boka til slutt? Eg har også ting eg berre ikkje klarar å finna (kor syskrinet mitt har tatt vegen, is beyond me! :vetikke:), og me har mykje mindre boareal enn de har. ;)

Natta-:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... det der med å finne ting er en typisk mor-ting... kanskje dette er en pekepinn på hvorfor vi ikke har blitt mødre enda? Vi må rett og slett øve på å finne ting?! Min mor finner i alle fall ting som ikke er der hver gang jeg har mistet noe...

Trivelig å kikke innom her igjen, skal prøve å bli flinkere til det i fremtiden... :sjenert: Føler at jeg gjentar meg selv her.... :rodme:

:fnise: Ja kanskje det er derfor vi ikke har klart å blitt mødre ennå ja! Vi må rett og slett øve oss på å finne ting og holde orden på ting først :fnise:

Koselig at du titter innom :klemmer:

Gratulerer med 3 poeng. Eg måtte sjekka kva lag du og Happy Feet held med, og eg trur eg har funne det ut. :lur: Ingen fotballentusiasme overhodet her i huset. ;)

Fann du boka til slutt? Eg har også ting eg berre ikkje klarar å finna (kor syskrinet mitt har tatt vegen, is beyond me! :vetikke:), og me har mykje mindre boareal enn de har. ;)

Natta-:hug:

Takk for det :) Trenger virkelig poeng for å klare oss videre til neste sesong nå ja :sukk: Funnet ut hvilket lag vi heier på ja :lur: Heie litt for oss begge til helgen du da ;)

Ikke funnet boka nei....begynner nesten å tvile på om den er her hjemme i det hele tatt for føler jeg har lett overalt :sukk:

Hater når jeg ikke finner ting altså....

I dag er den store møtedagen på jobben....først 2,5 time på morgenen og så en time eller to seinere på dagen.... jaja...bare å brette opp armene ;)

CD 39 i dag :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står bilen vår på verksted igjen, med ei girkasse som ikke vil gå fremover.

Iss kunne jo ha rygget på jobben i dag da, men dette var dråpen.

Sett på ny bil jeg da, sølvfarget og lik din. :sjenert:

Jeg får vel diskutere litt med hu mor, når hun kommer hjem.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står bilen vår på verksted igjen, med ei girkasse som ikke vil gå fremover.

Iss kunne jo ha rygget på jobben i dag da, men dette var dråpen.

Sett på ny bil jeg da, sølvfarget og lik din. :sjenert:

Jeg får vel diskutere litt med hu mor, når hun kommer hjem.

:sukk:

Så kjedelig at det er så mye tull med bilen deres da :sukk:

Du får få ho mor med på å kjøpe den som er lik min ja, veldig fornøyd jeg i allefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtene gikk bra i dag, deilig å være ferdig med de :) Føler liksom ikke jeg får gjort noe annet de dagene da... men men får ta igjen litt i morgen ;)

Et stooort dilemma her nå....sove eller gå meg en laaang tur :fnise:

:scorpis: kom deg ut :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucky!

Jeg hadde akkurat samme dilemma her :fnise: Her ble det tur og så sofa etterpå, og legge meg tidlig er planen.

Hm... Jeg er også nyskjerrig på hvilke lag dere heier på. PM? :sjenert:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lucky!

Jeg hadde akkurat samme dilemma her :fnise: Her ble det tur og så sofa etterpå, og legge meg tidlig er planen.

Det finnes vel ikke så mange alternativer til lag lucky kan heie på. Det går tross alt bare en tippekamp lørdager, så det må jo være en av to :)

Hvis du er tilbake fra tur, Lucky, kan vi jo skravle i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp og ut på tur ;) Da blir du så fornøyd etterpå :Nikke:

I did it ;) Deilig å komme seg ut en lang tur og jeg er veldig fornøyd med meg selv nå :stolt:

Hei Lucky!

Ble slik for meg også :) Gikk en times tur og så cæsar og sofa etter det ;)

Sender deg en pm jeg vet du ;)

Ha en fin kveld du også :klemmer:

Det finnes vel ikke så mange alternativer til lag lucky kan heie på. Det går tross alt bare en tippekamp lørdager, så det må jo være en av to :)

Hvis du er tilbake fra tur, Lucky, kan vi jo skravle i kveld :)

Ja er kanskje bare en kamp på lørdag...er ikke så oppdatert jeg da ;)

Ringer deg snart jeg snuppa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg måtte sjekka kva lag du og Happy Feet held med, og eg trur eg har funne det ut. :lur:

:tommelsmil:

:fnise: Håper Lucky? fikk tilfredstilt nysgjerrigheten din.

Blir moro på søndag. Jeg har bestilt billetter til kampen i dag. Måtte det beste laget vinne. :lur:

Flink du har vært som kom deg ut på tur, Lucky?. Skjønner godt at du er fornøyd med deg selv, da. Burde kommet meg ut på tur jeg og, men jeg har ikke orket... Blir sofaen istedet. Jeg har jo vondt i hodet, så jeg trøster meg med at jeg har en god grunn for å kose meg på sofaen. :nigo: Alltid godt med gode unnskyldninger. :fnise:

Kos deg resten av kvelden! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink du er som kom deg ut på tur! :klappe:

Eg var litt Ole Brumm i dag (som vanlig :fnise:) - først middagskvil, deretter trening (sikkert med augene klistra bra saman i starten :ler:). :tommelsmil: Kjenner eg må finna senga snart... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil:

:fnise: Håper Lucky? fikk tilfredstilt nysgjerrigheten din.

Blir moro på søndag. Jeg har bestilt billetter til kampen i dag. Måtte det beste laget vinne. :lur:

Flink du har vært som kom deg ut på tur, Lucky?. Skjønner godt at du er fornøyd med deg selv, da. Burde kommet meg ut på tur jeg og, men jeg har ikke orket... Blir sofaen istedet. Jeg har jo vondt i hodet, så jeg trøster meg med at jeg har en god grunn for å kose meg på sofaen. :nigo: Alltid godt med gode unnskyldninger. :fnise:

Kos deg resten av kvelden! :klemmer:

Ja måtte beste laget vinne ;)

Skjønner godt at du ikke orker å gå tur når du har vondt i hodet ja :( Håper det er bedre i dag! Alltid godt med unnskyldninger for å slippe å trimme :fnise: Veldig god på de jeg også :sjenert:

Flink du er som kom deg ut på tur! :klappe:

Eg var litt Ole Brumm i dag (som vanlig :fnise:) - først middagskvil, deretter trening (sikkert med augene klistra bra saman i starten :ler:). :tommelsmil: Kjenner eg må finna senga snart... :Gjesp:

Du er jo mye flinkere enn meg da! Skulle vært sååå mye flinkere til å trimme altså, men det var det å gjøre det da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden går så altfor fort... Pappa er her for å ta opp båten sin, så vi har spist middag sammen her i dag da :) Koselig!

Så var det tur til dyrlegen med katta kl 17 og kom ikke inn før 17.30 tror jeg... kjedelig å sitte å vente. Men men...bare en vanlig kontroll så var jo fort ferdig når vi først kom inn da ;)

Sambo reiser på smøretur fra i morgen og frem til lørdag kveld, så må se å få pakket litt klær til han før jeg legger meg...

Vært full fart på jobben i dag også, så blir nok litt avslapning på sofaen før jeg setter i gang noe mer denne kvelden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill du er som pakker klær til samboeren din! Så snill er ikke jeg, har får pakke sjæl hvis han skal noe... :sjenert::fnise:

Kjenner til den med at kvelden går fort ja. Men akkurat disse dagene her har jeg vært så trøtt at jeg nesten ønsker at kvelden skal gå enda fortere så jeg kan få lagt meg. :fnise:

Ha en god kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...