honning Skrevet 19. august 2009 #1661 Del Skrevet 19. august 2009 Avslapping og gåtur med en venninne hørtes veldig koselig ut Sendte deg akkurat en PM, dersom jeg fikk det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 21. august 2009 #1662 Del Skrevet 21. august 2009 Blogg? Innom med ein helge- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. august 2009 Forfatter #1663 Del Skrevet 21. august 2009 Avslapping og gåtur med en venninne hørtes veldig koselig ut Sendte deg akkurat en PM, dersom jeg fikk det til Veldig koselig med gåtur ja Deilig er det også Takk for fin PM Blogg? Innom med ein helge- Velkommen inn God helg til deg også Da var det helg igjen Deilig! Hentet klumpen etter jobb i dag, så vi har kost oss masse i kveld Nå sover han, så håper han sover leeenge i morgen Sambo er på fotballkamp i kveld, så jeg er hjemme alene Deilig det også I morgen skal jeg ha klumpen til kvelden og så skal vi i 30 års lag til en kompis Helgen kommer til å gå altfor fort kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 21. august 2009 #1664 Del Skrevet 21. august 2009 Ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. august 2009 Forfatter #1665 Del Skrevet 21. august 2009 Ha en super helg! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 21. august 2009 #1666 Del Skrevet 21. august 2009 Så artig med ei helg med klumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. august 2009 #1667 Del Skrevet 21. august 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 21. august 2009 #1668 Del Skrevet 21. august 2009 Takk for God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. august 2009 Forfatter #1669 Del Skrevet 22. august 2009 Så artig med ei helg med klumpen. Ja det er koselig å ha han, men slitsomt også da... men vi koser oss God helg! Takk og god helg til deg også Takk for God helg God helg til deg også Klumpen våknet først kl 6, noe jeg synes er altfor tidlig å stå opp Så da gikk jeg inn å la meg i senga sammen med han og så sov vi til åtte Deilig Nå spiser vi frokost og så skal vi møte iss og skjønningen Blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 22. august 2009 #1670 Del Skrevet 22. august 2009 Kl 6 er alt for tidlig å stå opp på en lørdag ja, så godt dere fikk sovet et par timer til. Ha en fin dag sammen med klumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 22. august 2009 #1671 Del Skrevet 22. august 2009 Ha en super lørdag sammen med klumpen, iss og skjønningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. august 2009 Forfatter #1672 Del Skrevet 22. august 2009 Kl 6 er alt for tidlig å stå opp på en lørdag ja, så godt dere fikk sovet et par timer til. Ha en fin dag sammen med klumpen. Ja det synes jeg også I tillegg våknet han halv to i natt, men sovnet igjen rimelig kjapt da, men jeg var jo våken en liten stund etter det... så veldig deilig å ikke stå opp kl 6 da ja Hatt en fin dag med klumpen Ha en super lørdag sammen med klumpen, iss og skjønningen! Takk for det Vi har kost oss masse Hatt en fin dag sammen med klumpen, iss og skjønningen i dag Var en tur i gamlebyen å matet endene og tittet på frimarkedet Og så var det lunsj hos bakeren der Nå er klumpen levert og jeg sitter å slapper av litt før vi skal i bursdag. Begynner egentlig kl 19, men sambo må jobbe litt ekstra, så da kommer vi litt seinere. Deilig å få slappet av litt før vi drar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 22. august 2009 #1673 Del Skrevet 22. august 2009 Det høyrtest ut som ein flott dag. Kos deg i bursdag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpet Skrevet 22. august 2009 #1674 Del Skrevet 22. august 2009 Lenge siden jeg har vært her nå men så inne på prøverforumet at dere tenker å gå i gang med prøverør. Så da ville jeg bare inn og ønske dere lykke til! Måtte det klaffe fort for dere! Ser du har hatt en sa også, så trist Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. august 2009 #1675 Del Skrevet 22. august 2009 Ser ut som at du har hatt ei fin helg så langt. Håper dere koser dere i bursdagsfeiring, og ha ei fortsatt bra helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. august 2009 #1676 Del Skrevet 23. august 2009 God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. august 2009 Forfatter #1677 Del Skrevet 23. august 2009 Det høyrtest ut som ein flott dag. Kos deg i bursdag, vennen! Hadde en super dag både på dagen og i bursdag ja Lenge siden jeg har vært her nå men så inne på prøverforumet at dere tenker å gå i gang med prøverør. Så da ville jeg bare inn og ønske dere lykke til! Måtte det klaffe fort for dere! Ser du har hatt en sa også, så trist Stor klem Så koselig å "se" deg igjen Gratulerer så mye med den lille Tenker du koser deg masse nå :rødme: Ser ut til at det blir prøverør på oss ja, så da får vi håpe at det er det som skal til for at vi blir en familie etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. august 2009 Forfatter #1678 Del Skrevet 23. august 2009 Ser ut som at du har hatt ei fin helg så langt. Håper dere koser dere i bursdagsfeiring, og ha ei fortsatt bra helg Takk for det Hatt en fin helg, litt sliten i dag bare God søndag Takk Hadde det veldig koselig i bursdag i går Var overraskelsesfest og han ble veldig overrasket Var hjemme i fire tiden i natt så akkurat våknet nå...formen kjennes grei, men litt redusert er man jo alltid I dag tror jeg jeg må begynne prosjekt rent hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. august 2009 #1679 Del Skrevet 23. august 2009 Kjekt med overraskelses fest, i alle fall når hovedpersonen blir overrasket Her blir det ikke prosjekt rent hus i dag, det får vente til i morgen. Nå skal vi kose oss med litt sløving og TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. august 2009 Forfatter #1680 Del Skrevet 23. august 2009 Kjekt med overraskelses fest, i alle fall når hovedpersonen blir overrasket Her blir det ikke prosjekt rent hus i dag, det får vente til i morgen. Nå skal vi kose oss med litt sløving og TV. Ja veldig moro når man klarer å overraske Er så sliten når jeg kommer hjem fra jobben om dagen jeg, så jeg bare MÅ gjøre litt i dag Men blir nok en del sofakos med film og sløving også tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå