Gossip girl Skrevet 17. august 2009 #1641 Del Skrevet 17. august 2009 Ha en fin dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. august 2009 Forfatter #1642 Del Skrevet 17. august 2009 Ha en fin dag på jobb Takk for det Har skrevet litt om turen i bloggen min i stedet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. august 2009 #1643 Del Skrevet 17. august 2009 Håper den store koppen med kaffe hjalp på i dag Godt å høre du har kosa deg masse på tur. Gjør alltid godt å komme seg bort litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 17. august 2009 #1644 Del Skrevet 17. august 2009 Kjekt å høre du har hatt en fin tur! Ha en fortsatt super mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. august 2009 #1645 Del Skrevet 17. august 2009 Er det mulig å få tilgang til bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. august 2009 #1646 Del Skrevet 17. august 2009 Velkommen hjem fra tur! Håper du har hatt det supert og storkost deg. Bloggen... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 17. august 2009 #1647 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg å? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. august 2009 #1648 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg vil også gjerne se bloggen om jeg kan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. august 2009 Forfatter #1649 Del Skrevet 18. august 2009 Håper den store koppen med kaffe hjalp på i dag Godt å høre du har kosa deg masse på tur. Gjør alltid godt å komme seg bort litt! Den hjalp veldig Veldig deilig å komme seg bort ja! Med den gjengen jeg dro sammen med er det umulig å ikke kose seg Kjekt å høre du har hatt en fin tur! Ha en fortsatt super mandag! Takk for det Er det mulig å få tilgang til bloggen? Klart det Velkommen hjem fra tur! Håper du har hatt det supert og storkost deg. Bloggen... ? Takk for det Har hatt det helt supert! Klart du skal få tilgang Jeg å? Klart det Jeg vil også gjerne se bloggen om jeg kan? Klart du kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. august 2009 Forfatter #1650 Del Skrevet 18. august 2009 Ble ikke helt den avslappende dagen jeg hadde regnet med i går...hadde glemt at jeg skulle innom tanta til sambo å mate kattene hennes etter jobb, så jeg måtte kjøre ut igjen etter middag for å gjøre det Så kom sambo hjem med ny tv og tv bord, så resten av kvelden gikk med til å skru opp tv bordet og installere tv....gikk å la meg kl ni og sovnet før jeg traff puta Trøtt i dag også så sovnet hos stikkedama etter jobben. Merket ikke engang at hun kom inn å tok ut alle nålene... Ja ja....har nok litt søvn å ta igjen etter turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. august 2009 #1651 Del Skrevet 18. august 2009 å? har du blogg......? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. august 2009 Forfatter #1652 Del Skrevet 18. august 2009 å? har du blogg......? Ganske ny ja, så velkommen inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 19. august 2009 #1653 Del Skrevet 19. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 19. august 2009 #1654 Del Skrevet 19. august 2009 Kommer forsatt ikke inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. august 2009 Forfatter #1655 Del Skrevet 19. august 2009 Kommer forsatt ikke inn Nå da?? Da var jeg hjemme igjen Etter jobben kjørte jeg en tur til bror og familien hans. Tanteungene hadde bursdag i helgen, så måtte opp med gave til de da Koselig å se de altså, bortsett fra at hun yngste var overtrøtt og kjempegrinete en stund...men det kom seg etter at hun fikk slappet av litt da og fikk gave og snop av tante Bør vel egentlig få ryddet litt og vasket litt klær i kveld jeg....sliten etter turen ennå jeg kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 19. august 2009 #1656 Del Skrevet 19. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 19. august 2009 #1657 Del Skrevet 19. august 2009 Nå da?? Da var jeg hjemme igjen Etter jobben kjørte jeg en tur til bror og familien hans. Tanteungene hadde bursdag i helgen, så måtte opp med gave til de da Koselig å se de altså, bortsett fra at hun yngste var overtrøtt og kjempegrinete en stund...men det kom seg etter at hun fikk slappet av litt da og fikk gave og snop av tante Bør vel egentlig få ryddet litt og vasket litt klær i kveld jeg....sliten etter turen ennå jeg kjenner jeg Det er koselig å treffe på tantebarn ja, og gaver og snop er alltid en slager Nå har jeg oppdatert meg i bloggen din også. Virker som du har hatt en flott tur! Er lov å være trøtt og sliten da Håper du får en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. august 2009 Forfatter #1658 Del Skrevet 19. august 2009 Det er koselig å treffe på tantebarn ja, og gaver og snop er alltid en slager Nå har jeg oppdatert meg i bloggen din også. Virker som du har hatt en flott tur! Er lov å være trøtt og sliten da Håper du får en fin kveld! Ja alltid koselig å være sammen med de Turen var kjempebra ja, så trenger noen dager å hente seg inn på kjenner jeg Ha en fin kveld du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 19. august 2009 #1659 Del Skrevet 19. august 2009 Takk for tilgang til bloggen, nå skal jeg inn og titte litt. Jeg er også helt gåen i dag. Trøtt og sliten. Rives mellom å gjøre litt her (som er meget nødvendig, blir snart spist av hybelkaniner) og avslapping med nytt Elle og en kopp te på sofaen. Kjennes ut som det er sofaen som vinner en ganske overlegen seier. Ha en fin kveld, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. august 2009 Forfatter #1660 Del Skrevet 19. august 2009 Takk for tilgang til bloggen, nå skal jeg inn og titte litt. Jeg er også helt gåen i dag. Trøtt og sliten. Rives mellom å gjøre litt her (som er meget nødvendig, blir snart spist av hybelkaniner) og avslapping med nytt Elle og en kopp te på sofaen. Kjennes ut som det er sofaen som vinner en ganske overlegen seier. Ha en fin kveld, vennen. Ikke så mye spennende i bloggen ennå, men tenker bruke den litt mer etterhvert da Ikke alt jeg legger ut her i boka fremover tenkte jeg... Nytt elle og kopp te hørtes mye bedre ut enn å gjøre noe i huset ja Jeg har slappet av litt og så gått god times tur med en venninne Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå