Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke rettferdig at det skal være så vanskelig - dumme tanta!!! Kommer dere til å prøve flere runder med pergo mens dere venter på prøverør eller? Siden det har funket tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forbasket !!! Jeg som sendte over :sol: til deg og alt !!! :sur:

:troest: Uff, Lucky ... Vet ikke hva jeg skal si :sjenert:

Jeg hadde så absolutt gått for lap først om det er mulig.. Bare se på vår historie ...

Masse :klemmer: til deg .. :kose:

Ja det skulle jo bli sol og hell denne gangen :( Men jeg er veldig glad for at det ble SOL i allefall ;) Det er virkelig fortjent!!

Det skader jo ingenting å ta lap da, så får høre med gyn min når jeg får time hos henne :)

:klemmer:

Nei, det er ikke rettferdig at det skal være så vanskelig - dumme tanta!!! Kommer dere til å prøve flere runder med pergo mens dere venter på prøverør eller? Siden det har funket tidligere?

Nei verden er ikke rettferdig...sånn er det bare :( Tror vel egentlig ikke det blir mer pergo på meg. Har hatt til sammen seks runder med det (klaff på andre runde som endte i ma og så fire kurer etter det) De anbefaler vel ikke å ta så mange....mener å ha hørt 3 egentlig...så vi får se hva som skjer :)

Nå er det nattan.....opp tidlig i morgen og så jobb... Vil ha mer ferie altså!! Men gleder meg til å treffe kollegaer og barn igjen også da ;)

Etter jobb er det stikkedama... min stikkedama har ferie da, så skal til hun andre som jobber der. Koselig hun også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så leit at den dumme tanta kom til deg denne gangen også, Lucky?. Jeg må si jeg er skikkelig lei meg på dine vegne. :tristbla:

Tenker på deg, vennen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så leit at den dumme tanta kom til deg denne gangen også, Lucky?. Jeg må si jeg er skikkelig lei meg på dine vegne. :tristbla:

Tenker på deg, vennen! :klemmer:

Ja hun var ikke akkurat velkommen denne gangen heller :( Men men...en gang må det jo gå for meg også...

Takk for at du tenker på meg vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg jeg også. Ikke så mye annet å si, lite som trøster nå kan jeg tenke meg.

Takk vennen :klemmer:

Synes dette er skikkelig kjipt ja :( Har jo mest sannsynlig ikke el av meg selv, så da er det bare å vente og vente....igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil bare legge til ang. lap at det kan bli arrdannelser etter det lille inngrepet også. Det er klart, om en har store arrdannelser så vil det uten tvil lønne seg å gjøre et inngrep, men er en helt frisk, så kan det skje forandringer til det negative i verste fall.

Bare for å belyse de ulike sidene litt, men den prosenten som evt. får problemer etter inngrepet er nok minimalistisk!

Håper det blir en fin dag på jobb i morgen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare legge til ang. lap at det kan bli arrdannelser etter det lille inngrepet også. Det er klart, om en har store arrdannelser så vil det uten tvil lønne seg å gjøre et inngrep, men er en helt frisk, så kan det skje forandringer til det negative i verste fall.

Bare for å belyse de ulike sidene litt, men den prosenten som evt. får problemer etter inngrepet er nok minimalistisk!

Håper det blir en fin dag på jobb i morgen :kose:

Det visste jeg ikke, trodde ikke det var noe særlig risk jeg, men kjekt å vite ;) Får høre med gyn hva hun tenker....

Blir nok en bra dag på jobb i dag :klemmer:

:kaffekopp: God morgen! Trøtt i dag altså...

Men men...bare å brette opp armene å komme seg på jobb vel ;)

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin dag på jobb! Jeg begynner sent i dag, blir rart å komme tilbake!

Synd det ikke klaffet denne mnd, vennen! Men jeg velger å tro at du er inni riktig spor nå, og at du kanskje kan få en normal syklus denne gang nå? Pergoen skal vel virke i to mnd, skal den ikke?

Og nå er jo alt annet ute av kroppen, så det ser jo lysere ut enn for to mnd siden!!??

Glad i deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem: og håper at dagen i dag er bedre!

Det er nok greit å høre med gynekologen din for å høre om lap er anbefalt før ivf uansett ja. Jeg fikk bare beskjed om at det var neste steg i prosessen på utredninga mi, og om egglederne er tette så er det hvertfall bare å kjøre på med ivf. Men det er jo godt mulig ting blir gjort forskjellig ulike steder.

Bare noen timer igjen på jobb nå........... :sjenert:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så utrolig kjedelig med tantebesøk! :sur:

Ja synes virkelig hun kunne holdt seg langt borte nå :kjefte:

Håper du får en fin dag på jobb! Jeg begynner sent i dag, blir rart å komme tilbake!

Synd det ikke klaffet denne mnd, vennen! Men jeg velger å tro at du er inni riktig spor nå, og at du kanskje kan få en normal syklus denne gang nå? Pergoen skal vel virke i to mnd, skal den ikke?

Og nå er jo alt annet ute av kroppen, så det ser jo lysere ut enn for to mnd siden!!??

Glad i deg!

Får håpe du har rett vennen :) Pergoen skal egentlig virke i to mnd ja, men den gjorde jo ikke det sist, så har da mine tvil...men men håper i det lengste da ;)

Glad i deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem: og håper at dagen i dag er bedre!

Det er nok greit å høre med gynekologen din for å høre om lap er anbefalt før ivf uansett ja. Jeg fikk bare beskjed om at det var neste steg i prosessen på utredninga mi, og om egglederne er tette så er det hvertfall bare å kjøre på med ivf. Men det er jo godt mulig ting blir gjort forskjellig ulike steder.

Bare noen timer igjen på jobb nå........... :sjenert:

:)

Takk :klemmer: Dagen i dag har vært fin den :)

Virker som om det er en del ulik praksis rundt om kring, så blir spennende å høre hva gyn sier :)

Arbeidsdagen er alltid deilig når det nærmer seg slutten :fnise:

Da var første arbeidsdag unnagjort :) Gikk egentlig over all forventning! Litt tøft å stå opp på morgenen bare, men ellers en grei dag :)

Etter jobb var jeg hos stikkedama. Min har ferie denne uken, så var hos henne andre som jobber der. Veldig koselig dame det også og hun skrøt veldig av pulsen min, så får håpe det er noe i det hun sier :)

I kveld har mamma og pappa vært her på kaffe og vafler og så kom farmora og tanta til sambo en tur, så kvelden har rast i vei...

I morgen må jeg bruke kvelden til å pakke, drar rett etter jobb på onsdag :) Det skal bli deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde "alle" offentlige sykehus krevde lap før ivf, men der tok jeg altså feil. Selv tok jeg lap og hysteroskopi samtidig, men jeg fikk jo en kraftig betennelse i etterkant. Havnet akutt på sykehuset, men var frisk etter 1-2 uker etterpå :)

Nå har jeg et litt større arr på navelen, men det gjør ingenting. Ellers har ikke jeg hørt noe om andre arr, men strix vet mer enn meg på de tingene :)

Ellers så synes ikke jeg ivf er så ille, jeg hadde ingen plager med sprøytene, har ikke kjent noe ved innsetting. Hadde en del smerter ved uttak, men det har litt med at jeg ble så innmari overstimulert, men ved bedøvelse så kjenner de aller fleste minimalt. Jeg har ikke noe særlig negativt å si hvertfall, sånn totalt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...