Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Gjest Fisk73
Kan vel ikke ha bare ett bryllup neste sommer?? Sleng dere på :fnise:

Neste år?!?! :dåne:

Jeg var sikker på at det var i ÅR jeg.... :sjenert: Var litt imponert over hvor kjapt det skulle skje.... :)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at kirka var ledig den dagen dere ville. :hoppe:

Og hurra for bare 3 dager til ferie! Jeg har ferie denne uka her, og det er sååå deilig! :nigo:

:klemmer:

Veldig glad for at kirken var ledig ja :) Kunne nok ikke ringt så mye seinere for det skal allerede være ett bryllup til i den kirken den dagen :)

Høres deilig ut med ferie nå ja, i morgen på denne tiden har jeg det også!

:duskedame: for ledig kirke! Håper alt går på skinner i resten av planleggingen også - både for meg og deg! :klem:

Ja mye som skal planlegges fremover, så godt vi har et år på oss :fnise: Tenker du å lage bryllupsdagbok eller?

Neste år?!?! :dåne:

Jeg var sikker på at det var i ÅR jeg.... :sjenert: Var litt imponert over hvor kjapt det skulle skje.... :)

:ler:

:fnise: Nei får nok vente ett år til...hadde nok blitt litt knapt med tid å planlagt alt på en mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: 1 dag igjen til ferie!! :bolledeig:

Tordnet og lynet her i går og rasultatet av det ble at nettverkskortet på pcen røyk :( Men service mannen kom hjem hit i går kveld og fikk fikset et nytt nettverkskort, så nå er alt i orden igjen ;)

Bare en dag igjen til ferie!! Det skal bli deilig :)

Tatt min siste pille med provera i dag, så nå er det bare å vente på at tanta skal dukke opp :) Håper hun kommer veldig snart! Skal til stikkedamen etter jobben i morgen, så håper hun kan hjelpe til med å lokke frem tanten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for snart ferie!

Ja det skal bli såååå deilig! Har ikke hatt ferie siden i fjor sommer, så disse fire ukene skal virkelig nyyyytes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart ferie :strix: Så lite ferie selv at jeg må glede meg på andres vegne :fnise:

:fnise:

:Gjesp: trøtt i dag...sovet nesten to timer etter jobb nå og er helt skutt... Hadde det ikke regnet hadde jeg nok hatt godt av å gå ut en tur, men vet ikke om jeg gidder det når det regner rett og slett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en herlig start på ferien! :skya:

Håper du får godvær, deilig avslapping, nye opplevelser og masse, masse mere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Lenge siden jeg har lagt igjen spor her inne nå. Og hva ser jeg!!! :hoppe::roser: gratulerer så masse med satt bryllupsdato!!! :klem: Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Snart ferie på oss!!! Da skal vi treffes masse og kose oss!!!

Ja nå er det ferie!!v Deilig :)

Så bra med ferie i sikte :skya:

Ja det er helt fantastisk og virkelig velfortjent :fnise:

Så deilig med ferie !!! :strix:

Håper du får en kjempefin sommer !!! :klem:

Ja det skal bli deilig med noen uker nå :) Håper sommeren blir fruktbar for både deg og meg :lur:

Ikke mange timer igjen nå :strix:

Ha en flott ferie når den begynner :klem:

Takk for det :) Skal bli godt med ferie nå kjenner jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ha en herlig start på ferien! :skya:

Håper du får godvær, deilig avslapping, nye opplevelser og masse, masse mere!

Takk for det :) Blir skikkelig deilig med ferie nå altså ;)

Snart ferie :hoppe:

Helt fantastisk :bolledeig:

:vinke: Lenge siden jeg har lagt igjen spor her inne nå. Og hva ser jeg!!! :hoppe::roser: gratulerer så masse med satt bryllupsdato!!! :klem:

Takk for det :klemmer: Ja her går det unna ;) Blir moro med bryllupsplanlegging fremover nå ja :)

gooood ferie :hoppe:

Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme nettet mitt virker ikke igjen :( Kommer fra telenor på tirsdag å skal sjekke linjen, så håper de finner ut av det da :)

Nå har jeg tatt med meg pcen hjem til iss og sitter her å oppdaterer meg. Sambo har utdrikningslag for en kompis hjemme hos oss, så da rømte jeg huset :fnise:

Og ikke minst!

:bolledeig: Ferie og tantebesøk :bolledeig:

Var hos stikkedama etter jobben i går og begynte å blø litt i går kveld og masse i dag! Da blir det pergostart igjen på tirsdag :) Denne gangen må det da gå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp: for både ferie og tantebesøk. Da satser vi på at det går veien nå :jepp:

Ja det hadde vært helt fantastisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...