Lucky? Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #861 Del Skrevet 22. mai 2009 Åh, så fint at syklusen din ser ut til å være normal selv uten pergo. Hurra for EL! Jammen bra du tok en test da! Da får vi satse på at gårdagens gir gode resultater. Håper du får en fin dag. Høres ut som om du ikke kommer til å kjede deg akkurat, med både stikking og bruning på gang. Ja det er helt supert! Veldig glad jeg tok en test i går ja, hadde jo ikke regnet med el før lørdag eller søndag Dagen har gått i ett ja, deilig at den snart er over Fin og brun og punktert nå da?! Skal ut og brune meg litt i sola, tror jeg... Ha det moro i kveld da - det skal vi! Nå er jeg brun og punktert ja Her har det ikke vært noe sol i dag, bare regn Skal ha det moro i kveld ja, dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #862 Del Skrevet 22. mai 2009 Du ligger vel med nåler nå du da Dette må jo bare gå Åsså EL på CD 13 da *litt misunnelig* Ja lå nok med nåler når du skrev ja Deilig Ja el på dag 13 er jo helt fantastisk! Aldri hatt det før jeg... Brun og punktert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #863 Del Skrevet 22. mai 2009 Vært en fin dag i dag, kosa meg masse med klumpen, blitt brun og blitt punktert Skikkelige el smerter nå i kveld og når jeg var på do blødde jeg litt :klø: hmm...kan det være eggløsningsblødning ?? Er det ikke et tegn på at man er ekstra fruktbar da? Håper virkelig det er det og ikke kroppen som tuller med meg nå altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. mai 2009 #864 Del Skrevet 22. mai 2009 Har lest det en plass at man er mer fruktbar da ja Nå er det bare å hive seg over gubben og la det stå til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #865 Del Skrevet 23. mai 2009 Nå skjønner jeg overhode ingenting....positiv el test i dag også, tok en gravi test og den var også positiv??? Hvordan er det mulig da? Hadde jo mensen som vanlig jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 23. mai 2009 #866 Del Skrevet 23. mai 2009 :klø: Men du får vel ikke positiv gravid-test hvis du ikke er gravid? Skulle bare innom og ønske deg en fin dag i bryllup, og så er det dette som møter meg? Herre gud, så spennende! Og merkelig... :klø: Ble helt satt ut jeg, kan jeg gratulere deg, eller... Mange tanker som farer gjennom hodet mitt, så jeg kan bare tenke meg hvordan det er i ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #867 Del Skrevet 23. mai 2009 :klø: Men du får vel ikke positiv gravid-test hvis du ikke er gravid? Skulle bare innom og ønske deg en fin dag i bryllup, og så er det dette som møter meg? Herre gud, så spennende! Og merkelig... :klø: Ble helt satt ut jeg, kan jeg gratulere deg, eller... Mange tanker som farer gjennom hodet mitt, så jeg kan bare tenke meg hvordan det er i ditt. Ja jeg skjønner i allefall ingenting...hvordan er det mulig liksom? Tok en gravi test lørdag 9.mai, den var negativ og så begynte jeg å blø på søndag...og en vanlig mens da. Ikke blødd noe etter det, men kan jo hende akupunkturdama trigget noen punkter i går som gjorde at jeg begynte å blø..ikke vet jeg. Snakk om å være forvirret Har ikke ømme pupper da, men har vært litt kvalm og trøtt i det siste...men dette er bare veldig rart Sitter her å venter på at jeg må tisse igjen, så skal jeg ta en cb digital. I sta tok jeg en billigtest stav og den ble positiv med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. mai 2009 #868 Del Skrevet 23. mai 2009 ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh spenningen er til å ta og føle på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. mai 2009 #869 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg måtte selvfølgelig ringe med en gang og forlange en ny test Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 23. mai 2009 #870 Del Skrevet 23. mai 2009 Åh, så spennende!!! :dåne: Også jeg som skal bort nå, så får ikke lest her mer før i ettermiddag. Tenker masse på deg, vennen. Har til og med snakket om deg ved frokostbordet. Kommer ikke til å tenke på annet i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. mai 2009 #871 Del Skrevet 23. mai 2009 *innom igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. mai 2009 #872 Del Skrevet 23. mai 2009 Nei nå må du vel snart tisse igjen *utålmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. mai 2009 #873 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Ojojojoj :dåne: Vet i alle fall om ei som kommer til å være ukonsentrert resten av arbeidsdagen Endret 23. mai 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 23. mai 2009 #874 Del Skrevet 23. mai 2009 Oi, her skjer det virkelig ting. Du er jo i så fall ikke den første med menslignende blødninger og graviditet. Har hørt om det før Tenk om du virkelig er gravid da, graviditetstest slår ikke ut på el i alle fall, men at el-test kan slå ut håper jeg.. Men nå får du drikke masse vann og gå og tisse igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #875 Del Skrevet 23. mai 2009 Aurelia, iss, Happy feat, pusilus og Tussi! Da har jeg tisset og tatt en test til, cb digital denne gangen for å være helt sikker....og der står det GRAVID!!! Skjønner fortsatt ingenting jeg da, men får snakke med legen min på mandag tenker jeg... Vet jo at det er mulig å ha menslignende blødning og være gravid, men hadde ikke streifet den tanken i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. mai 2009 #876 Del Skrevet 23. mai 2009 Tårene presser på her nå Lucky. Kos deg i bryllup i dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #877 Del Skrevet 23. mai 2009 Tårene presser på her nå Lucky. Kos deg i bryllup i dag vennen Skal prøve å kose meg så godt jeg kan i allefall Blør litt i dag også, så vet ikke om jeg tør å tro på dette ennå....tenker jeg tar meg fri på jobben på mandag å krever en time hos legen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. mai 2009 #878 Del Skrevet 23. mai 2009 Skal prøve å kose meg så godt jeg kan i allefall Blør litt i dag også, så vet ikke om jeg tør å tro på dette ennå....tenker jeg tar meg fri på jobben på mandag å krever en time hos legen min Skjønner egentlig at du er litt skeptisk enda Hadde nok jeg vært også Det er bare å troppe opp på legekontoret mandags morran når de åpner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #879 Del Skrevet 23. mai 2009 Skjønner egentlig at du er litt skeptisk enda Hadde nok jeg vært også Det er bare å troppe opp på legekontoret mandags morran når de åpner Tenkte jeg skulle gjøre det altså.....ikke snakk om å være hysterisk, vil bare vite I følge terminkalkulatoren til babyverden begynner hjertet å slå i morgen, så da må det jo være muligheter for å se noe evt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. mai 2009 #880 Del Skrevet 23. mai 2009 gratulerer med positiv test... tør liksom ikke juble helt siden du var så overrasket og sjokkert selv.. hehe;) men får hoppe litt opp og ned :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: Passer bra med en fest i kveld da.. men du får styre unna alkoholen... Today, truly you are lucky... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå