Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: for fin sveis. Så artig med bryllup til helga. :skya:

Snart langhelg! :nigo::hoppe:

Ja deilig med litt forandring ;) Blir stas med bryllup ja, håper det faller litt bryllupsstøv på sambo også :fnise:

Skal bli godt med langhelg nå ja :klemmer:

Da har jeg først gått tur med venninne, så jogget en tur alene og så trent her hjemme :) Deilig :)

Nå skal jeg hoppe i dusjen å få meg litt mat. Skal tidlig opp i morgen, så blir ikke seint før jeg finner senga i kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir stas med bryllup ja, håper det faller litt bryllupsstøv på sambo også :fnise:

:ler:

Eg trur ikkje bryllupsstøv fungerer på menn? :klø: Her var det meir eller mindre intens overtaling som gjorde susen. Men det gjekk til slutt, det også. Og nå angrar han visst ikkje. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Eg trur ikkje bryllupsstøv fungerer på menn? :klø: Her var det meir eller mindre intens overtaling som gjorde susen. Men det gjekk til slutt, det også. Og nå angrar han visst ikkje. ;)

:fnise: tror rett og slett det er slik det må bli her i heimen også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er helt fantastisk :rødme: Betaler 320 pr. time :)

Takk for fingerkryssing! Trenger virkelig det nå ;)

Var jo en snill tannlege du har da :fnise:

:klemmer:

Da er det jobb igjen. Blir en rolig dag for vi streiker fra kl 12 :) Må være på jobben da, men barna må hjem ;)

Spent på frisørtimen i dag jeg....har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre med håret :sjenert:

Ha en super dag!

Betaler 350 jeg :sjenert: på første fertilitetskonsultasjonen betalte jeg 650 :dåne:

Håper det fungerer som det skal *krysser fingrene*

Snill og snill :sjenert: Ei tann halvvegs ut, masse smerter, ikke fungerende på jobb i 4 dager.. Det tok en uke før jeg fikk time hos en annen tannlege, men litt cred skal han ha :jepp: Han ringte meg hver dag og spurte hvordan det gikk :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betaler 350 jeg :sjenert: på første fertilitetskonsultasjonen betalte jeg 650 :dåne:

Håper det fungerer som det skal *krysser fingrene*

Snill og snill :sjenert: Ei tann halvvegs ut, masse smerter, ikke fungerende på jobb i 4 dager.. Det tok en uke før jeg fikk time hos en annen tannlege, men litt cred skal han ha :jepp: Han ringte meg hver dag og spurte hvordan det gikk :tommelsmil:

Mener jeg betalte 500 for den første timen jeg og så 320 på resten :) Skulle jo bare mangle at tannlegen ordnet opp etter seg når tannen henger der da :fnise:

Håper virkelig akupunkturen fungerer som den skal. Har veldig tro på det, så da gjenstår det bare å se :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp::strix:

Rart hvor glad man kan bli på "ukjentes" vegne, men jeg synes dette er helt fantastisk! Smiler fra øre til øre nå, dette er såååå fortjent!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvor glad man kan bli på "ukjentes" vegne, men jeg synes dette er helt fantastisk! Smiler fra øre til øre nå, dette er såååå fortjent!!!

:jepp: Det er heilt fantastisk! Og så absolutt Sunny sin tur! :strix:

La oss håpa ho har starta eit stort ras av prøvarbøker over i gravidbøkene. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss håpa ho har starta eit stort ras av prøvarbøker over i gravidbøkene. :sjarmor:

Henger meg gjerne på det raset jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg gjerne på det raset jeg :fnise:

Håpar ikkje heile raset går før me er ferdige med utredninga. :sjenert: La det i så fall bli fleire etterras pga. utrygg grunn her i området. ;)

* :lete: etter raset*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpar ikkje heile raset går før me er ferdige med utredninga. :sjenert: La det i så fall bli fleire etterras pga. utrygg grunn her i området. ;)

* :lete: etter raset*

Skal sende et ras til deg dersom det klaffer for oss denne gangen, hvis ikke får vi vente på et ras til sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal sende et ras til deg dersom det klaffer for oss denne gangen, hvis ikke får vi vente på et ras til sammen ;)

God plan. Og særlig den første delen. :jepp: Sjølv om eg gjerne kunne tenkt meg å dela terminklubb med deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig herlig :strix: Kommer ikke til å få sove på mange timer, nå er jeg litt på :bolledeig: stadiet..

:goodbye: Melder meg på :gravid: raset jeg også :jepp:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God plan. Og særlig den første delen. :jepp: Sjølv om eg gjerne kunne tenkt meg å dela terminklubb med deg. ;)

Ja ingen dum plan nei, får håpe den går i boks snart :lur:

Det er utrolig herlig :strix: Kommer ikke til å få sove på mange timer, nå er jeg litt på :bolledeig: stadiet..

:goodbye: Melder meg på :gravid: raset jeg også :jepp:

Helt fantastisk! Sunny fortjener virkelig dette nå ;)

Håper raser tar med seg veldig mange fremover nå ;)

Da var det endelig laaaang helg :bolledeig::bolledeig:

Skal bli deilig med noen dager uten jobb nå. Blir jo full fart på fredag og lørdag da, men deilig med fri uansett ;)

Begynte tidlig i dag, så vurderer en time på øyet nå snart. Skikkelig trøtt i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble nesten to timer på øyet i dag :sjenert: Deilig da :) Sambo ringte å vekket meg, han måttte visst jobbe seint i dag, så han skulle bare si det :) Deilig å slippe å begynne på middagen når man akkurat har våknet :fnise:

Ser ikke ut noe sted her nå synes jeg, så får vel prøve å få ryddet opp litt her hjemme, så jeg kan slappe av med fri i morgen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skya: Laaaaanghelg! :skya:

Herlig! :nigo:

Eg har nesten to timar på auget opptil fleire gonger i veka, eg. :sjenert: Kanskje eit tegn på lågt stoffskifte hos meg? Enten det, eller så er eg berre konstant trøtt utan grunn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skya: Laaaaanghelg! :skya:

Herlig! :nigo:

Eg har nesten to timar på auget opptil fleire gonger i veka, eg. :sjenert: Kanskje eit tegn på lågt stoffskifte hos meg? Enten det, eller så er eg berre konstant trøtt utan grunn. :fnise:

Ja hender jeg har det jeg også, men prøver å være flink å la være... hørt at trøtt og slapp er symptom på pcos, så skylder på det noen ganger da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hender jeg har det jeg også, men prøver å være flink å la være... hørt at trøtt og slapp er symptom på pcos, så skylder på det noen ganger da :fnise:

Eg kunne også tenkt meg noko å skylda trøttheten på. Sånn sett var det veldig deilig å vera gravid. Endelig hadde eg ein god grunn for å sova på dagtid. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...