Lucky? Skrevet 29. april 2009 Forfatter #641 Del Skrevet 29. april 2009 Slapp å prioritere bort frustrerte fruer i går, så da ble det både i pose og sekk Smerten er bedre i dag, men kjenner fortsatt at det er noe som skjer der nede...positiv el test i dag også Deilig med bare to arbeidsdager igjen før det er helg Skulle vært langhelg hver helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. april 2009 #642 Del Skrevet 29. april 2009 Krysser fingre og alt annet for at det klaffer denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 29. april 2009 #643 Del Skrevet 29. april 2009 Nå blir det januar skal du se Lucky !!! Jeg og du Jeg mener ... Med litt Luck og litt Sol, så må det vel går bra for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. april 2009 #644 Del Skrevet 29. april 2009 *ja til langhelg hver helg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. april 2009 #645 Del Skrevet 29. april 2009 EL-ja.. så bra du har en jevn syklus nå da, og vet når EL kommer. Har bare hatt en mulig EL etter at pilleslutt selv, så blir litt usikker. Men kjente noen stikninger i magen rundt forventet dit, så mulig.. Og veldig enig at langhelg blir deilig...! juhu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. april 2009 Forfatter #646 Del Skrevet 29. april 2009 Krysser fingre og alt annet for at det klaffer denne gangen! Takk loffevennen Nå blir det januar skal du se Lucky !!! Jeg og du Jeg mener ... Med litt Luck og litt Sol, så må det vel går bra for oss Med luck og sol må det jo bli perfekt Krysser fingerne for januarbaby for oss begge sunny, det hadde vært fantastisk *ja til langhelg hver helg* EL-ja.. så bra du har en jevn syklus nå da, og vet når EL kommer. Har bare hatt en mulig EL etter at pilleslutt selv, så blir litt usikker. Men kjente noen stikninger i magen rundt forventet dit, så mulig.. Og veldig enig at langhelg blir deilig...! juhu Ja veldig deilig de syklusene jeg vet når ting skjer Uten pergo er nemmelig kroppen helt på bærtur Ikke lett å vite hvor kroppen er etter pilleslutt nei...jeg hadde sykluser på ca tre måneder jeg når jeg sluttet med pillene... Skal bli deilig med langhelg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. april 2009 Forfatter #647 Del Skrevet 29. april 2009 i dag jeg... Så har tatt meg en time på sofaen etter middagen i dag Sambo kom hjem med helt ferske lonkne reker Det var deilig! Deilig å slippe å lage middag i dag Tror jeg har fått noen bivirkninger av ovitrellen også...er trøtt, kvalm og ømme pupper.... Skal være noe hele tiden altså... Men men...planen i kveld vet jeg ikke ennå, tror det blir veldig stille og rolig her hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 29. april 2009 #648 Del Skrevet 29. april 2009 Bra du fikk i både pose og sekk i går. Kjipt med bivirkninger. Hva er egentlig ovitrelle? Jeg er ikke helt inne i alt enda.. :gjeiper: Håper det blir bedre, ikke noe særlig å gå rundt kvalm og trøtt, i alle fall når man ikke er gravid. Håper du heller får gravid-kvalme og trøtthet snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. april 2009 Forfatter #649 Del Skrevet 29. april 2009 Bra du fikk i både pose og sekk i går. Kjipt med bivirkninger. Hva er egentlig ovitrelle? Jeg er ikke helt inne i alt enda.. :gjeiper: Håper det blir bedre, ikke noe særlig å gå rundt kvalm og trøtt, i alle fall når man ikke er gravid. Håper du heller får gravid-kvalme og trøtthet snart. Ja får håpe det holder for denne gang nå Ovitrelle gis for å utløse eggløsningen Har jo generelt hatt eggløsning med bruk av pergo da, men gynekologen ville jeg skulle ta dette i tillegg Vet ikke helt om det hjelper mot annet, men vet at det inneholder hcg så mulig det hjelper kroppen i gang med å produsere hcg tidlig?? Vet egentlig ikke jeg Slitsomt å være trøtt og kvalm uten å være gravid ja...lei bivirkninger nå... Har jo hatt konstante hetetokter de siste mnd pga pergo også, så går jo rundt i t shorte hele dagen ute jeg nå og alle andre fryser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 29. april 2009 #650 Del Skrevet 29. april 2009 Da håper jeg virkelig dette gjør susen i tillegg til pergoen. Med de dumme bivirkningene, så bør det gjøre det. Så slitsomt å gå rundt sånn, får håpe dette er siste hilsen før gravidplagene setter inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. april 2009 Forfatter #651 Del Skrevet 29. april 2009 Da håper jeg virkelig dette gjør susen i tillegg til pergoen. Med de dumme bivirkningene, så bør det gjøre det. Så slitsomt å gå rundt sånn, får håpe dette er siste hilsen før gravidplagene setter inn. Ja vi får krysse alt vi har for at dette er siste syklus med plager på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 29. april 2009 #652 Del Skrevet 29. april 2009 Nå blir det januar skal du se Lucky !!! Jeg og du Jeg mener ... Med litt Luck og litt Sol, så må det vel går bra for oss Den er eg med på! Det er på tide at lykka og sola får full klaff nå, slik at dei kan spre lykke og solskin til resten av oss her inne med sine struttande januarmagar. *ja til langhelg hver helg* Tiltredes! for EL og utførte plikter. T-skjorte? Eg frøys i typisk vårgenser (eventuelt genser til ein kald sommardag) i dag, mens fleire kollegaer gjekk rundt i piratbukser og t-skjorter. *fryse ved tanken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. april 2009 Forfatter #653 Del Skrevet 30. april 2009 Den er eg med på! Det er på tide at lykka og sola får full klaff nå, slik at dei kan spre lykke og solskin til resten av oss her inne med sine struttande januarmagar. Tiltredes! for EL og utførte plikter. T-skjorte? Eg frøys i typisk vårgenser (eventuelt genser til ein kald sommardag) i dag, mens fleire kollegaer gjekk rundt i piratbukser og t-skjorter. *fryse ved tanken* Struttende januarmage vil jeg og sunny ha ja Ta deg et par runder med pergo, så skal du se at du blir så varm og god så Er generelt varm av meg jeg da, men pergoen hjelper veldig til den også kjenner jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. april 2009 Forfatter #654 Del Skrevet 30. april 2009 Endelig langhelg Skal bli veldig deilig med en ekstra fridag nå kjenner jeg! Har ikke store planer, men kose oss og slappe av tenker jeg Lørdag skal jeg mest sannsynlig ha klumpen her på overnatting, det blir koselig Tror det er meldt veldig deilig vær, så da skal vi bare kose oss ute Nå tenkte jeg sette meg ut i solen på verandaen og slappe av litt Slitsomt på jobb når vi er så mye ute også. Deilig, men slitsomt med så mye frisk luft også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. april 2009 Forfatter #655 Del Skrevet 30. april 2009 trøtt i dag også, så har sovet en times tid nå Deilig! Hvor er energien? Skulle absolutt vært ute i hagen og ordnet litt... energi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. april 2009 #656 Del Skrevet 30. april 2009 Ikke her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. april 2009 Forfatter #657 Del Skrevet 30. april 2009 Ikke her Har kommet litt energi da, så jeg har fått vasket bilen utvendig Er jo gjort på ti minutter det da, men veldig deilig at den skinner igjen Blir så fort støvete nå på denne tiden altså Så har jeg og pusen gått en tur ned til brygga Pusen er som en hund når jeg går tur. Følger etter meg overalt Kjenner at jeg ikke har godt av å være hjemme alene....blir så deprimert av å slappe av. Bare lyst til å hele tiden. Tenker altfor mye når jeg er alene... tenker at hva om det ikke klaffer denne gangen, hva da? En syklus som jeg ikke har kontroll på og som kommer til å bli like lang som de andre jeg har hatt uten pergo....nå synes jeg livet har stått på vent lenge nok dumme dumme tanker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 30. april 2009 #658 Del Skrevet 30. april 2009 alene, nei! Du har jo oss.. Trist å høre at du får lyst å grine hele veien.. grin litt, og håp det hjelper på humøret! så kan du smile resten av dagen.. Ønsker deg en bedre dag i morgen, jeg! *klemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. april 2009 #659 Del Skrevet 30. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. april 2009 #660 Del Skrevet 30. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå