Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Koselig å skravle litt igår, synes det var lurt å kose seg litt på jobben allikevel :) koste meg med tv og kg jeg, så ingen synd på meg!

Du er god du vennen :klemmer: Ikke rart jeg er sååå glad i deg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at kvelden ble fin likevel. :) Hehe, like greit at de tror du er avholds da, så slipper du alle spørsmål. De kommer til å få helt sjokk de, den dagen de ser du drikker. :fnise: Håper det er leeenge til, fordi du har en spire i magen snart!. :jepp: Lykke til med eggsjekking i morgen, håper det er store og fine egg som har forårsaket smertene dine.

Ha en strålende dag! :sol:

:klemmer:

Endret av Happy Feet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at kvelden ble fin likevel. :) Hehe, like greit at de tror du er avholds da, så slipper du alle spørsmål. De kommer til å få helt sjokk de, den dagen de ser du drikker. :fnise: Håper det er leeenge til, fordi du har en spire i magen snart!. :jepp: Lykke til med eggsjekking i morgen, håper det er store og fine egg som har forårsaket smertene dine.

Ha en strålende dag! :sol:

Ja like greit at de tror det :fnise: Er en som vet om hvorfor jeg ikke drikker da, men hun var ikke der i går da... Håper det er leeeenge til jeg kan drikke sammen med de ja ;)

Får virkelig håpe det er store fine egg som lager slike smerter ja *håpehåpe*

Begynte på prosjekt badet! Hjelpes det er lenge siden jeg har tatt et skikkelig tak der :sjenert: Vi har do i 1.etg så det er den gjester og generelt vi bruker hver dag, men dusjer og bader oppe da. Så det er ikke det rommet som blir mest prioritert når jeg skal rydde og vaske huset :sjenert: Men i dag, skal badet skinne når jeg er ferdig ;)

Så da blir det badvask som alltid avsluttes med vask av dusj og dusjing av meg ;) Så blir det ut å handle litt planter før vi skal til svigers å feire 30 års bryllupsdag :)

Nå skal jeg henge ut klær på snora for første gang i år! Det blir deilig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei, koselig å lese i prøveboka di.. ;) er akkurat i min første PP, og jeg får lettere angst av og tenke på dette her med alkohol... tenk om man plutselig BLIR gravid, eller bare at noe er på gang.. og så kan man ødelegge det med alkohol.

Jeg aner ikke når jeg hadde EL, har trolig ikke blitt gravid med kun 3 ganger hoppe av i svingen, men vet jo aldri. Men.. jeg slapper litt av med det og, i går drakk jeg noe i en fødselsdag.. fordi jeg ER ikke gravid faktisk. Ikke enda...

Hmm finner vel ut av det etterhvert, etterhvert som jeg kjenner syklusen bedre..

muligens jeg kutter helt ut også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så praktisk at de tror du er avholds da :lur: Jeg kan ikke dra den blant kollegaene mine :sjenert: Ikke at jeg er den som drikker mest, men et glass vin tar jeg på lønningspils :)

Krysser fingrene for at eggene dine har vokst seg store og fine :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei, koselig å lese i prøveboka di.. ;) er akkurat i min første PP, og jeg får lettere angst av og tenke på dette her med alkohol... tenk om man plutselig BLIR gravid, eller bare at noe er på gang.. og så kan man ødelegge det med alkohol.

Jeg aner ikke når jeg hadde EL, har trolig ikke blitt gravid med kun 3 ganger hoppe av i svingen, men vet jo aldri. Men.. jeg slapper litt av med det og, i går drakk jeg noe i en fødselsdag.. fordi jeg ER ikke gravid faktisk. Ikke enda...

Hmm finner vel ut av det etterhvert, etterhvert som jeg kjenner syklusen bedre..

muligens jeg kutter helt ut også.

Så koselig med et nytt ansikt i boka mi da :) Velkommen ;)

Er helt sikkert ikke farlig å ta seg noe å drikke en gang i mellom mens man prøver å bli gravid. Vi har prøvd i to år nå og jeg har jo drukket mange ganger i løpet av de to årene jeg også ;) Men denne syklusen går jeg på pergo og ønsket om barn er såpass stort at jeg velger å la helt være å drikke nå som eggløsning er rett rundt hjørnet ;)

Lykke til med prøvingen da, får håpe prøvetiden din blir mye kortere enn min ;)

Så praktisk at de tror du er avholds da :lur: Jeg kan ikke dra den blant kollegaene mine :sjenert: Ikke at jeg er den som drikker mest, men et glass vin tar jeg på lønningspils :)

Krysser fingrene for at eggene dine har vokst seg store og fine :nigo:

Ja passet veldig fint at jeg byttet jobb i høst egentlig :fnise: Når de hadde julebord var jeg gravid og valgte å være hjemme, så var ikke noe drikking da heller ;) Hadde ikke gått på den gamle jobben å plutselig blitt avholds nei :fnise:

Takk for fingerkryssing! Er veldig spent for i morgen altså...

Da er badet nesten ferdig! Sitter her å venter på at gulvet skal tørke, så blir det vask av dusj og meg og så ut å handle litt planter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe: Så flink du er som har vasket badet.

Kos deg på 30-års bryllupsdag :klemmer:

Ja det er virkelig jobb å vaske badet...særlig når det er lenge siden jeg har gjort det :sjenert:

Da har jeg vært å handlet to potter og noen blomster jeg skal fylle den med :) Blir en fin gave til svigers ;)

Vurderer å ringe hun vaskedama jeg fikk nr til i dag... svigermor dukker jo aldri opp, så tror rett og slett jeg driter i henne. Orker ikke bruke mer energi på å irritere meg over at hun aldri gjør det hun lover :kjefte:

Nå skal jeg henge opp en maskin til med klær...de klærne som henger ute er ikke tørre ennå, så denne maskinen må henge inne...

Så får jeg vel begynne å se på evaluringen til studenten min...den skal nemmelig være klar på tirsdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen... vet enda ikke hva Pergo er, bortsett fra at jeg skjønner det er noe graviditetsfremmende da.. tabletter?? hmm.. jeg håper jeg slipper slikt, at alt går raskt og naturlig... men vi får nå se hvor god tålmodigheten er etterhvert da.. ;) hehe. Håper du har ei herlig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen... vet enda ikke hva Pergo er, bortsett fra at jeg skjønner det er noe graviditetsfremmende da.. tabletter?? hmm.. jeg håper jeg slipper slikt, at alt går raskt og naturlig... men vi får nå se hvor god tålmodigheten er etterhvert da.. ;) hehe. Håper du har ei herlig helg!

Pergo eller pergotime som det heter hjelper til med å gi eggløsning. Jeg har pcos, noe som gjør at jeg har laaange sykluser og sjeldent eggløsning. Med pergotime får jeg stabile sykluser og eggløsning ;)

Får håpe du slipper å sette deg mer inn i denne prøveverdenen og at det klaffer kjapt for dere :) Tålmodigheten min er satt på prøve mange ganger ja, men er jo ikke noe mer jeg kan gjøre.....enn å vente...

Hatt en super helg jeg :)

:vinke:

Hei loffesnuppa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake fra bryllupsdags besøk :) Koselig kveld med skravlings med svigerinner og øvig familie ;)

I morgen blir en laaang dag...skal til gynekologen kl 8 (eller var det 8.15?)... Så jobbe til kl 16, etter det akupunktur 16.30 og ut å spise med gamle klassevenninner 17.30...

Så nå får jeg gå å finne sambo så han kommer seg i seng samtidig med meg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud snakker om full timeplan eller, jeg hadde gått under :murvegg:

Det meste høres jo greit ut da så håper på oppdatering om dagen i morgen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud snakker om full timeplan eller, jeg hadde gått under :murvegg:

Det meste høres jo greit ut da så håper på oppdatering om dagen i morgen :nigo:

Ja i dag går det unna :) Like greit å samle alt på en dag, så slipper jeg gjøre noe hver dag :fnise:

Oppdatering kommer i kveld :klemmer:

Håper du får en fin dag i morgen Lucky :klemmer:

Takk for det vennen :klemmer: Håper på positivt svar nå på morgenen i allefall :jepp:

Da var det mandag og full fart igjen ;) Så nå har jeg dusjet og gjort meg klar for dagen :)

Negativ el test i dag også, så håper det er bra.. :sjenert: Veldig spent for timen i dag altså...kan ikke huske å hatt så mye vondter de andre jurene nemmlig :lete: Men vi får se :)

Ha en super dag alle god jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heihei, hvordan har den travle dagen din gått? Alt bra håper, jeg. Har stor tro på akupunktur, er det noe som har god effekt for å bli gravid for mange? Bruker det mot stress og stiv nakke jeg, det er gull verdt.. :tommel:

Håper jeg slipper Pergo ja.. akkurat nå vet ikke engang hva lutealfase er engang, men jeg tenker at jeg gidder å finne ut av det enda heller.. jeg prøver så lenge jeg kan og ha bekymringsfri :humpe: og håpe på relativt snarlig resultat

:gravid:

Ønsker deg en herlig og avslappende kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på oppdatering etter timen din :popcorn:

heihei, hvordan har den travle dagen din gått? Alt bra håper, jeg. Har stor tro på akupunktur, er det noe som har god effekt for å bli gravid for mange? Bruker det mot stress og stiv nakke jeg, det er gull verdt.. :tommel:

Håper jeg slipper Pergo ja.. akkurat nå vet ikke engang hva lutealfase er engang, men jeg tenker at jeg gidder å finne ut av det enda heller.. jeg prøver så lenge jeg kan og ha bekymringsfri :humpe: og håpe på relativt snarlig resultat

:gravid:

Ønsker deg en herlig og avslappende kveld!

Her har det gått strålende ;) Har troen på akupunktur jeg i allefall :) Hjelper mot mye det tror jeg :)

Ingen vits å sette seg inn i alt i denne prøveverdenen med en gang heller da. Forhåpentligvis kommer du ikke til å slite så lenge som mange av oss andre her inne gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var denne maraton dagen over :) Gikk kjempebra hos gynekologen da. Det største egget ble målt til 24mm, så eggløsning der skjer nok veldig snart :) Livmor og alt så veldig bra ut, så jeg var ganske lettet når jeg dro derfra ;) Fikk resept på ovitrelle, så håper den gjør susen!

Fikk hjelp av akupunkturdama til å stikke sprøyten da, klarer nok ikke stikke på meg selv :sjenert:

Ellers vært en super dag og koselig med spising og skravling med jentene :)

Nå er det kvalitetstid med sambo som er målet her :sengekos::fnise:

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så bra at alt såg fint ut hos deg da :hoppe:

Kos deg masse med sambo i kveld og de neste par kveldene ;) Lykke til og krysser fingrene for en januar-mini-lucky!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...