Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

:klemmer: Så du hadde lagt deg inn på IKM lista. Trist og se at det ikke gikk nå heller. Håper helgen var bra i alle fall :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjekt på utdrikkningslag ? ;)

Ja var veldig moro :)

:klemmer:

Innom med en :klem: . Håper alt står bra til! :)

:klemmer: Går bra her, kjipt med tantebesøk bare :(

:klemmer: Så du hadde lagt deg inn på IKM lista. Trist og se at det ikke gikk nå heller. Håper helgen var bra i alle fall :klemmer:

Ja den dumme tanta kom snikende :( Kjipt, men vi får prøve igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene flyr og jeg har ikke hatt mye tid til å sitte her... Hatt en koselig helg, med utdrikningslag for en venninne på lørdag og passet skjønningen på søndag :) I går var jeg ute å spiste med noen venninner, så full fart om dagen :)

Tanta kom i går da :kjefte: Trodde jeg hadde bedt henne om å holde seg laaangt borte fremover jeg da, men hun hører tydeligvis ikke på meg :( Synes de testene fra billigtester er rare...tok en test i går på morgenen og da kom det opp en svak svak strek da også...men så kom tanta mens jeg var på jobben :klø: Merkelige greier, men men tanta er her og er i full sving, så det er jo bra at det kommer masse blod denne gangen da :) Er vel et tegn på at ting er mer i orden med kroppen min også det vel :)

Håper på å kunne ta en pergorunde denne mnd også jeg da :sjenert: Prøvde å ringe gynekologen min i sta, men da var hun opptatt og når jeg ringte seinere hadde hun gått hjem, så får prøve igjen i morgen :) Kjenner jeg ikke er klar for en syklus som ikke er stabil nå liksom :sjenert:

Tid for å oppdatere seg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er bra med deg. Bortsett fra tanta da. :( Hun må jo ha misforstått alt, det er lenge siden vi ropte på henne nå! Da holdt hun seg langt unna, men nå som hun er uønsket... Møkkatante! :kjefte: Du får trøste deg med at med skikkelig blødning nå, så ligger sikkert forholdene for en ny graviditet enda bedre til rette. Skal se det blir verdens beste julegave på dere! :)

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:slår: på tanta. Ho må læra si besøkstid. :roll:

Så bra med skikkelig blødning. Då er sikkert alt som det skal vera nå. :tommelopp: Får håpa gyn er enig med deg i pergo denne PP også. Då skal det bli saker. :nigo: Eg kryssar iallfall fingrane kvite for deg. :tommelsmil:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den tanta er ikke akkurat medgjørlig :fnise: Men men veldig greit med en skikkelig blødning nå, så må jo evt alt av rester og stas etter aborten ha kommet seg ut ;)

Jeg skal i allefall gjøre alt jeg kan for at dette blir årets julegave :lur:

Litt tiltaksløs i kveld... fått ryddet litt og vasket litt klær da, men frister mest å bare sitte her å slappe av :) Har fått vasket bilen skikkelig utvendig i dag også da, tok det med en gang jeg kom fra jobben. Det trengtes virkelig! Svarte biler er dårlig kombinasjon med det været vi har nå :fnise: Så får jeg ta innvendig og polering i påsken kanskje :)

Merker at sambo begynner å bli lei ventingen han også, er ikke ofte han sier noe om det, men merker det begynner å tære på han om dagen også :( Er jo ikke noe jeg får gjort noe med, men er trist å se han blir skuffet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Kjedelig at det ikke klaffet denne gangen. Men det er jo kjempebra at mensen kom for fullt, og at du er inne i riktig syklus. Håper du får begynt på pergo denne mnd. Du er i hvertfall inne på riktig syklus, og det er jo det viktigste! :)

Du får satse på en liten desemberbaby som blir født på bursdagen min :)

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Kjedelig at det ikke klaffet denne gangen. Men det er jo kjempebra at mensen kom for fullt, og at du er inne i riktig syklus. Håper du får begynt på pergo denne mnd. Du er i hvertfall inne på riktig syklus, og det er jo det viktigste! :)

Du får satse på en liten desemberbaby som blir født på bursdagen min :)

Klem til deg

Hei :klemmer:

Ja kjedelig at mensen kom, men fint den kom for fullt når den først skulle komme ;)

Vi får gå for at du skal få en skikkelig bursdagspresang i år ;)

Da var jeg hjemme igjen. Sola varmet sååå deilig ute nå og snøen smelter i ekspressfart :) Deilig med vårtegn :rødme:

Ikke fått snakket med gynekologen min i dag heller....ringte for å høre svaret på blodprøven jeg tok, og sekretæren ringte tilbake å sa at ja jeg hadde hatt el denne mnd...det visste jeg jo at jeg hadde da :fnise: Noe mer om veien videre kunne ikke hun svare på, men ho sa at gyn skulle ringe meg tilbake....så da ringer hun kanskje i morgen :sjenert:

Pusen min ramlet ned fra et tre på søndag og slo seg i beinet :( , har latt henne gå litt for å se om det ordnet seg selv, men hun halter fortsatt veldig, så har fått time til henne hos dyrlegen i morgen da. Håper ikke det er noe som er brekt i allefall....

Nå som sola er oppe ser man tydelig at det trengs husarbeid her :fnise: Så jeg får gå til med friskt mot å støvsuge litt her i kveld ser det ut som :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DUMME tanta!! Men neste gang!!!!!!!!!! :):klem:

Ja ho er ikke noe morsom.... men neste gang har hun å holde seg borte :kjefte::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært en liten tur i harryland å handlet litt mat :) Deilig å få fyllt opp fryseren med litt middag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet meg hjem fra jobben å fått hentet pusen som har vært hos dyrlegen i hele dag :) Pus hadde blitt bitt i beinet, så derfor hun ikke klarte å gå på det. Så nå ligger hun helt utslått av narkosen i sofaen stakkar :( Men hun har fått antibiotika som hun skal få i fem dager, så får håpe sårene gror kjapt, så hun blir seg selv igjen snart :)

Ikke snakket med gynekologen min i dag heller, regnet med at hun skulle ringe meg i dag siden jeg ga beskjed om det i går da.....men ikke hørt noe fra henne :( Men tenker uansett å begynne på en ny runde med enkel pergo i morgen, så får jeg heller ringe å bestille time hos henne for å se hvordan det ligger ann med eggene til uken :fnise:

Blør fortsatt masse, deilig å få følelsen av å få "tømt" seg skikkelig, så det blir plass til en liten julepresang :fnise:

I kveld skal jeg til noen venninner av en venninne som jeg skal være forlover til til sommeren. Vi skal begynne å se litt på hva vi skal finne på i utdrikningslaget hennes :) Det blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du blør masse, da vet du jo at alt er i orden og kroppen normal igjen. :tommel: Nå som desemberbaby er utelukket for meg, skal jeg bruke all min energi på å heie fram en desemberbaby til deg! :duskedame:

Stakkars pusen da. :( Ikke noe hyggelig når dyr er syke, får håpe antibiotikaen hjelper så hun blir frisk og rask fort.

Ha en fin kveld og kos deg med planlegging av utdrikkingslag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du blør masse, da vet du jo at alt er i orden og kroppen normal igjen. :tommel: Nå som desemberbaby er utelukket for meg, skal jeg bruke all min energi på å heie fram en desemberbaby til deg! :duskedame:

Stakkars pusen da. :( Ikke noe hyggelig når dyr er syke, får håpe antibiotikaen hjelper så hun blir frisk og rask fort.

Ha en fin kveld og kos deg med planlegging av utdrikkingslag. :)

:klemmer: Snill du som vil hjelpe til å heie på meg :) Trenger virkelig det :) Håper virkelig på besøk av en liten desemberbaby i magen nå :rødme:

Ikke noe moro når pusen er syk nei :( Får så vondt av å se henne ha det vondt, men ser ut som om det går bedre med henne i dag. Må bare få antibiotikapillene....ikke lett å gi henne piller akkurat :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det pergo start igjen :hoppe: Blir spennende å se hvordan det går denne mnd :)

Endelig fredag er det også! Deilig :) Etter jobb i dag skal jeg mest sannsynlig ut å gå en laang tur med en venninne. Det skal bli godt :)

I morgen skal vi i bryllup, så helgen kommer til å gå veldig fort... Skal holde takk for maten talen, så i kveld må jeg sette meg ned å skrive litt på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig tak i gynekologen min nå da...litt for seint for hennes del :fnise: Hun mente jeg skulle ha en pergofri mnd denne mnd da og ta kontakt med henne etter påske dersom jeg ikke hadde fått mensen...Jeg turde rett og slett ikke si til henne at jeg hadde begynt på enkel kur i dag...men jeg orker rett og slett ikke vente lenger... En enkel kur kan jo ikke skade :fnise: Har jo lest om fler som har tatt pergokurer uten pausemnd, så det går nok bra :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Skjønner godt at du vil ta pergo denne måneden også jeg. Og er jo uansett hennes skyld når hun ikke har ringt deg tidligere.

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Skjønner godt at du vil ta pergo denne måneden også jeg. Og er jo uansett hennes skyld når hun ikke har ringt deg tidligere.

God helg :klem:

Ja det er det jeg mener også, hun skulle ringe meg på onsdag, men det hadde hun glemt. Snakket med sekretæren hennes den dagen da og ho sa at det var bare å ta en pergorunde til :fnise: Vet ikke hva slags utdannelse de sekretærene har, men de er i allefall ikke enige med legene tydeligvis :sjenert:

Uansett om det ikke klaffer med pergo denne mnd, blir jo syklusen redusert da så det er jo bra :) Orker ikke tanken på en veldig lang syklus til nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg :) Skal bli deilig :)

Sambo er på kurs, så vet ikke når han kommer hjem i dag... men jeg skal ut å gå en lang tur med en venninne nå kl 17, det skal bli deilig ;)

Blør fortsatt mye da....pleier ikke ha så lang mens, men så er jo ingenting normalt med denne kroppen heller da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mente jeg skulle ha en pergofri mnd denne mnd da og ta kontakt med henne etter påske dersom jeg ikke hadde fått mensen...Jeg turde rett og slett ikke si til henne at jeg hadde begynt på enkel kur i dag...men jeg orker rett og slett ikke vente lenger... En enkel kur kan jo ikke skade :fnise:

:ler: Så uskikkelig du er! :fnise: Spennende med pergo da, håper virkelig det gir sus i serken og sus og dus og baby ikke minst! :hoppe:

God bedring til pusen, og god helg til deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...