Happy Feet Skrevet 28. februar 2009 #241 Del Skrevet 28. februar 2009 Håper du har en fin lørdag og at du har overlevd dagens bursdag. Kan tenke meg det kan gå hett for seg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #242 Del Skrevet 1. mars 2009 Særlig hvis det er gutter. Kos deg! gikk unna kan du si Håper du har en fin lørdag og at du har overlevd dagens bursdag. Kan tenke meg det kan gå hett for seg ja! Lørdagen var fin og jeg lever ennå Gikk unna i bursdag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #243 Del Skrevet 1. mars 2009 Dagen i gr gikk unna og jeg koste meg med klumpen hele dagen Etter bursdagen dro vi hjem til mamma og pappa, så klumpen kunne leke med tanteungene mine I går kveld var jeg og sambo ute å spiste sammen med et vennepar Koselig Var en tur ute på byen etter det også. Håper det er leeeenge til neste gang jeg skal på byen nå Men i dag Positiv el test Så planen i dag er og tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mars 2009 #244 Del Skrevet 1. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #245 Del Skrevet 1. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 1. mars 2009 #246 Del Skrevet 1. mars 2009 Så bra!! Da er det bare å kjøre på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. mars 2009 #247 Del Skrevet 1. mars 2009 Sniker innom for å litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #248 Del Skrevet 1. mars 2009 Så bra!! Da er det bare å kjøre på! ja det skal ikke stå på innsatsen denne gangen Sniker innom for å litt. Takk pusilus Trenger virkelig litt nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #249 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Sovna igjen etter at jeg var her i sta jeg og våknet nå Deilig med fri og bare kunne slappe helt av Sambo er ute å ser på noe jobbegreier, i mens skal jeg sette på en maskin med klær og lage litt mat Så er det tid for Kjenner godt el smerter i dag, deilig Endret 1. mars 2009 av Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 1. mars 2009 #250 Del Skrevet 1. mars 2009 Kjekt med en gynekolog som tar deg på alvor og følger deg opp på denne måten. Blir rent misunnelig, og samtidig fortsatt irritert på min gynekolog som skuffet når jeg faktisk trengte seriøs hjelp. Men nok om det, er nok i de beste hender nå Dere får bare kose dere sammen i dag og slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #251 Del Skrevet 1. mars 2009 Kjekt med en gynekolog som tar deg på alvor og følger deg opp på denne måten. Blir rent misunnelig, og samtidig fortsatt irritert på min gynekolog som skuffet når jeg faktisk trengte seriøs hjelp. Men nok om det, er nok i de beste hender nå Dere får bare kose dere sammen i dag og slappe av Ja veldig deilig å en gynekolog som tar meg på alvor Får bare krysse fingerne for at alt ser bra ut i morgen Vi skal kose oss i dag ja, bare sambo kommer seg hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. mars 2009 #252 Del Skrevet 1. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. mars 2009 #253 Del Skrevet 1. mars 2009 Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #254 Del Skrevet 2. mars 2009 Lykke til i dag Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #255 Del Skrevet 2. mars 2009 Da var jeg hjemme igjen Trøtt....klokka ringte 5.15 i dag Gikk bra hos gynekologen da, så at egget var borte, så da er det nok på vandring rundt for å finne seg en kompis Får håpe det i allefall Litt rar gynekolog i dag, ho mente jeg skulle ta blodprøve for å sjekke om jeg har hatt el....men de smertene jeg hadde i går og at egget er borte i dag sier vel sitt om at jeg har hatt eggløsning da.... Etter gynekologen var jeg hos akupunkturdama Like koselig som alltid og hun stakk i vei i dag også Håper virkelig det har klaffet denne gangen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 2. mars 2009 #256 Del Skrevet 2. mars 2009 Å, så bra at egget var borte! Da får vi håpe det finner seg en kompis. Men jøss, så merkelig sagt av gynekologen?! Det er vel ganske naturlig at du har hatt eggløsning når egget er borte. Håper virkelig det klaffer for dere denne gangen. Jeg ofrer gjerne min plass i graviditetskøen for at du skal få bli gravid denne gangen. Det fortjener dere virkelig! Du er ikke alene om å være trøtt, jeg var også oppe kl 05.15 i dag. Gleder meg til å legge meg! Kjennes ut som det blir tidlig.. Ha en fin kveld, Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #257 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja synes det var merkelig sagt, skjønner ikke helt hva hun tenkte på liksom Hadde kjempesmerter i går, klarte nesten ikke å sitte, så det må jo ha vært egget som løsnet eller noe Får ta en blodprøve på torsdag for å gladgjøre henne da, men ser egentlig ikke helt vitsen da Koselig sagt av deg at du vil ofre din plass da Stemmer heller for at vi blir gravide begge to jeg Skal bli deilig å legge seg ja...tror ikke det blir så seint i dag. Spørs litt på når sambo kommer hjem. Kunne tenkt meg som et siste forsøk denne syklusen nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 2. mars 2009 #258 Del Skrevet 2. mars 2009 Det hadde vært superhyggelig hvis vi kunne blitt det begge to. Vi får satse på det! Føler det er en gravidbølge her inne nå, håper vi er mange som kan surfe på den. Hehe, kan tenke meg samboeren din ikke har noe imot det. De pleier ikke være så vanskelige på det punktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #259 Del Skrevet 2. mars 2009 Det hadde vært superhyggelig hvis vi kunne blitt det begge to. Vi får satse på det! Føler det er en gravidbølge her inne nå, håper vi er mange som kan surfe på den. Hehe, kan tenke meg samboeren din ikke har noe imot det. De pleier ikke være så vanskelige på det punktet. Nei tror nok ikke han har noe imot det nei Bare han kommer seg hjem i levelig tid da Vi får finne frem surfebrettet å henge oss på nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #260 Del Skrevet 2. mars 2009 Synes det er mye fokus på ufrivillig barnløse om dagen jeg Først den reportasjen i Kamille og i søndagsutgaven av lokalavisen her i går. Glemte å hente avisa i går da (var litt opptatt ) I lokalavisa sto det om tre par og deres historier. De ene fikk det til med ivf, andre valgte å bli fosterforeldre og tredje adopterte Fint at det blir satt litt fokus på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå