Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig vær for tiden til litt rydding og vasking :)

I dag har det egentlig vært veldig fint vær her da, men jeg orker ikke så gå langt...får kynnere og stikkinger og det er ikke noe særlig :sukk:

Gleder meg til jeg kan sitte på verandaen med en kopp kaffe i :sol:

Jeg lå til lading i går jeg også, men nå er alt oppbrukt på jobb :gjeiper: Skal ha meg en ny ladning nå!

Sikkert ikke dumt å ta det litt med ro og samle krefter til det som kommer når som helst nå :strix:

Trenger å lades litt innimellom :Nikke:

Er nok greit å passe på å få den hvilen man trenger før en evt fødsel....men kan jo også plutselig skje om 5 uker... Merkelige ventetiden :fnise:

Tenk at han kan komme når som helst nå! Det er så koselig å følge med hos deg nå :rodmer:

Ja tenk! Hvor har ukene blitt av? Veldig koselig at du følger med her inne da :klemmer:

:kaffekopp: Blir nok hyppig visitter i dagboka di fremover.

:fnise: Ja plutselig så er han her, men så kan det jo også gå 5 uker :sukk: Håper i allefall han venter en ukes tid for mamma og pappa er på ferie og er ikke hjemme før på fredag :) Vil gjerne at de skal være hjemme jeg :sjenert:

Skrevet

Mamma og pappa er på ferie om dagen og kommer hjem igjen på fredag. Mamma har vært så usikker på å dra pga hun var redd for å ikke få med seg lillegutt :fnise: Så jeg får daglige mld om hvordan det går med oss og at jeg må huske på å slappe av og ikke stresse med noe :fnise:

Håper han holder seg inne til de er hjemme igjen i allefall :pls:

Har fått vasket og ryddet en del i 2.etg, så nå gjenstår bare badet, men det får vi ta en annen dag....nå skal jeg slappe av resten av kvelden :)

I morgen skal jeg å klippe å farge håret, det skal bli godt :)

Og på ettermiddagen skal vi å hente nybilen :strix: De som kjøpte vår gamle hentet den i sta, så nå er jeg billøs... ;)

Mannen kommer snart hjem med pizza :sikle:

Skrevet

Høres ut som du har hatt en effektiv søndag, men husk å slappe av også da :)

Skrevet

Høres ut som du har hatt en effektiv søndag, men husk å slappe av også da :)

Ja har jo fått gjort litt, men skulle så gjerne gjort mer....Liker ikke å være "funksjonshemmet" :sjenert:

Men godt kroppen gir signaler på at jeg må slappe av også ;)

Skrevet

Ja har jo fått gjort litt, men skulle så gjerne gjort mer....Liker ikke å være "funksjonshemmet" :sjenert:

Men godt kroppen gir signaler på at jeg må slappe av også ;)

Du må jo ha noe å gjøre på i morgen også... :fnise:

Skrevet

Du må jo ha noe å gjøre på i morgen også... :fnise:

Sant det :fnise:

Skrevet

Vet det er flere som har sagt det allerede, men bruk tiden godt til å slappe av, gjøre akkurat det du har lyst til og for all del, ikke stress med noe. Jeg synes de siste ukene før M kom var lange, men er glad jeg tok det med ro og samlet krefter, for det kommer du til å trenge. Åh, tenk at han er her snart :rodmer: Vi skal på UL i morgen, tror kanskje det går enda litt mer opp for meg hva som skal skje da, enda vi har sett h*n to ganger allerede. Ha en deilig kveld!

Skrevet

Plutselig slo det meg at det kan skje ting her når som helst nå! Jeg vil heller ikke gå glipp av prinsen:)

Nyyyt hver dusj, hvert dobesøk, hver varme middag, hver dupp og nattesøvn:) Plutselig går du rundt i koma, løper gjennom dusjen, stresser på do og spiser kald middag alene når de andre er ferdige...:) Sånn er mine dager nå..!

Høres litt verre ut enn det egentlig er for jeg måtte jo overdrive litt, hehe:) Men den delen med middagen er helt sant!

Tenk at dere snart har han på utsiden<3 Du skal føde<3 Det er så fantastisk!! Håper du får en fin fødselsopplevelse sammen med mannen:)

Skrevet

Vet det er flere som har sagt det allerede, men bruk tiden godt til å slappe av, gjøre akkurat det du har lyst til og for all del, ikke stress med noe. Jeg synes de siste ukene før M kom var lange, men er glad jeg tok det med ro og samlet krefter, for det kommer du til å trenge. Åh, tenk at han er her snart :rodmer: Vi skal på UL i morgen, tror kanskje det går enda litt mer opp for meg hva som skal skje da, enda vi har sett h*n to ganger allerede. Ha en deilig kveld!

Ja prøver å bruke dagene godt til å slappe av og gjøre det JEG vil ;) Synes fremdeles dagene går fort jeg da, så får håpe de fortsetter sånn... Litt kjedelig går det jo ann å ha det innimellom da, for når lillegutt kommer er det vel ikke tid til å kjede seg tenker jeg :fnise:

Lykke til på ul i dag, spennende :strix:

Plutselig slo det meg at det kan skje ting her når som helst nå! Jeg vil heller ikke gå glipp av prinsen:)

Nyyyt hver dusj, hvert dobesøk, hver varme middag, hver dupp og nattesøvn:) Plutselig går du rundt i koma, løper gjennom dusjen, stresser på do og spiser kald middag alene når de andre er ferdige...:) Sånn er mine dager nå..!

Høres litt verre ut enn det egentlig er for jeg måtte jo overdrive litt, hehe:) Men den delen med middagen er helt sant!

Tenk at dere snart har han på utsiden<3 Du skal føde<3 Det er så fantastisk!! Håper du får en fin fødselsopplevelse sammen med mannen:)

Ja tenk det, han er klar for å komme snart han nå :sjokk:

Får nok ikke gjort så mye de første tiden med baby i hus nei... har tenkt på det noen ganger :) Bare det å bade....tar jo ett år å fylle badekaret og så vil jeg jo gjerne være oppi der leeeenge, det er ikke lett å planlegge med en liten ;)

Veldig rart å tenke på at han kommer snart, men jeg synes han skal vente i allefall til helgen. Mamma og pappa er i syden frem til fredag og bror med familie er på fjellet....vil jo gjerne ha besøk av min familie også :fnise:

Da bærer det i vei til frisøren snart, bare en kjapp dusj :vinke:

Skrevet

Godt med frisørtime da! Håper du ble fornøyd! Er i alle fall sikker på at du blir dreven på multitasking når lillegutt kommer! Hvis du tapper i badevann mens du hebger opp klesvask så har du jo spart deg litt tid! ;)

Skrevet

Du har jammen falt ut av mine innlegg! Nå nærmer det seg med stormskritt for oss begge, så må nesten følge litt med ;)

Kos deg med permisjon! Første dagen min i dag, og merker at jeg nok trenger et par dager å roe meg ned på.

Skrevet

Godt med frisørtime da! Håper du ble fornøyd! Er i alle fall sikker på at du blir dreven på multitasking når lillegutt kommer! Hvis du tapper i badevann mens du hebger opp klesvask så har du jo spart deg litt tid! ;)

Veldig deilig å få klipt og farget håret nå, vet jo ikke når jeg får tid til det neste gang :fnise:

Blir nok ekspert på multitasking ja :Nikke:

Du har jammen falt ut av mine innlegg! Nå nærmer det seg med stormskritt for oss begge, så må nesten følge litt med ;)

Kos deg med permisjon! Første dagen min i dag, og merker at jeg nok trenger et par dager å roe meg ned på.

Ja blir spennende å se hvem av oss som føder først :) Har jo termin på samme dag, så kan jo hende vi ender på samme dag også ;)

Pga litt avspaseringer så begynte jeg permisjonen forrige uke, så jeg har vel landet litt iallefall...men føler meg ikke helt klar for at lillegutt skal komme alikevel :sjenert: Man blir vel aldri helt klar for det kanskje :vetikke:

Grattis med ny bil! :reise:

Takk, hentet den i loffebyen i går :strix:

Skrevet

Dagen i går bare fløy i vei :) Først frisøren noen timer, deilig å få klippet, stripet og farget :strix: Ble fornøyd egentlig, men alltid litt rart å se seg i speilet etter man har farget håret :fnise:

Etter frisøren dro vi for å hente nybilen :) Svigers kjørte oss, så da ble det middag med dem før vi kjørte hjem igjen. Lot mannen kjøre i går, så jeg har ennå ikke kjørt den, bare sittet ved rattet når mannen i butikken gikk gjennom de ulike fasilitetene :fnise: Men jeg skal jo ut å kjøre i dag og det er jo jeg som skal bruke de hver dag, så gjør jo ingenting ;)

Og så endelig etter 4 måneder! I dag ska jeg hente pc'en min som har vært på verksted siden oktober! Har ringt å plaga han som har ansvarn for det ganske jevlig i det siste, og i går hadde han ordnet en ny pc til meg og satt å la inn programmer på den når jeg ringte :tommelsmil:

Enda en koselig ting :) Hvis alt går fint, skal lillegutt få en fetter ellerl kusine i september :) Vi er så og si naboer, så at det kommer en han kan leke med her ute er jo helt topp! Hadde jo vært koselig om det også er en gutt, men uansett blir det nok bra :Nikke:

Nå en tur i dusjen før jeg skal på omvisning på føden :strix:

Skrevet

Håper du får en fin dag i dag :klem:

Skrevet

Håper du får en fin dag i dag :klem:

Takk snuppa :klemmer: Du også!

Skrevet

Gratulerer med ny farge og bil og en fetter/kusine på vei...

Lykke til på føden, det blir jo spennende :) Og mer spennende skal det bli om litt..

:klemmer:

Skrevet

Høres ut som om du har det veldig koselig for tiden! Ny bil, frisyre, middag med svigers, ny liten i nabolaget, og bare noen dager igjen å vente! Kjenner jeg blir veldig glad av å lese her inne! :fnise:

Skrevet

Så koselig med omvisning på føden! Kos deg :klemmer:

Skrevet

Kom på at jeg har lest et tips et sted om at man kan bruke litt tid før fødsel til å bake kaker som kan fryses ned! Sikkert kjekt å ha hvis man får besøk etter lillegutt har kommet, men ikke orker å lage noe der og da..! (Og tenk så overrasket besøket blir når de får "nystekte" muffins en uke etter du har født! :fnise: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...