Mayami Skrevet 16. februar 2012 #5541 Del Skrevet 16. februar 2012 Så heldig du er som snart skal få treffe lillegutt!! Synes ukene nå sngler seg avgårde for min del.. Men det kjennes på en måte ut som om jeg kjenner lillemakrell ganske godt allerede! Han er i alle fall et b-menneske som liker en sen fest med mye aktivitet...! Kos deg i permisjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. februar 2012 #5542 Del Skrevet 16. februar 2012 37 uker! Å bade i så varmt vann er slitsomt det. Man blir dødstrøtt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. februar 2012 #5543 Del Skrevet 16. februar 2012 Koselig med vasking av småklær og stulling i heimen Sikkert veldig stas med besøk på sykehuset for den lille som var der Kos deg med permisjon Gleder meg til det er min tur, jeg har mentalt sett sluttet på jobb alt Permisjon og så aldri tilbake dit, både skummelt og veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #5544 Del Skrevet 17. februar 2012 Det er også viktig å tenke på ja. Husker jeg var så klar for å møte Vesla da jeg kom til termindagen, også ventet hun faktisk i 10 dager til - det var nesten en nedtur. Så ikke prøv å bli skuffet om han lar vente på seg. Ja man her jo ingen garanti for å ikke gå over tiden, så man får bare ta en dag av gangen Er ikke stresset på å få han ut ennå, men det kommer nok snart... Så heldig du er som snart skal få treffe lillegutt!! Synes ukene nå sngler seg avgårde for min del.. Men det kjennes på en måte ut som om jeg kjenner lillemakrell ganske godt allerede! Han er i alle fall et b-menneske som liker en sen fest med mye aktivitet...! Kos deg i permisjon!! b mennesker liker vi Lillegutt merkes knapt om natten her, så håper han holder det sånn når han kommer ut Aktiv på kvelden da, men det skal vi nok klare 37 uker! Å bade i så varmt vann er slitsomt det. Man blir dødstrøtt etterpå. Ja jeg var helt gåen jeg....tenkte egentlig være med inn til iss, men orker rett og slett ikke tanken på annet enn å komme meg hjem i sofaen Koselig med vasking av småklær og stulling i heimen Sikkert veldig stas med besøk på sykehuset for den lille som var der Kos deg med permisjon Gleder meg til det er min tur, jeg har mentalt sett sluttet på jobb alt Permisjon og så aldri tilbake dit, både skummelt og veldig godt Veldig koselig med redebygging Veldig godt med permisjon, savner ikke jobben ennå i allefall Skal du bytte jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #5545 Del Skrevet 17. februar 2012 Fikk koselig kaffebesøk av kipa i går formiddag Fikk malt over litt på vuggen, blir så fin Resten av dagen i går var jeg bare veldig trøtt...men det er vel sånn det skal være fremover det nå I dag har jeg fått malt ferdig vuggen, så nå står den i stuen og skinner Gleder meg til å re den opp Så har jeg vært en tur hos jordmor og der sto alt bra til med lillegutt og meg da.. Satt litt nåler for modning, så blir spennende å se om det har noen effekt Nå er det en liten dupp kjenner jeg :trøtt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. februar 2012 #5546 Del Skrevet 17. februar 2012 jeg fødte den dagen jeg fikk nåler (litt over to uker før termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #5547 Del Skrevet 17. februar 2012 jeg fødte den dagen jeg fikk nåler (litt over to uker før termin Såpass ja! Blir spennende dette her da Håper ikke han har planer om å komme riktig ennå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 17. februar 2012 #5548 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg var på modningsakupunktur tre ganger, likevel måtte jeg settes igang ti dager over termin, så det er nok veldig individuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. februar 2012 #5549 Del Skrevet 17. februar 2012 Skal du bytte jobb? Vi flytter et stykke etter lita kommer, orker ikke mer pendling God fredagkveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. februar 2012 #5550 Del Skrevet 17. februar 2012 God helg Lucky?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #5551 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg var på modningsakupunktur tre ganger, likevel måtte jeg settes igang ti dager over termin, så det er nok veldig individuelt Ja det er nok veldig individuelt det der Den modningsakupunkturen settes ikke for å få i gang fødselen for tidlig, men for å gjøre det lettere slik jeg har forstått det....spennende er det uansett Vi flytter et stykke etter lita kommer, orker ikke mer pendling God fredagkveld Ikke dumt, blir spennende! God helg Lucky?! God helg til deg også snuppa Da er det helg Stille og rolig kveld her i heimen i går og i dag har jeg rett og slett hatt null energi Hadde planer om å få gjort masse i dag, men ikke orket noe nesten... Håper morgendagen kommer med mer energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. februar 2012 #5552 Del Skrevet 18. februar 2012 Kanskje du må ligge til ladning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. februar 2012 #5553 Del Skrevet 18. februar 2012 Håper du våkner opp med mer energi i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 19. februar 2012 #5554 Del Skrevet 19. februar 2012 :hoppe: 37 veker! :hoppe: Nå er han ikkje lenger prematur når han kjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 19. februar 2012 #5555 Del Skrevet 19. februar 2012 37 uker!! Fortsatt fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #5556 Del Skrevet 19. februar 2012 Kanskje du må ligge til ladning? :jepp : Ja er nok viktig å slappe av når kroppen sier jeg bør det, men det er ikke så lett.... Men er nok ikke dumt Håper du våkner opp med mer energi i morgen Helt klart mer energi i dag enn å går :hoppe : : hoppe: 37 veker! : hoppe: : hoppe: Nå er han ikkje lenger prematur når han kjem! : rodmer: Nei tenk det Nå kan han snart bare komme 37 uker!! Fortsatt fin søndag! Ja tenk 37 uker Det går fort! Ha en fin søndag du også Litt mer energi i dag enn i går, så det er deilig Vi sov til elleve i dag, eller har jo vært våken x antall ganger da, men siste duppen var til elleve i allefall Deilig og sein frokost og bare avslapning Så har jeg fått tatt soverommet skikkelig, luftet dyner og puter Så har jeg satt inn senga til lillegutt på vårt rom Passet veldig fint der inne Kynnere og nedpress/stikkinger nå, så det er vel kroppens måte å si at jeg skal slappe av litt på tenker jeg.... Ha en fin søndag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 19. februar 2012 #5557 Del Skrevet 19. februar 2012 Deilig vær for tiden til litt rydding og vasking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. februar 2012 #5558 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg lå til lading i går jeg også, men nå er alt oppbrukt på jobb :gjeiper: Skal ha meg en ny ladning nå! Sikkert ikke dumt å ta det litt med ro og samle krefter til det som kommer når som helst nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 19. februar 2012 #5559 Del Skrevet 19. februar 2012 Tenk at han kan komme når som helst nå! Det er så koselig å følge med hos deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 19. februar 2012 #5560 Del Skrevet 19. februar 2012 Blir nok hyppig visitter i dagboka di fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå