Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Du har en veldig fin magekul fått. :hjerte:

Tusen takk :) Veldig glad i magen ;)

Det føles så uendelig lenge til, og akkurat nå sliter jeg litt med å tro at jeg kommer meg dit. :sjenert:

Utrolig herlig med lat dag :biggrin:

Skjønner deg så godt, jeg har aldri hatt troen på at jeg skal komme hit jeg er i dag og ikke minst at det skal komme en levende liten tass ut av dette....helt surealistisk :Nikke:

Krysser alt jeg har for deg vennen :klemmer:

Såå fin mage :strix:

Koselig å få stellebordet på plass også, det er jo ikke noe å vente med egentlig ;)

Takk, føler meg veldig fin med den ;)

Fikk på plass kommoden og den passet veldig fint på badet :hjerte:

Ja, kanskje den blir veldig liten som kombi? Vi får se litt mer, men hadde vært veldig praktisk.

Synes det er rart at de sier at vogna er liten!? Skal sjekke ut litt mål på andre vogner..

Tror du babyen deres blir stor da? Var mamman og pappan store da de ble født?

Edit: Angående mål.. Brio happys bag er 74x32, Emmalj. CC 75x33 og mondial og edge er 79x33. Altså fem cm i lengden og en cm i bredden på de største emmaljungabagene.. Da synes jeg ikke de butikkansatte kan prate om at det ikke er plass til vognpose i happy.. :fnise: Bugaboo og brio Go er faktisk en cm smalere enn happy.

Fant denne linken:

http://shoppemamma.com/2010/08/hvor-stor-er-bagen-pa/

Det var jo virkelig ikke store forskjeller...hmm...skjønner ikke hvorfor de sier sånn da egentlig. Har en venninne som har brio duo og sønnen hennes bruker bagen med pose og er et halv år....

Mannen var under 3 kg og 46 cm når han ble født og jeg var 3800 og 51 mener jeg, så ikke så veldig store :)

Takk for link, skal tenke litt mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på FB tidligere i dag og så en nydelig status som gav meg tårer i øynene :hjerte:

Godt nyttår snuppa :klem:

Søte pusilus :klemmer:

Godt nytt år til deg også, dette er vårt år!

Jeg å :) Godt nyttår :)

Koselig :)

Godt nytt år til deg også, spennende år fremfor deg du også :klemmer:

Godt Nyttår Lucky!!! :klemmer:

Godt nytt år loffesnuppa :klemmer:

Nå ble jeg nysgjerrig! ;)

Godt nytt år, heldige Lucky!

Bare en statusoppdatering hvor jeg ønsker alle et godt nytt år og forteller at jeg skal bli mamma :hjerte:

Godt nytt år til deg også snuppa :klemmer:

:hjerte:

Godt nyttår! 2012 er nemlig DITT! :nigo:

Godt nytt år til deg også snuppaa :klemmer: Tenk at dette er året jeg skal bli mamma ja, helt utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår :)

Godt nytt år til deg også :klemmer:

Så rart at de mener det ikke er plass oppi Brioen. :klo: Vi har Bugaboo, som er veldig smal - men laaaang, og det var god plass til vår svære jente med en gammeldags lammeskinnspose oppi. Den er jo ikke akkurat liten den heller. Posen altså. :fnise:

Ellers: kjempefint stellebord og ikke minst GODT NYTTÅR! Tenk, i år kommer lillegutt! :hoppendeglad:

Ja veldig merkelig! Skal sjekke ut litt til, for liker brioen veldig godt :)

Godt nytt år til deg også :klemmer: Tenk at dette er året lillegutt kommer ja, helt utrolig :hjerte:

Mulig de får dårlig provisjon for salg av Brio? :fnise:

Ja den tanken har slått meg også faktisk.... Ene butikken har en brio go utstilt eller ingen brio....men en hel vegg med simo og en vegg med emmaljunga, så merkelig er det jo :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi i 2012 :strix:

Godt nytt år alle sammen, håper dere hadde en fin nyttårsfeiring i går :)

Vi var hos svigers i går vi da, veldig koselig :) Pleier jo alltid være full fart, men nå synes jeg festing virkelig er kjedelig og mannen var helt enig :fnise:

Så da feiret mannen og jeg vår 13. nyttårsaften sammen :hjerte:

I dag har vi ikke gjort annet enn å bare slappe av og nyte siste fridag på en stund, deilig :) Mannen har jobbet mye i det siste, så han har virkelig hatt godt av denne dagen :)

I morgen skal jeg til jordmor for kontroll, så blir spennende å se om alt er som det skal med lillegutt. Spreller og står på, så regner med det ;)

Skulle diskutere jobbing også, hun synes jeg skal roe ned litt nå og det hadde helt klart vært deilig, så vi får se hva vi blir enige om i morgen. Er bare 7 uker igjen å jobbe nå, men hadde vært godt å redusert jobbingen litt. Begynner å bli tungt å jobbe og barnehage er nok ikke den letteste arbeidsplassen å legge til rette på.. Så vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Ha en fin time hos jordmor i morra. Lurt av deg å ta opp jobbsituasjon. Dumt om du sliter deg helt ut før fødsel pga at jobben din ikke kan tilrettelegge godt nok for deg. Kanskje det hjelper å få litt kortere dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos jordmor i morgen! Det går nok fint - du kjenner jo at mini er i farta, så da står nok alt storveis til :jepp:

Det er nok lurt å jobbe litt mindre ja. Merker at jeg var en HELT annen person i de periodene jeg var sykmeldt (pga diverse ikke-svangerskapsrelaterte ting). Faktisk merker jeg STOR forskjell nå også, på de dagene jeg har hatt fri. Plutselig var det ikke lenger uutholdelig slitsomt å være gravid.

Håper du finner ut av det, men husk at nå er det du og den lille som kommer først! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alabama, Zia, kommode, Mayami og honning :klemmer:

Alt gikk fint hos jordmor på mandag og så det var deilig :) Vektøkningen hadde heller ikke vært så stor den siste mnd, så det er godt. Merker at jeg ikke orker å spise så mye mat om dagen, blir liksom fullt med en gang :fnise:

I går hadde jeg time hos legen min og fikk en sniktitt på lillegutt :) Han begynner virkelig å bli stor gutt nå, i følge målene legen fikk veier han nå 2100 g!

Gjorde ikke noe med jobbsituasjonen når jeg var hos jordmoren, men ble enige om at jeg skulle se ann og så var det bare å ringe dersom jeg ønsket noen forandring :) Ville prøve ut denne uken for å se hva jeg orker, men kjenner på kroppen at det hadde vært godt med litt redusering nå de siste 6 ukene :) Har så lite energi på kveldene, selv etter jeg har sovet en god dupp.... Orker rett og slett ikke ha det sånn hver dag fremover, så tenker jeg tar kontakt med henne over helgen :)

I kveld har jeg bare hatt date med sofaen etter sovingen, men med en aktiv lillegutt så er det bare deilig å sitte her å se på magen som spretter :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg savner akkurat den tiden du er inne i nå. :hjerte: Kos deg masse, få deg en sykmelding for å lette litt på dagene på jobb nå. Jeg var jo så "heldig" at jeg var 100% aktivt sykmeldt når jeg var så langt på vei som det du er nå. Og det var deilig, jeg var kun på jobb 3 timer 4 dager i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg savner akkurat den tiden du er inne i nå. :hjerte: Kos deg masse, få deg en sykmelding for å lette litt på dagene på jobb nå. Jeg var jo så "heldig" at jeg var 100% aktivt sykmeldt når jeg var så langt på vei som det du er nå. Og det var deilig, jeg var kun på jobb 3 timer 4 dager i uka.

Veldig fin tid ja og formen er jo også bra, så det er deilig :)

Kan tenke meg det var deilig med litt kortere dager ja, håper på å få til noe sånt her også :) Får se ann hvordan de kan løse det med vikarer og sånt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å ta vare på seg selv, og det å kunne ha overskudd til andre ting enn jobb er alfa omega. De siste dagene har jeg faktisk hatt overskudd til å gjøre litt i huset, og det er lenge siden sist altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er viktig å ta vare på seg selv, og det å kunne ha overskudd til andre ting enn jobb er alfa omega. De siste dagene har jeg faktisk hatt overskudd til å gjøre litt i huset, og det er lenge siden sist altså.

Ja begynner å kjenne på det nå :) Er jo en del jeg vil ha gjort før lillegutt kommer, men orker jo ikke når jeg kommer hjem fra jobb :sukk:

Veldig deilig med juleferie, da kom overskuddet og det var godt :)

Har jo jobbet 100% hele veien og kanskje to sykedager, så har ikke dårlig samvittighet for å redusere litt nå... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som har gått 100% og 50% sykemeldt har heller ikke dårlig samvittighet for det ;) En stor takk til sjefen for det som har sagt klart og tydelig at det viktigste er at jeg tar vare på meg selv, jobben er der når jeg kommer tilbake også. Det eneste som er litt dumt er at opplæringen til en av "gamlekjerringene" går litt på høgt og belegg, men det driter jeg i så godt jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som har gått 100% og 50% sykemeldt har heller ikke dårlig samvittighet for det ;) En stor takk til sjefen for det som har sagt klart og tydelig at det viktigste er at jeg tar vare på meg selv, jobben er der når jeg kommer tilbake også. Det eneste som er litt dumt er at opplæringen til en av "gamlekjerringene" går litt på høgt og belegg, men det driter jeg i så godt jeg kan.

Nei man skal ikke ha dårlig samvittighet for det :) Det er en, kanskje to ganger i livet jeg har planer om å være gravid, så skulle bare mangle :) Det viktigste er helt klart å ta være på seg selv, jobben er der når vi kommer tilbake også :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JEg fikk iallefall et helt annet liv når jeg ble delvis sykmeldt, hadde plutselig energi til litt annet enn bare å jobbe, og man skal jo ikke være utslitt før fødselen heller. Det blir jo tungt på slutten, særlig med den jobben du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, fine magen <3 You're looking good!! Men hadde ikke trodd noe annet heller da:)

Men tenk at du snart er ferdig da!! Det er helt vilt:)

Syns godt du kan slappe av med god samvittighet de siste ukene og bare nyte tilværelsen<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg fikk iallefall et helt annet liv når jeg ble delvis sykmeldt, hadde plutselig energi til litt annet enn bare å jobbe, og man skal jo ikke være utslitt før fødselen heller. Det blir jo tungt på slutten, særlig med den jobben du har.

Så godt å høre :) Tenker veldig på det, så blir nok til at jeg ringer jordmor til uken :Nikke:

Helt enig! :klem:

:tommelsmil:

Åååå, fine magen <3 You're looking good!! Men hadde ikke trodd noe annet heller da:)

Men tenk at du snart er ferdig da!! Det er helt vilt:)

Syns godt du kan slappe av med god samvittighet de siste ukene og bare nyte tilværelsen<3

Takk :klemmer: Blitt veldig glad i magen min, men skvetter hver gang jeg ser den i speilet :fnise: Kan ikke skjønne at den er min ;)

Ja tenk at det går mot slutten her nå, 61 dager igjen liksom...utrolig!

Du er jo ferdig når som helst nå da, heldiggris :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...