Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Åååå, så herlig å få se han da <3 Hva sier mannen? :)

Tenk at du har kommet så langt allerede.. Snart bikker vi over til nytt år og *poff* så er det mars <3

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy med 3D ultralyd! Det syns jeg høres så spennende ut og vil prøve å få til selv. Hvordan syns du det var i forhold til vanlig UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rodmer: Håper jeg også får oppleve en 3D ultralyd! Så fantastisk at man kan se babyen før den kommer ut! Helt fascinert jeg! :fnise:

Ha en fin dag!

Ja det må dere bestille dere :) Helt utrolig å se den lille i 3d :hjerte:

:klemmer:

"Knut" var så vakker på bildet! Har sett på det flere ganger i dag! Klarer ikke se noen likhet, men ser på det lille smilet! Herlig :rodmer:

Ja han er vakker :hjerte: Klarer ikke se meg mett på de bildene :)

Åååå, så herlig å få se han da <3 Hva sier mannen? :)

Tenk at du har kommet så langt allerede.. Snart bikker vi over til nytt år og *poff* så er det mars <3

klem!

Ja helt utrolig å se han og mannen lyste av stolthet :hjerte:

Går veldig fort, og du er jo ferdig før meg også!

:klemmer:

Så gøy med 3D ultralyd! Det syns jeg høres så spennende ut og vil prøve å få til selv. Hvordan syns du det var i forhold til vanlig UL?

Det bør dere absolutt prøve :Nikke: Var helt noe annet enn vanlig ul. Nå så vi jo hele den lille, man ser jo hele barnet og kunne kjenne igjen mannens trekk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer : herlig lesning!! stor og flott gutt som ligner pappaen sin... *sukk* over 1 kg!!

åhhh :rodmer :

Ja helt herlig :hjerte: Utrolig å tenke på at han er så stor allerede!

Kan absolutt anbefale 3d :Nikke:

Så nydelig!!! :rodmer:

Ja han er vakker :hjerte:

Det må være helt utrolig å få en sånn liten sniktitt som er så bra at man ser hvem babyen ligner på!! Kan tenke meg det var stort :)

Ja det var helt utrolig og absolutt å anbefale :Nikke:

Får liksom litt mer forhold til den lille :hjerte:

God helg snuppa :klem:

God helg til deg også :klemmer:

Gooood helg :)

God helg til deg også :klemmer:

Håper alt står bra til snuppa<3

Alt står fint til, bare pc som fortsatt ikke er ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 28 uker :strix:

Her går det bare fint og jeg nyter dagene med en aktiv lillegutt og voksende mage :hjerte:

Synes ukene går veldig fort nå og i dag er det bare 2 måneder til jeg går ut i permisjon og med en uke ferie inni der, så gjenstår det bare 8 jobbeuker :) Jobber fremdeles 100%, fungerer fint ennå, så håper å gjøre det så lenge jeg klarer :)

Bare en uke igjen til jul og de fleste gavene er i boks, det er deilig :)

Gjenstår bare å pakke inn å levere her og der :)

Planen for helgen er å skrive ferdig julekortene da....de må sendes seinest mandag tenker jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 28 uker og tredje trimester :strix:

De neste ukene kommer til å fly avgårde og så er det tid for permisjon alt :daane:

Håper du får en fin helg med ferdiggjøring av julekort. Vi skulle liksom sende julekort vi også, men ble ikke noe av allikevel :sjenert: Får gjøre det godt igjen til neste år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Myyyy Goood!!! Siste trimester allerede!!! Sikker på at du doser forbi meg snart..!!

Står respekt av at du jobber fullt enda, det skal du være stolt av. Også midt i julestria og alt!

Her ble julehuset ferdig i dag og har et par gaver som må leveres, et tre som skal pyntes og en time hos frisøren, sååå er det jul :)

God klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 uker er fantastisk - husker at jeg synes det var en slags lettelse å komme så langt, siden da har jo den lille så mye bedre odds :jepp:

Før du vet ordet av det er du mamma til en liten gutt :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...