Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #1 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har noe på gang med en gutt som kan få hvem han vil. Hvordan vet man om disse guttene kun spiller, eller om de faktisk er interessert? Hvordan tegn kan man se på? Han vil se meg hver eneste dag, men jeg er veldig usikker på han.. Noen råd? Hvordan er du når du er forelsket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lea Skrevet 29. januar 2009 #2 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg er rar da, men jeg viser alle andre oppmerksomhet utenom til den fyren jeg egentlig liker Jeg kan være på en fest å prate med alle guttene....utenom han, men jeg vet hele tiden hvor han er;) Som en liten smugtitter. Ellers er jeg veldig glad, hele tiden. Litt klåfingret, kosete og nervøs. Blir dratt tilbake til fjortisstiden i grunn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #3 Del Skrevet 29. januar 2009 Vet du hva, vi lever i en slik kynisk verden at vi aldri vet når mennesker spiller. Livet har derimot lært meg at det finnes snille mennesker og at vi bør gi folk en sjangs. Slik gjør jeg det: Ser om ord samsvarer med faktisk handling. Gir mennesker tid til å bevise at det står for det de sier. Leser kroppsspråk. Du kan se mye på øyne og ansiktsmimikk, at menneske ser ned når de sier noe som angår "oss eller deg" er aldri bra. Når en mann er oppriktig interessert er min erfaring at han sier det med ord og handling, sex er ikke ett tema før det har gått litt tid. Når jeg har hatt lange forhold har de sagt ting som: " jeg liker deg" " jeg vil bli bedre kjent med deg" " jeg har følelser som jeg ikke har hatt på lenge" De går forsiktig frem og hører på deg, ønsker du tid gir de deg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 1. februar 2009 #4 Del Skrevet 1. februar 2009 Man vet at han er interessert når han ringer deg hver dag for å snakke med deg flere timer (han bor et stykke unna). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 1. februar 2009 #5 Del Skrevet 1. februar 2009 Ja, man merker det i blikket veldig lett. Om han ser på deg med et spesielt "glimt" i øyet.. Man stråler mer når man ser på en man liker. Også merkes det når man sitter ved et bord og prater. Lener han seg liksom litt over bordet, mot deg, er det et bra tegn:) Eller så merker man det jo på det de sier og gjør da: Hvis han er interessert er han nok litt prøvende og gir deg tegn, men uten å virke for masende. De lar deg ikke tvile på sine handlinger og de sier klart ifra at de vil møte deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #6 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg vet om en som ville møte meg ofte, han var kjempe blid hver gang han så meg og sa aldri "nå må du hjem" heller, "neii, ikke gå enda:(, sove over?" Han spurte meg om masse og virket oppriktig interessert. Så feil kan man faktisk ta...... jeg ble blendet av sjarmen mens han bare trivdes godt i lag med meg.. vi kuttet kontakten da jeg hadde andre følelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 2. februar 2009 #7 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Nei, da er det vanskeligere. Er nok bare å ta tiden til hjelp og se:) Er sant at det finnes mange gode skuespillere man tror er interessert og mange sjenerte man tror er uinteressert. Faller også for eldre menn, og de synes jeg er ganske vanskelige å tolke. Liker de meg fordi de merker den biologiske klokka tikke og gjerne vil ha familie og barn samtidig med kompisene? Liker de meg fordi jeg er for ung til å ha fått hengende fett og appelsinhud enda? Eller liker de meg for meg? Endret 2. februar 2009 av Rexina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #8 Del Skrevet 6. mars 2009 Når han virker nervøs! Jeg skulle en gang treffe en fyr etter en kveld på byen. Jeg husket ikke helt hvordan han så ut, men husket at han var veldig kjekk, og da jeg så ham ble jeg nesten svimmel. Jeg kunne ikke tro at han var _så_ kjekk, og han hadde så bra stil på ALT, fra sko, klær, smykke og hår... Jeg ble kjempenervøs, men da vi sa hei og han tok på overarmen min for å gi meg en klem kjente jeg at han var svett i hånda! Han var altså også nervøs! :-) Da jeg falt for min nåværende kjæreste ble jeg så nervøs i samvær med ham at jeg ble helt stum. Jeg pleier ellers ikke å ha problemer med å skravle i vei med alt og alle, men jeg satt plutselig og lette etter noe å snakke om! Helt merkelig. Og så var det akkurat som om jeg hadde feber eller noe. Tørr i munnen og hjertet banket og sånn. Huh. Det var tider, det. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anneli_* Skrevet 20. juli 2009 #9 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg er rar da, men jeg viser alle andre oppmerksomhet utenom til den fyren jeg egentlig liker Jeg kan være på en fest å prate med alle guttene....utenom han, men jeg vet hele tiden hvor han er;) Som en liten smugtitter. Ellers er jeg veldig glad, hele tiden. Litt klåfingret, kosete og nervøs. Blir dratt tilbake til fjortisstiden i grunn Fantastisk motto Den likte jeg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 21. juli 2009 #10 Del Skrevet 21. juli 2009 Når en mann er oppriktig interessert er min erfaring at han sier det med ord og handling, sex er ikke ett tema før det har gått litt tid.Sex er alltid et tema, før/under/etter forholdet osv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 21. juli 2009 #11 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg er rar da, men jeg viser alle andre oppmerksomhet utenom til den fyren jeg egentlig liker Jeg kan være på en fest å prate med alle guttene....utenom han, men jeg vet hele tiden hvor han er;) Som en liten smugtitter. Ellers er jeg veldig glad, hele tiden. Litt klåfingret, kosete og nervøs. Blir dratt tilbake til fjortisstiden i grunn akkurat sånn er jeg og hahah.... og blir ganske irritert på meg selv for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #12 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har noe på gang med en gutt som kan få hvem han vil. Hvordan vet man om disse guttene kun spiller, eller om de faktisk er interessert? Hvordan tegn kan man se på? Han vil se meg hver eneste dag, men jeg er veldig usikker på han.. Noen råd? Hvordan er du når du er forelsket? Hold tilbake sex og se da om han er interessert i noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #13 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg vet om en som ville møte meg ofte, han var kjempe blid hver gang han så meg og sa aldri "nå må du hjem" heller, "neii, ikke gå enda:(, sove over?" Han spurte meg om masse og virket oppriktig interessert. Så feil kan man faktisk ta...... jeg ble blendet av sjarmen mens han bare trivdes godt i lag med meg.. vi kuttet kontakten da jeg hadde andre følelser... Kvinne/mann kompiser er for 14izer og homoer! Så enkelt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monoke Skrevet 21. juli 2009 #14 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har noe på gang med en gutt som kan få hvem han vil. Hvordan vet man om disse guttene kun spiller, eller om de faktisk er interessert? Hvordan tegn kan man se på? Han vil se meg hver eneste dag, men jeg er veldig usikker på han.. Noen råd? Hvordan er du når du er forelsket? Enkelte menn kan spille godt og lenge for å få seg et nummer eller fler. (Det kan vel kvinner også). Det handler vel om at vi alle har behov, det går under maslows behovspyramide at vi også trenger nærhet. Og hvis man lever lenge uten å være i forhold, så finner man alternativer tilnærmet dette. Men om han er oppriktig interessert i deg vil han se deg så ofte han kan, lære deg å kjenne i forskjellige situasjoner. Inntil tremåneders"krisen" inntrer, og han går i "tenkeboksen"..Etter denne tror jeg man snakker mer interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #15 Del Skrevet 21. juli 2009 Inntil tremåneders"krisen" inntrer, og han går i "tenkeboksen".. Hmmmmm - mere detaljer om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå