Gjest Tiit Skrevet 28. juni 2003 #1 Del Skrevet 28. juni 2003 I år har jeg fått meg en ny grillfavoritt: marinert kvalkjøtt: MMMMM!!! Det er kjempegodt. Mørt og deilig og skikkelig mettende. Godt med en god salat med mye fine grønnsaker, samt hjemmelaget potetsalat. Hva er din grillfavoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. juni 2003 #2 Del Skrevet 28. juni 2003 Flintstek, tror jeg. Iallfall av sånn litt mer "eksklusiv" grillmat. Litt billigere og enklere så synes jeg det er kjempegodt å grille karbonader. Tar en lefsbuss og smører på litt smør...Tar en bit karbonade og legger oppå....Tar på en liten dæsj ketchup... Bretter sammen lefsbussen rundt...og nyter.... *fikk lyst å grille* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. juni 2003 #3 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg griller for det meste flintstek.. (Alt kjøtt blir ekstra godt på grillen) Men det beste jeg har fått servert fra grillen er grillet indrefilet.. Den beste biffen jeg har fått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. juni 2003 #4 Del Skrevet 29. juni 2003 Marinert lammekjøtt er ganske godt. Grillbein også. Lefsbuss, hva ER nå det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 29. juni 2003 #5 Del Skrevet 29. juni 2003 Laks er namnam på grillen. Hjemmelaget, lun potetsalat og tsatziki til. Vi skal ha gjester i dag og det er dette som står på menyen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 29. juni 2003 #6 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg synes det er så mye god grillmat! Spesielt på kullgrill... Nam nam... Mine favoritter er: - Makrell - Scampi - Grillben - Big Cheese (kalkunpølser) - Biff - Kylling, gjerne spyd! - Aubergine - Sjampinjong, løk, mais og paprikaspyd - Sjampinjong i folie med smør Åååh... nå fikk jeg lyst på grillmat!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. juni 2003 #7 Del Skrevet 29. juni 2003 Lefsbuss' date=' hva ER nå det?[/quote'] Lefsbuss er en lefsebit. Du tar en hel lefse, deler den i en mindre bit og legger noe oppå. Pakker det inn i lefsa og dermed har du en lefsbuss! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. juni 2003 #8 Del Skrevet 29. juni 2003 Marinerte nakkekoteletter! De skal pensles med grillolje mange ganger under grillingen og være litt svarte i kantene. Dessuten skal det stekes MANGE, slik at det er et par igjen til kvelden.. som spises kalde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 29. juni 2003 #9 Del Skrevet 29. juni 2003 Laks, lam og flintstek. Men skal jeg ha flintstek må det ikke være slike "butikkmarinerte".... Jeg kjøper ferske nøytrale flintsteker som jeg deler opp, banker, ruter svoren og marinerer med en fransk-inspirert urtemarinade bestående av olje, salt, pepper, paprika, rosmarin, gurkemeie, timian, oregano etc etc Nam!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 29. juni 2003 #10 Del Skrevet 29. juni 2003 Grillfavoritten er helt klart maiskolber. Enkelt og greit. Pakker dem inn i folie, har en liten smørklatt på, hjemmelaget potetsalat + vanlig salatblanding, og vips! Et herremåltid. Flintstek og koteletter har vi hvis vi har gjester der det er greit å ta en bankers variant. Ellers er kalkunpølser helt fint innimellom. Oj, glemte forresten at sjampis'er er et must. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørk Skrevet 29. juni 2003 #11 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg liker godt fiskegrillspyd, som blitr pakket inn i folie. De er kjempe gode. Ellers må man jo ha tatziki, hjemmelaget potetsalat og en god salat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå